"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم از همون اول یه تیکه سنگ بودم تا اینهمه مبتلا به فهمیدن نبودم
دانایی در این نقطه که من قرار دارم واقعا رنج است کاش مثل یک سنگ نه به حسی آغشته بودم و نه حتی به دردی...

کوثر نعیمی
@adelehz
و بعد از مرگم
از من جز آوازه ی
مهربانی ام
چه باقی خواهد ماند؟
@adelehz
ای صبــــح شب نشینان جانم به طاقت آمد
از بس که دیر ماندی چون شام روزه داران

#سعدی
@adelehz
Bavaram Kon
Ali Zand Vakili
وقتی بهترین دوستت دلتنگ ست و این آهنگ را برایت میفرستد و تو نمیتوانی هیچکاری بکنی بجز اینکه حرفهایش و دلتنگی هایش را از دریچه ی یک آهنگ بشنوی ..
رفیق این نیز بگذرد..صبورباش
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

کاش زنی بودم ک همه چیز رو تغییر میداد و چیزی از خودش ب جا میزاشت ک همه ب وجد بیان
با قدرت و نفوذ با هنر
مثل بیانسه
فرناز
@adelehz
چو از
بنفشه ی شب،
بوی صبح برخیزد
هزار وسوسه در جان من برانگیزد
کبوترِ دلم، از "شوق" می‌گشاید بال
که چون
سپیـده
به آغوش صبح بگریزد...

#فریدون_مشیری
📸بهنود روح الفدا
@adelehz
صبح شده ست شب ماهش را در چمدان می گذارد و من رویاهایم را در صندوقچه ی دلم,صبح شده و من و شب هردو میرویم تا با واقعیت روبروشویم.یک روز دیگربجنگیم تارویاهایمان را زنده نگاه داریم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم انقدر ازاد بودم...
انقدر امنیت داشتم...
وقتی دلم میگرفت در خیابان ولیعصر قدم زنان آروم و آروم بدون هیچ ترسی و مزاحمی خودم را خالی میکردم...
آرام آرام اشک میریختم...
و نه خفه کردن صدای هق هق هایم در بالشتک بیگناه...
ولی حیف ک یک، دوست داشتم است...

هانیه
@adelehz
هزار بار گفتی نمیتوانم
یک بار بگو میتوانم
هزاربار خودت را تکذیب کردی
یک بارخودت را تایید کن.
دست بکارشو چه میدانی شاید این بار ورق برگشت ..وزندگی بتوخندید.
#عادله_زمانی
@adelehz
در طالعِ من نیست که نزدیکِ تو باشم

می‌گویمت از دور دعا، گر برسانند ...!

#سعدی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم خانه ای داشتم که درحال حاضر باداشتن دوفرزند تحصیل کرده وعروس،خانه خواهر شوهرم زندگی نکنم،همیشه زیر منت اونباشم.

لیلا بانو
@adelehz
کاش بعد از مرگمان
به جای اینکه بپرسند چقدر نماز خوانده ای؟
بپرسند چند آرزو در دلت ماند ؟
@adelehz
چندان دعا کن در نهان چندان بنال اندر شبان
کز گنبد هفت آسمـان در گوش تو آید صــدا

#مولانا
سرسفره افطار من رو ازهم دعای خیرتون بی نصیب نکنید.
#افطار_تایم
@adelehz
هرگز نتوانستم تورا ازیادببرم
چنان بچه گنجشکی که هرگز شکارچی مادرش رافراموش نکرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم دخترکی بودم با موهای افشان و رها در یک دشت، همبازی کودکم شاید آن روز هم بازیش را ترک نمیکرد شاید آن روز من راز مگوی رفتنش را میفهمیدم ...
من یک دختر 9ساله دارم که 7ساله جداشدم، یواشکی به پدرش زنگ زدو من وترک کرد بیخبر رفت وحتی خواست باهاش تماس نگیرم..

مادر منتظر
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

کاش خدا بودم و امشب از رگِ گردن به تو نزدیک‌ تر..!

مرضیه
@adelehz