"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک زمانی بچه ها, این طوری میرفتن نونوایی ونون میگرفتن.سرصبح ودم ظهر خیابونها پرمیشد ازبچه های مدرسه ای هرعصرهم توی هرکوچه کلی بچه ی ریزو درشت بودند وبازی میکردند وحتی یک خبرتجاوز به بچه هانبود.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه استادی داشتیم میگفت دربعضی مناطق توعروسی ها اون زهرماری رو:)با تشت وملاقه میارن .حرفشو درک نمیکردم تا این و دیدم وفهمیدم استادم راست میگفت :)))
@adelehz
▪️از هر ۶ کودک یک نفر مورد سواستفاده جنسی قرار میگیرد و از این تعداد ۷۵ درصد از آنها هرگز چیزی نمیگویند و..

آموزشهای جنسی که به کودک می آموزد که چگونه از جسم خود محافظت کند.

@adelehz
سلام ،موقع سال تحویل عکس هفت سین و آرزوم رو فرستادم
خواستم بگم آرزوم براورده شد
از شبی که متوجه بیماری خواهرم شدم 8 ماه گذشت شبای اول اونقد گریه میکردم و بیقرار بودم همش حس میکردم که دوباره قراره یکی که بهش وابسته ام رو دوباره برای همیشه از دست بدم تصور روزای سخت بیماری مامان و اون سالهایی که همش با استرس و ترس گذشت ولی خواهرم خیلی قوی تر از این حرفا بود اونم اون روزای اول خیلی دلواپس و نگران بود ولی خیلی زود شرایط جدید رو پذیرفت و تصمیم به مبارزه گرفته امروز 8 ماه گذشته 8 ماهه پر استرس و بیشتر از همه واسه خودش سخت بود مراحل سخت شیمی درمان ،عمل و پرتو درمانی ولی تمام اینارو پله پله بالا رفت بدون اینکه نا امید بشه.
خیلی خوشحالم که تو این شبها همه چیز به خوبی تموم شد و مهار شد.
برای همه آرزوی سلامتی دارم و از خدا میخوام تو این شبهایی که درهای رحمت بازه تمام بیماران رو شفا بده و هیچکس نا امید از درگاهش برنگرده
#سرطان
#امید
عادله علیخانزاده
پ .نوشت: این پیام رو یکی ازاعضای عزیز کانال فرستادند .فکرمیکنم گفتنی ها رو ایشون گفتند ....این پیام ،پیامی برای همه ی ماست که امیدوار باشیم و دست ازدعا برنداریم ..دست از سپردن همه چیز بدست خود خدا ... این پیام رو به فال نیک میگیرم و امیدوارم آرزوهای همه تون به همین زیبایی و تمام کمال برآورده بشه .پای سفره های افطار در عین دعاهاتون وقتی دلهاتون واقعا شکسته ...من و تمام اعضای این کانال و ازدعای خیر بی نصیب نگذارید.
@adelehz
خوب ترین ها همیشه تنهاترین ها هستند چرا که در زندگی عادی عشق مثل رفتار دیگر باید کنترل شده باشد.عشق وقتی بیش از حدمیشود ادمها کنارت نمیمانند و تو تنهاترین میشوی.
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم گرفته خدایا تو دلگٖشایی کن
من آمدم به امیدت
تو هم خدایی کن ...

به امید خودش ... گرانبهاترین ثروتی که به آدمها داد....
صبح تان به خیر
@adelehz
یک روز خواهد آمد ...
که نتیجه تمام صبوری های امروزت را میگیری...واین قطعی ست.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پسرک راتوبیخ میکردند.میگفتند بین این همه دختر زیباچراعاشق عادی ترینشان شده ای؟پسرک میخندید ومیگفت درمیان باغ گل همیشه زیباترین گل بهترین نیست.گاهی عطریک گل ساده هزاربار بهترازیک گل زیباست
#عادله_زمانی
خــــدا را دیده ای آیــا ، آن هنگام کــه یــاری در کنــارت نیست..
🎧 @adelehz

او مارا تنها نمیگذارد ...او مارا فراموش نمیکند ...او در را برویمان نمیبندد.اوخداست ..خدای آدمهای خوب،خدای آدمهای بد خدای مهربانی که هنوز مرا یادش ست خودتان را به او بسپارید لطفا فقط او
تو توبه نامه را بنویس وامضا کردنش با من...
شب آرام ...درپناه خیرالحافظین🌙
@adelehz
هرصبح لبخندبزن...
شاید خورشید دنیای کسی با لبخند تو
روشن شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
ماهرشب میخوابیم
با این رویا که صبح نیمه خنک بهاری
درون همچین خونه ای بیداربشیم :)
@adelehz
ز صبح روی او دارم صبوحی
نماز شام را هرگز نپایم
چو گل در باغ حسنش خوش بخندم
چو صبح از آفتابش خوش برآیم

#مولانا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتنت مثل نوشتن یک خط با سرمشق بود وقتی کودکی 7ساله بودم...
اولش درست، و درآخر ازخط خارج میشد و نادرست به پایان می رسید.
#عادله_زمانی
@adelehz
‏سى سال بعد از تخليه ى ناگهانى Pripiyat به علت حادثه ى ‎چرنوبيل، اين دو برادر ماشينشون را پيدا كرده اند.

آدمیزاد چه سرنوشت عجیب داره ..
@adelehz
در این شهر،هزاران خانه وجود دارد .ودرهرخانه دلی ست که دردی دارد ...ازبیرون تمام خانه ها کم وبیش یک شکلند و همچنان تمام آدمها..اما ازدرون هیچکس شبیه هیچکس نیست وحتی جنس غم آدمها هم یکسان نیست .هرکس اما بااین وجود غصه خودش رابیشتر ازدیگران میخواهد این ست که مادربزرگ میگفت ..اگر همه ی عالم جمع شوند و هرکس دردش را در یک گودال بریزد وبعد به هرکس بگویند غصه ای بردار بازهم هرکس درد خودش را برمیدارد...
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی که مجبور بشیم زمین رو تخلیه کنیم، من روی سیّاره‌ی مسکونی جدید، عطرفروشی ‌می‌زنم و از دلتنگی آدما کاسبی می‌کنم.
عطر خاک بارون‌خورده می‌فروشم،
عطر چمن کوتاه‌شده،
عطر زعفرون و برنج،
عطر بازار خشکبار و ادویه،
عطر زیر گردن یار،
بوی اقاقیا توی کوچه‌ها، تو فصل بهار...

@adelehz