#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم خانه ای داشتم که درحال حاضر باداشتن دوفرزند تحصیل کرده وعروس،خانه خواهر شوهرم زندگی نکنم،همیشه زیر منت اونباشم.
لیلا بانو
@adelehz
دوست داشتم خانه ای داشتم که درحال حاضر باداشتن دوفرزند تحصیل کرده وعروس،خانه خواهر شوهرم زندگی نکنم،همیشه زیر منت اونباشم.
لیلا بانو
@adelehz
چندان دعا کن در نهان چندان بنال اندر شبان
کز گنبد هفت آسمـان در گوش تو آید صــدا
#مولانا
سرسفره افطار من رو ازهم دعای خیرتون بی نصیب نکنید.
#افطار_تایم
@adelehz
کز گنبد هفت آسمـان در گوش تو آید صــدا
#مولانا
سرسفره افطار من رو ازهم دعای خیرتون بی نصیب نکنید.
#افطار_تایم
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هرگز نتوانستم تورا ازیادببرم
چنان بچه گنجشکی که هرگز شکارچی مادرش رافراموش نکرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
چنان بچه گنجشکی که هرگز شکارچی مادرش رافراموش نکرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم دخترکی بودم با موهای افشان و رها در یک دشت، همبازی کودکم شاید آن روز هم بازیش را ترک نمیکرد شاید آن روز من راز مگوی رفتنش را میفهمیدم ...
من یک دختر 9ساله دارم که 7ساله جداشدم، یواشکی به پدرش زنگ زدو من وترک کرد بیخبر رفت وحتی خواست باهاش تماس نگیرم..
مادر منتظر
@adelehz
دوست داشتم دخترکی بودم با موهای افشان و رها در یک دشت، همبازی کودکم شاید آن روز هم بازیش را ترک نمیکرد شاید آن روز من راز مگوی رفتنش را میفهمیدم ...
من یک دختر 9ساله دارم که 7ساله جداشدم، یواشکی به پدرش زنگ زدو من وترک کرد بیخبر رفت وحتی خواست باهاش تماس نگیرم..
مادر منتظر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و بازهم شاهکار مشهدیا 😁
@adelehz
@adelehz
از هشتگ دوست داشتم چه کسی بودم خوشتون اومد؟بازم داشته باشیم از این هشتگ ها؟؟
anonymous poll
😊بله.بازم داشته باشیم. – 70
👍👍👍👍👍👍👍 68%
😔نه – 33
👍👍👍 32%
👥 103 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
😊بله.بازم داشته باشیم. – 70
👍👍👍👍👍👍👍 68%
😔نه – 33
👍👍👍 32%
👥 103 people voted so far. Poll closed.
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به جمعه خوش آمدید.
معشوقه ی هفته
دلبر هفت روز
و ملکه هفت سرزمین
جمعه روز خوب خدا بخیر .
#عادله_زمانی
@adelehz
معشوقه ی هفته
دلبر هفت روز
و ملکه هفت سرزمین
جمعه روز خوب خدا بخیر .
#عادله_زمانی
@adelehz
مرلین مونرو رو می شناسی؟ همون افسانه بی همتا، اون زن جذاب و دوست داشتنی که با موهای مثل خورشید و چشم های دریاییش،کلی کشته مرده پیدا کرده بود.
وقتی بچه بودم مادرم یه آرایشگاه کوچک داشت که روی دیوارهاش عکس های مرلین مونرو بود، من ساعت ها به یک عکسش خیره می شدم، همون که لباس قرمز پوشیده بود و بند لباسش هم شل شده بود، باور کن حرف نداشت، همه رو به دیوونگی می کشوند!
اما اون توی سن سی و شش سالگی و در اوج زیبایی و محبوبیت با قرص خواب آور خودکشی کرد، مثل یه فاجعه بود، یه سری ها می گفتن افسردگی گرفته بود، یه سری هم می گفتن کشته شده، اما من میگم هیچکدوم از این ها نبوده، اون با هوش بوده.
اون نمی خواسته یه افسانه رو الکی کش بده، نمی خواسته چند سال بعد با پوستی چروک و یه مرگ طبیعی بمیره!
داستان مرلین مونرو مثل داستان های عشقی بود، عشقی که تو اوج تموم شد، زیبا تموم شد.
فکر می کنم مرلین بیش از اندازه باهوش بود، البته مردم به آدم های بیش از اندازه باهوش میگن دیوونه.
📚قهوه سرد آقای نویسنده
👤روزبه معین
@adelehz
وقتی بچه بودم مادرم یه آرایشگاه کوچک داشت که روی دیوارهاش عکس های مرلین مونرو بود، من ساعت ها به یک عکسش خیره می شدم، همون که لباس قرمز پوشیده بود و بند لباسش هم شل شده بود، باور کن حرف نداشت، همه رو به دیوونگی می کشوند!
اما اون توی سن سی و شش سالگی و در اوج زیبایی و محبوبیت با قرص خواب آور خودکشی کرد، مثل یه فاجعه بود، یه سری ها می گفتن افسردگی گرفته بود، یه سری هم می گفتن کشته شده، اما من میگم هیچکدوم از این ها نبوده، اون با هوش بوده.
اون نمی خواسته یه افسانه رو الکی کش بده، نمی خواسته چند سال بعد با پوستی چروک و یه مرگ طبیعی بمیره!
داستان مرلین مونرو مثل داستان های عشقی بود، عشقی که تو اوج تموم شد، زیبا تموم شد.
فکر می کنم مرلین بیش از اندازه باهوش بود، البته مردم به آدم های بیش از اندازه باهوش میگن دیوونه.
📚قهوه سرد آقای نویسنده
👤روزبه معین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یک دختر عاقل،می بوسد اما عشق نمی ورزد، گوش می کند اما باور نمی کند و ترک می کند قبل از اینکه ترکش کنند...
#مرلین_مونرو
🆔 @adelehz
#مرلین_مونرو
🆔 @adelehz
اینکه آینده چه خواهد بود نامعلوم ست .چیزی که روشن ست و واضح این ست که ما میتوانیم در لحظه خوشحال باشیم و درلحظه حس کنیم خوشبخت ترین ادم زمین هستیم .البته بسیاری این را قبول نمیکنند و فکر میکنند که بیشتر شبیه یک گول زدن کودکانه ست اما اگر واقع بین ترباشیم .
ایا نه اینکه کودکان در بزرگسالی به دنبال چیزی می روند که در کودکی بازی میکردند؟پس ذهنتان را به خوشحالی عادت دهید اجازه بدهید بیاموزد که خوشحالی بخشی از زندگی ست ولازم و ضروری که خوشحالی حق مسلم این ادم ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
ایا نه اینکه کودکان در بزرگسالی به دنبال چیزی می روند که در کودکی بازی میکردند؟پس ذهنتان را به خوشحالی عادت دهید اجازه بدهید بیاموزد که خوشحالی بخشی از زندگی ست ولازم و ضروری که خوشحالی حق مسلم این ادم ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
ازخوبی های شنبه آن که یک هفته دیگر برای دوست داشتن کسی که باید وقت خواهی داشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح معجزه زندگیست
صبح یعنی هرچقدرهم سیاه
پایان هر سیاهی وسکوت
روشن ست و پرهیاهو ...
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
صبح یعنی هرچقدرهم سیاه
پایان هر سیاهی وسکوت
روشن ست و پرهیاهو ...
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz