پسرک راتوبیخ میکردند.میگفتند بین این همه دختر زیباچراعاشق عادی ترینشان شده ای؟پسرک میخندید ومیگفت درمیان باغ گل همیشه زیباترین گل بهترین نیست.گاهی عطریک گل ساده هزاربار بهترازیک گل زیباست
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
خــــدا را دیده ای آیــا ، آن هنگام کــه یــاری در کنــارت نیست..
🎧 @adelehz
او مارا تنها نمیگذارد ...او مارا فراموش نمیکند ...او در را برویمان نمیبندد.اوخداست ..خدای آدمهای خوب،خدای آدمهای بد خدای مهربانی که هنوز مرا یادش ست خودتان را به او بسپارید لطفا فقط او
او مارا تنها نمیگذارد ...او مارا فراموش نمیکند ...او در را برویمان نمیبندد.اوخداست ..خدای آدمهای خوب،خدای آدمهای بد خدای مهربانی که هنوز مرا یادش ست خودتان را به او بسپارید لطفا فقط او
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوست داشتنت مثل نوشتن یک خط با سرمشق بود وقتی کودکی 7ساله بودم...
اولش درست، و درآخر ازخط خارج میشد و نادرست به پایان می رسید.
#عادله_زمانی
@adelehz
اولش درست، و درآخر ازخط خارج میشد و نادرست به پایان می رسید.
#عادله_زمانی
@adelehz
سى سال بعد از تخليه ى ناگهانى Pripiyat به علت حادثه ى چرنوبيل، اين دو برادر ماشينشون را پيدا كرده اند.
آدمیزاد چه سرنوشت عجیب داره ..
@adelehz
آدمیزاد چه سرنوشت عجیب داره ..
@adelehz
در این شهر،هزاران خانه وجود دارد .ودرهرخانه دلی ست که دردی دارد ...ازبیرون تمام خانه ها کم وبیش یک شکلند و همچنان تمام آدمها..اما ازدرون هیچکس شبیه هیچکس نیست وحتی جنس غم آدمها هم یکسان نیست .هرکس اما بااین وجود غصه خودش رابیشتر ازدیگران میخواهد این ست که مادربزرگ میگفت ..اگر همه ی عالم جمع شوند و هرکس دردش را در یک گودال بریزد وبعد به هرکس بگویند غصه ای بردار بازهم هرکس درد خودش را برمیدارد...
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی که مجبور بشیم زمین رو تخلیه کنیم، من روی سیّارهی مسکونی جدید، عطرفروشی میزنم و از دلتنگی آدما کاسبی میکنم.
عطر خاک بارونخورده میفروشم،
عطر چمن کوتاهشده،
عطر زعفرون و برنج،
عطر بازار خشکبار و ادویه،
عطر زیر گردن یار،
بوی اقاقیا توی کوچهها، تو فصل بهار...
@adelehz
عطر خاک بارونخورده میفروشم،
عطر چمن کوتاهشده،
عطر زعفرون و برنج،
عطر بازار خشکبار و ادویه،
عطر زیر گردن یار،
بوی اقاقیا توی کوچهها، تو فصل بهار...
@adelehz
آدمها در عصبانیت حرفهای واقعی تری می زنند.آدمها رادردعوا هامیتوان بهتر دید وفهمید.قبول دارم که هیچکس در دعوا ودر بحث و کشمکش حلواپخش نمیکند.اماواقعیت این ست که در دعوا ها آدمها حرفهایی که مدتهاست به آن فکر میکنند .دلرنجی هایی که مدتهاست به آن باور دارند اما هیچ وقت فرصت بیان کردنش را نداشتند ویا هم فکر میکردند بیان کردنش درست نیست را راحت به زبان می آورند.حرفهایی که شاید هرگز از زبانشان نشنیده باشی و بعدهم نشنوی.اما همان یک لحظه کافیست که باخودت بگویی یعنی تمام این مدت او به این فکر میکرده ست؟؟اگر در زندگیتان کسی ست که وسط عصبانیت و ناراحتی و بحث حرفی نمیزند که دلتان ذره به ذره بسوزد قدرش را بدانید ...به مهربانی های موقع ارامش نیست بلکه به صبر هنگام دلخوری هاست ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
دعا میکنم خداوند سر راه زندگیتان فرشته ای قرار دهد.که بااو زندگی شیرین باشد نسبتش اصلا مهم نیست میتواند نزدیک ترین باشد یاغریبه ترین ولی هرکسی میتواند درزندگی کسی انقدرتغییربیاورد که فرشته اش شود
#دعا
#دعا
آیا در زندگیتان فرشته ای داشته ویا دارید؟کسی که صرف نظر ازنسبتش باشما زندگیتان راروشن ترکرده باشد؟
anonymous poll
بله – 122
👍👍👍👍👍👍👍 80%
نه هیچ وقت – 30
👍👍 20%
👥 152 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله – 122
👍👍👍👍👍👍👍 80%
نه هیچ وقت – 30
👍👍 20%
👥 152 people voted so far. Poll closed.
سال پیش این زمانها ،حال جالبی نداشتم موضوعی سخت ناراحتم کرده بود و قلبم بشدت از کسی و کسانی شکسته بود .یادم می آید که تا آن زمان هیچ وقت هیچ چیز را به آن شدت و حدت از خدا نخواسته بودم وتا آن زمان هم دلم تا این حد ازکسی رنجیده نشده بود .به شکلی که هر لحظه از روز بتوانم براحتی و بشدت اشک بریزم .یادم ست که شبهای قدر بیشترازهرشب دیگری قلبم درد میکرد و دلم میخواست خدا همان لحظه از آسمان پایین بیاید و دستم را بگیرد و آرامم کند .آن لحظه بشدت به خدا نیاز داشتم .
آن ماه رمضان عجیب با تمام دردی که کشیدم تمام شد ...و روزها گذشت و گذشت در واقع خدا درمیان گریه های من به زمین نیامد و حتی چیزی که برایش سخت دعا میکردم وبرایش سخت جنگیده بودن را نیز به من نداد..به اثرنکردن دعاهایم کاری ندارم ..دلم میخواهد بگذارمش پای حکمت خدا و یا ندانستن اینکه چه چیز برایم خوب ست یا بد ..
امسال ماه رمضان برعکس پارسال برای داشتن هیچ چیز انقدر اصرار نکردم و حتی نتوانستم یک بار اشک بریزم ..من انگار اشکهایم را ازدست داده بودم .
قصدم این ست که بگویم آدمیزاد عوض میشود آدمهایی که پارسال سخت ازانها رنجیده بودم را نبخشیدم اما امسال انگار نمیشناسمشان انگار دریک مه همه شان را نام ونشان شان را گم کرده ام ..
دیگر برای چیزی بیقرار نیستم و اصلا شاید یادگرفتم که میتوان چیزهایی را ازدست داد و بازهم قوی زندگی کرد
ودلم ازنامهربانی کسی شکسته نیست چون انگار دیگر دلم را پشت یک دیوار بتنی گذاشته ام تا دست کسی به آن نرسد.ولی باگذشت یکسال هنوز هم منتظرم که خدا روزی به سراغم بیاید و به شکلی به من بگوید که صدای من از بین هفت آسمان وزمین به اومی رسد
این تنها امیدی ست که میتواند مرا سرپا نگهدارد ودعاهایم را برقرار....
#عادله_زمانی
@adelehz
آن ماه رمضان عجیب با تمام دردی که کشیدم تمام شد ...و روزها گذشت و گذشت در واقع خدا درمیان گریه های من به زمین نیامد و حتی چیزی که برایش سخت دعا میکردم وبرایش سخت جنگیده بودن را نیز به من نداد..به اثرنکردن دعاهایم کاری ندارم ..دلم میخواهد بگذارمش پای حکمت خدا و یا ندانستن اینکه چه چیز برایم خوب ست یا بد ..
امسال ماه رمضان برعکس پارسال برای داشتن هیچ چیز انقدر اصرار نکردم و حتی نتوانستم یک بار اشک بریزم ..من انگار اشکهایم را ازدست داده بودم .
قصدم این ست که بگویم آدمیزاد عوض میشود آدمهایی که پارسال سخت ازانها رنجیده بودم را نبخشیدم اما امسال انگار نمیشناسمشان انگار دریک مه همه شان را نام ونشان شان را گم کرده ام ..
دیگر برای چیزی بیقرار نیستم و اصلا شاید یادگرفتم که میتوان چیزهایی را ازدست داد و بازهم قوی زندگی کرد
ودلم ازنامهربانی کسی شکسته نیست چون انگار دیگر دلم را پشت یک دیوار بتنی گذاشته ام تا دست کسی به آن نرسد.ولی باگذشت یکسال هنوز هم منتظرم که خدا روزی به سراغم بیاید و به شکلی به من بگوید که صدای من از بین هفت آسمان وزمین به اومی رسد
این تنها امیدی ست که میتواند مرا سرپا نگهدارد ودعاهایم را برقرار....
#عادله_زمانی
@adelehz