"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
پیامهای قشنگی از شما دریافت میکنم.خواستم از تک تک تون که اینهمه به من لطف دارید تشکرکنم.عطرخوش مهربونی تون به من میرسه..پاینده باشید🌺🌺🌹🌹❤️❤️

شبتون خوش عزیزای دلم خوب و باآرامش بخوابید🌙
@adelehz
گهی در گیرم و گه بام گیرم
چو بینم روی تو آرام گیرم

#مولانا

@adelehz
خوشبختی فقط متعلق به انسانها نیست
دیواری که گل پیچک برتنش بوسه زنان بالامیرود
بسیارخوشبخترازدیوارسلول انفرادی یک زندان است...
#عادله_زمانی
@adelehz
حسرت چیزی که از دست دادی راخوردن
دومین کاراحمقانه جهان پس دوست داشتن کسی ست که تورا نمیبند.
#عادله_زمانی
@adelehz
برای هرکاری انگیزه لازمه
خصوصا یه کارسخت
مثل ورزش کردن😊😍👇
@adelehz
باخودم گفتم کمی دوست نداشتن که عیبی ندارد.تابه خودم آمدم تمام قلبم را درختچه های نفرت پرکرده بودگلهای سرخ عشق را بلعیده بودند.ومن مات!ازاینکه چقدر این دوست نداشتن هارونده اندوخانه خراب کن
#عادله_زمانی
برای کشتنم چوبه دار لازم نیست.
بگذارندم جلوی یک پنجره ...
پنجره ای که هر عصر "تو"و "او"از مقابلش قدم زنان میگذرید.
#عادله_زمانی
@adelehz
گلها را پشت سرم پنهان میکنم.
میبینی میخندی ...ومن متحیرمیشوم
چندشاخه گل را نمیتوانم پنهان کنم
عشق به آن بزرگی را چه...
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه"حال وروز"از رستاک❤️❤️🌹🌹جزخواننده های مورد علاقه منه😊❤️❤️👇
🎼🎼🎼🎼🎼🎼
هرشب به خوبی هاتون فکر کنید وسعی کنید در زندگی پررنگ ترشون کنید❤️❤️
@adelehz
این روزها ازبس روزها بلندشدند.
ادم هرچقدرم شبا زود بخوابه بازم صبح حس
میکنه بایدبیشترمیخوابید💤😴😐
شبتون آروم ⭐️⭐️
@adelehz
خوشاصبحی که چون ازخواب خیزم
به آغوش تواز بستر گریزم
#سایه
@adelehz
صبح به خیر و نور❤️آغوش برکت بروی زندگی تون بازباشه😊❤️
روی بعضی ادمهای زندگی که دوستشان داری ولی زجرت میدهند
باید ضربدر زد.
ومشکل اینجاست که خودکار
منطق همیشه برای اینجور ادمها
جوهر تمام میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
کمی بیشتربخند .
دکتر دوز ارامبخشهایم را بالا برده !!!
#عادله_زمانی
@adelehz
خبرت هست ؟
که بی روی تو آرامم نیست ...

#سعدی
@adelehz
بعضی وقتها باید رفت
اگربمانی بی ارزش میشوی
باید بروی ورفتنت را به رخ بکشی
تاهمه جای نبودنت را ببینند
مثل یک تنگ خالی وبدون ماهی
#عادله_زمانی
@adelehz
ممکنه روزه نگیریم.
ولی اینقد نامسلمون نیستیم که اگه جایی افطار دعوتمون کنن نریم😊
به ویژه اگر چنین سفره ی زیبایی هم باشه😜😘
🍞🍯🧀🍳🍗🌶🍛🍱🍹☕️🍜🌮
@adelehz
هیچوقت ازظرفهای یکبارمصرف برای غذای نذری خوشم نیومد!بنظرم نذروباید بابهترینهات اماده کنی عین قدیمی های مهربون شله زردوبذاری توکاسه گل سرخی و ببری درخونه همسایه سالخورده کناری که سالهاست شله زرد نپخته.
برای خطاب کردن اطرافیانمان در ذهن یا نزد دیگران نامهای قشنگی انتخاب کنیم .مثلا خیلی بهتروزیباتراست که خانم همسایه کناری که کمی اضافه وزن دارد را بجای "اون خانوم چاقه" اون خانومی که تپل و بانمکه بنامیم.
ان وقت میتونیم یقین پیدا کنیم که بعدها مارا بااسمهای زیبایی صداخواهند زد.
چون خوبی برمیگردد..🙏💎
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "رفتی"از علی وکیلی زند🎼🎼👇🌛🎧
پ.ن این اهنگ به پیشنهاد یکی ازبهترین دوستان من امشب گذاشته شده ست. ما خاطرات بی تکراری باهم در دوره لیسانس داشتیم.خاطراتی که هنوزهم یادش لبخند را به لب های مان می اورد🎭 برای بهترین دوستانم بهترین هارا ازخدا میخواهم.🙏
@adelehz