پیامهای قشنگی از شما دریافت میکنم.خواستم از تک تک تون که اینهمه به من لطف دارید تشکرکنم.عطرخوش مهربونی تون به من میرسه..پاینده باشید🌺🌺🌹🌹❤️❤️
شبتون خوش عزیزای دلم خوب و باآرامش بخوابید🌙
@adelehz
شبتون خوش عزیزای دلم خوب و باآرامش بخوابید🌙
@adelehz
خوشبختی فقط متعلق به انسانها نیست
دیواری که گل پیچک برتنش بوسه زنان بالامیرود
بسیارخوشبخترازدیوارسلول انفرادی یک زندان است...
#عادله_زمانی
@adelehz
دیواری که گل پیچک برتنش بوسه زنان بالامیرود
بسیارخوشبخترازدیوارسلول انفرادی یک زندان است...
#عادله_زمانی
@adelehz
حسرت چیزی که از دست دادی راخوردن
دومین کاراحمقانه جهان پس دوست داشتن کسی ست که تورا نمیبند.
#عادله_زمانی
@adelehz
دومین کاراحمقانه جهان پس دوست داشتن کسی ست که تورا نمیبند.
#عادله_زمانی
@adelehz
باخودم گفتم کمی دوست نداشتن که عیبی ندارد.تابه خودم آمدم تمام قلبم را درختچه های نفرت پرکرده بودگلهای سرخ عشق را بلعیده بودند.ومن مات!ازاینکه چقدر این دوست نداشتن هارونده اندوخانه خراب کن
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
برای کشتنم چوبه دار لازم نیست.
بگذارندم جلوی یک پنجره ...
پنجره ای که هر عصر "تو"و "او"از مقابلش قدم زنان میگذرید.
#عادله_زمانی
@adelehz
بگذارندم جلوی یک پنجره ...
پنجره ای که هر عصر "تو"و "او"از مقابلش قدم زنان میگذرید.
#عادله_زمانی
@adelehz
گلها را پشت سرم پنهان میکنم.
میبینی میخندی ...ومن متحیرمیشوم
چندشاخه گل را نمیتوانم پنهان کنم
عشق به آن بزرگی را چه...
#عادله_زمانی
@adelehz
میبینی میخندی ...ومن متحیرمیشوم
چندشاخه گل را نمیتوانم پنهان کنم
عشق به آن بزرگی را چه...
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه"حال وروز"از رستاک❤️❤️🌹🌹جزخواننده های مورد علاقه منه😊❤️❤️👇
🎼🎼🎼🎼🎼🎼
هرشب به خوبی هاتون فکر کنید وسعی کنید در زندگی پررنگ ترشون کنید❤️❤️
@adelehz
🎼🎼🎼🎼🎼🎼
هرشب به خوبی هاتون فکر کنید وسعی کنید در زندگی پررنگ ترشون کنید❤️❤️
@adelehz
این روزها ازبس روزها بلندشدند.
ادم هرچقدرم شبا زود بخوابه بازم صبح حس
میکنه بایدبیشترمیخوابید💤😴😐
شبتون آروم ⭐️⭐️
@adelehz
ادم هرچقدرم شبا زود بخوابه بازم صبح حس
میکنه بایدبیشترمیخوابید💤😴😐
شبتون آروم ⭐️⭐️
@adelehz
روی بعضی ادمهای زندگی که دوستشان داری ولی زجرت میدهند
باید ضربدر زد.
ومشکل اینجاست که خودکار
منطق همیشه برای اینجور ادمها
جوهر تمام میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
باید ضربدر زد.
ومشکل اینجاست که خودکار
منطق همیشه برای اینجور ادمها
جوهر تمام میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی وقتها باید رفت
اگربمانی بی ارزش میشوی
باید بروی ورفتنت را به رخ بکشی
تاهمه جای نبودنت را ببینند
مثل یک تنگ خالی وبدون ماهی
#عادله_زمانی
@adelehz
اگربمانی بی ارزش میشوی
باید بروی ورفتنت را به رخ بکشی
تاهمه جای نبودنت را ببینند
مثل یک تنگ خالی وبدون ماهی
#عادله_زمانی
@adelehz
ممکنه روزه نگیریم.
ولی اینقد نامسلمون نیستیم که اگه جایی افطار دعوتمون کنن نریم😊
به ویژه اگر چنین سفره ی زیبایی هم باشه😜😘
🍞🍯🧀🍳🍗🌶🍛🍱🍹☕️🍜🌮
@adelehz
ولی اینقد نامسلمون نیستیم که اگه جایی افطار دعوتمون کنن نریم😊
به ویژه اگر چنین سفره ی زیبایی هم باشه😜😘
🍞🍯🧀🍳🍗🌶🍛🍱🍹☕️🍜🌮
@adelehz
برای خطاب کردن اطرافیانمان در ذهن یا نزد دیگران نامهای قشنگی انتخاب کنیم .مثلا خیلی بهتروزیباتراست که خانم همسایه کناری که کمی اضافه وزن دارد را بجای "اون خانوم چاقه" اون خانومی که تپل و بانمکه بنامیم.
ان وقت میتونیم یقین پیدا کنیم که بعدها مارا بااسمهای زیبایی صداخواهند زد.
چون خوبی برمیگردد..🙏💎
#عادله_زمانی
@adelehz
ان وقت میتونیم یقین پیدا کنیم که بعدها مارا بااسمهای زیبایی صداخواهند زد.
چون خوبی برمیگردد..🙏💎
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "رفتی"از علی وکیلی زند🎼🎼👇🌛🎧
پ.ن این اهنگ به پیشنهاد یکی ازبهترین دوستان من امشب گذاشته شده ست. ما خاطرات بی تکراری باهم در دوره لیسانس داشتیم.خاطراتی که هنوزهم یادش لبخند را به لب های مان می اورد🎭 برای بهترین دوستانم بهترین هارا ازخدا میخواهم.🙏
@adelehz
پ.ن این اهنگ به پیشنهاد یکی ازبهترین دوستان من امشب گذاشته شده ست. ما خاطرات بی تکراری باهم در دوره لیسانس داشتیم.خاطراتی که هنوزهم یادش لبخند را به لب های مان می اورد🎭 برای بهترین دوستانم بهترین هارا ازخدا میخواهم.🙏
@adelehz