This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به بهانه های خوب زندگی هر
صبح سلام کن ...
بگذار بهانه های خوب راه خانه ات را پیدا کنند .
وبفهمند پشت پنجره منتظرشان ایستاده ای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح سلام کن ...
بگذار بهانه های خوب راه خانه ات را پیدا کنند .
وبفهمند پشت پنجره منتظرشان ایستاده ای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه استادی داشتیم میگفت دربعضی مناطق توعروسی ها اون زهرماری رو:)با تشت وملاقه میارن .حرفشو درک نمیکردم تا این و دیدم وفهمیدم استادم راست میگفت :)))
@adelehz
@adelehz
▪️از هر ۶ کودک یک نفر مورد سواستفاده جنسی قرار میگیرد و از این تعداد ۷۵ درصد از آنها هرگز چیزی نمیگویند و..
آموزشهای جنسی که به کودک می آموزد که چگونه از جسم خود محافظت کند.
@adelehz
آموزشهای جنسی که به کودک می آموزد که چگونه از جسم خود محافظت کند.
@adelehz
سلام ،موقع سال تحویل عکس هفت سین و آرزوم رو فرستادم
خواستم بگم آرزوم براورده شد
از شبی که متوجه بیماری خواهرم شدم 8 ماه گذشت شبای اول اونقد گریه میکردم و بیقرار بودم همش حس میکردم که دوباره قراره یکی که بهش وابسته ام رو دوباره برای همیشه از دست بدم تصور روزای سخت بیماری مامان و اون سالهایی که همش با استرس و ترس گذشت ولی خواهرم خیلی قوی تر از این حرفا بود اونم اون روزای اول خیلی دلواپس و نگران بود ولی خیلی زود شرایط جدید رو پذیرفت و تصمیم به مبارزه گرفته امروز 8 ماه گذشته 8 ماهه پر استرس و بیشتر از همه واسه خودش سخت بود مراحل سخت شیمی درمان ،عمل و پرتو درمانی ولی تمام اینارو پله پله بالا رفت بدون اینکه نا امید بشه.
خیلی خوشحالم که تو این شبها همه چیز به خوبی تموم شد و مهار شد.
برای همه آرزوی سلامتی دارم و از خدا میخوام تو این شبهایی که درهای رحمت بازه تمام بیماران رو شفا بده و هیچکس نا امید از درگاهش برنگرده
#سرطان
#امید
عادله علیخانزاده
پ .نوشت: این پیام رو یکی ازاعضای عزیز کانال فرستادند .فکرمیکنم گفتنی ها رو ایشون گفتند ....این پیام ،پیامی برای همه ی ماست که امیدوار باشیم و دست ازدعا برنداریم ..دست از سپردن همه چیز بدست خود خدا ... این پیام رو به فال نیک میگیرم و امیدوارم آرزوهای همه تون به همین زیبایی و تمام کمال برآورده بشه .پای سفره های افطار در عین دعاهاتون وقتی دلهاتون واقعا شکسته ...من و تمام اعضای این کانال و ازدعای خیر بی نصیب نگذارید.
@adelehz
خواستم بگم آرزوم براورده شد
از شبی که متوجه بیماری خواهرم شدم 8 ماه گذشت شبای اول اونقد گریه میکردم و بیقرار بودم همش حس میکردم که دوباره قراره یکی که بهش وابسته ام رو دوباره برای همیشه از دست بدم تصور روزای سخت بیماری مامان و اون سالهایی که همش با استرس و ترس گذشت ولی خواهرم خیلی قوی تر از این حرفا بود اونم اون روزای اول خیلی دلواپس و نگران بود ولی خیلی زود شرایط جدید رو پذیرفت و تصمیم به مبارزه گرفته امروز 8 ماه گذشته 8 ماهه پر استرس و بیشتر از همه واسه خودش سخت بود مراحل سخت شیمی درمان ،عمل و پرتو درمانی ولی تمام اینارو پله پله بالا رفت بدون اینکه نا امید بشه.
خیلی خوشحالم که تو این شبها همه چیز به خوبی تموم شد و مهار شد.
برای همه آرزوی سلامتی دارم و از خدا میخوام تو این شبهایی که درهای رحمت بازه تمام بیماران رو شفا بده و هیچکس نا امید از درگاهش برنگرده
#سرطان
#امید
عادله علیخانزاده
پ .نوشت: این پیام رو یکی ازاعضای عزیز کانال فرستادند .فکرمیکنم گفتنی ها رو ایشون گفتند ....این پیام ،پیامی برای همه ی ماست که امیدوار باشیم و دست ازدعا برنداریم ..دست از سپردن همه چیز بدست خود خدا ... این پیام رو به فال نیک میگیرم و امیدوارم آرزوهای همه تون به همین زیبایی و تمام کمال برآورده بشه .پای سفره های افطار در عین دعاهاتون وقتی دلهاتون واقعا شکسته ...من و تمام اعضای این کانال و ازدعای خیر بی نصیب نگذارید.
@adelehz
خوب ترین ها همیشه تنهاترین ها هستند چرا که در زندگی عادی عشق مثل رفتار دیگر باید کنترل شده باشد.عشق وقتی بیش از حدمیشود ادمها کنارت نمیمانند و تو تنهاترین میشوی.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم گرفته خدایا تو دلگٖشایی کن
من آمدم به امیدت
تو هم خدایی کن ...
به امید خودش ... گرانبهاترین ثروتی که به آدمها داد....
صبح تان به خیر
@adelehz
من آمدم به امیدت
تو هم خدایی کن ...
به امید خودش ... گرانبهاترین ثروتی که به آدمها داد....
صبح تان به خیر
@adelehz
پسرک راتوبیخ میکردند.میگفتند بین این همه دختر زیباچراعاشق عادی ترینشان شده ای؟پسرک میخندید ومیگفت درمیان باغ گل همیشه زیباترین گل بهترین نیست.گاهی عطریک گل ساده هزاربار بهترازیک گل زیباست
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
خــــدا را دیده ای آیــا ، آن هنگام کــه یــاری در کنــارت نیست..
🎧 @adelehz
او مارا تنها نمیگذارد ...او مارا فراموش نمیکند ...او در را برویمان نمیبندد.اوخداست ..خدای آدمهای خوب،خدای آدمهای بد خدای مهربانی که هنوز مرا یادش ست خودتان را به او بسپارید لطفا فقط او
او مارا تنها نمیگذارد ...او مارا فراموش نمیکند ...او در را برویمان نمیبندد.اوخداست ..خدای آدمهای خوب،خدای آدمهای بد خدای مهربانی که هنوز مرا یادش ست خودتان را به او بسپارید لطفا فقط او
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوست داشتنت مثل نوشتن یک خط با سرمشق بود وقتی کودکی 7ساله بودم...
اولش درست، و درآخر ازخط خارج میشد و نادرست به پایان می رسید.
#عادله_زمانی
@adelehz
اولش درست، و درآخر ازخط خارج میشد و نادرست به پایان می رسید.
#عادله_زمانی
@adelehz