"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
یک روز خواهد آمد ...
که نتیجه تمام صبوری های امروزت را میگیری...واین قطعی ست.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پسرک راتوبیخ میکردند.میگفتند بین این همه دختر زیباچراعاشق عادی ترینشان شده ای؟پسرک میخندید ومیگفت درمیان باغ گل همیشه زیباترین گل بهترین نیست.گاهی عطریک گل ساده هزاربار بهترازیک گل زیباست
#عادله_زمانی
خــــدا را دیده ای آیــا ، آن هنگام کــه یــاری در کنــارت نیست..
🎧 @adelehz

او مارا تنها نمیگذارد ...او مارا فراموش نمیکند ...او در را برویمان نمیبندد.اوخداست ..خدای آدمهای خوب،خدای آدمهای بد خدای مهربانی که هنوز مرا یادش ست خودتان را به او بسپارید لطفا فقط او
تو توبه نامه را بنویس وامضا کردنش با من...
شب آرام ...درپناه خیرالحافظین🌙
@adelehz
هرصبح لبخندبزن...
شاید خورشید دنیای کسی با لبخند تو
روشن شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
ماهرشب میخوابیم
با این رویا که صبح نیمه خنک بهاری
درون همچین خونه ای بیداربشیم :)
@adelehz
ز صبح روی او دارم صبوحی
نماز شام را هرگز نپایم
چو گل در باغ حسنش خوش بخندم
چو صبح از آفتابش خوش برآیم

#مولانا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتنت مثل نوشتن یک خط با سرمشق بود وقتی کودکی 7ساله بودم...
اولش درست، و درآخر ازخط خارج میشد و نادرست به پایان می رسید.
#عادله_زمانی
@adelehz
‏سى سال بعد از تخليه ى ناگهانى Pripiyat به علت حادثه ى ‎چرنوبيل، اين دو برادر ماشينشون را پيدا كرده اند.

آدمیزاد چه سرنوشت عجیب داره ..
@adelehz
در این شهر،هزاران خانه وجود دارد .ودرهرخانه دلی ست که دردی دارد ...ازبیرون تمام خانه ها کم وبیش یک شکلند و همچنان تمام آدمها..اما ازدرون هیچکس شبیه هیچکس نیست وحتی جنس غم آدمها هم یکسان نیست .هرکس اما بااین وجود غصه خودش رابیشتر ازدیگران میخواهد این ست که مادربزرگ میگفت ..اگر همه ی عالم جمع شوند و هرکس دردش را در یک گودال بریزد وبعد به هرکس بگویند غصه ای بردار بازهم هرکس درد خودش را برمیدارد...
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی که مجبور بشیم زمین رو تخلیه کنیم، من روی سیّاره‌ی مسکونی جدید، عطرفروشی ‌می‌زنم و از دلتنگی آدما کاسبی می‌کنم.
عطر خاک بارون‌خورده می‌فروشم،
عطر چمن کوتاه‌شده،
عطر زعفرون و برنج،
عطر بازار خشکبار و ادویه،
عطر زیر گردن یار،
بوی اقاقیا توی کوچه‌ها، تو فصل بهار...

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدمها در عصبانیت حرفهای واقعی تری می زنند.آدمها رادردعوا هامیتوان بهتر دید وفهمید.قبول دارم که هیچکس در دعوا ودر بحث و کشمکش حلواپخش نمیکند.اماواقعیت این ست که در دعوا ها آدمها حرفهایی که مدتهاست به آن فکر میکنند .دلرنجی هایی که مدتهاست به آن باور دارند اما هیچ وقت فرصت بیان کردنش را نداشتند ویا هم فکر میکردند بیان کردنش درست نیست را راحت به زبان می آورند.حرفهایی که شاید هرگز از زبانشان نشنیده باشی و بعدهم نشنوی.اما همان یک لحظه کافیست که باخودت بگویی یعنی تمام این مدت او به این فکر میکرده ست؟؟اگر در زندگیتان کسی ست که وسط عصبانیت و ناراحتی و بحث حرفی نمیزند که دلتان ذره به ذره بسوزد قدرش را بدانید ...به مهربانی های موقع ارامش نیست بلکه به صبر هنگام دلخوری هاست ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
امشبي را که در آنيم غنيمت شمريم

شايد اي جان نرسيديم به فرداي دگر

#عماد_خراسانی
@adelehz
دعا میکنم خداوند سر راه زندگیتان فرشته ای قرار دهد.که بااو زندگی شیرین باشد نسبتش اصلا مهم نیست میتواند نزدیک ترین باشد یاغریبه ترین ولی هرکسی میتواند درزندگی کسی انقدرتغییربیاورد که فرشته اش شود
#دعا
آیا در زندگیتان فرشته ای داشته ویا دارید؟کسی که صرف نظر ازنسبتش باشما زندگیتان راروشن ترکرده باشد؟
anonymous poll

بله – 122
👍👍👍👍👍👍👍 80%

نه هیچ وقت – 30
👍👍 20%

👥 152 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دعا میکنم هرگز حسرت چیزی را نخورید .چیزی را که ازدست داده اید ویا نتوانستید بدست بیاورید.
#دعا
@adelehz