#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم مرغ مهاجری بودم و با شروع فصل کوچ، پرواز میکردم، اوج میگرفتم، دور میشدم و می رفتم به هر کجا غیر از این دنیای دلگیر...
مانیا
@adelehz
دوست داشتم مرغ مهاجری بودم و با شروع فصل کوچ، پرواز میکردم، اوج میگرفتم، دور میشدم و می رفتم به هر کجا غیر از این دنیای دلگیر...
مانیا
@adelehz
بارالها
به من بیاموز
قبل انکه ازتو گله کنم
ببینم ایا خودم بنده ی قابل قبولی هستم ویانه ..
#عادله_زمانی
یکشنبه به خیر
@adelehz
به من بیاموز
قبل انکه ازتو گله کنم
ببینم ایا خودم بنده ی قابل قبولی هستم ویانه ..
#عادله_زمانی
یکشنبه به خیر
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم دختری بودم روستایی با موهای بلندِ مشکیِ بافته شده
که هفتاد سال قبل در یکی از روستاهای شمال زندگی میکردم
و هرروز کوزه به دست میرفتم سمت چشمه
و عاشق پسری بودم که اون سمت چشمه ایستاده و داره آواز میخونه
درست شبیه مادرم❤️
فاطمه
@adelehz
دوست داشتم دختری بودم روستایی با موهای بلندِ مشکیِ بافته شده
که هفتاد سال قبل در یکی از روستاهای شمال زندگی میکردم
و هرروز کوزه به دست میرفتم سمت چشمه
و عاشق پسری بودم که اون سمت چشمه ایستاده و داره آواز میخونه
درست شبیه مادرم❤️
فاطمه
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم جای برنارد بودم تا بتونم بعضی ساعتارو رو با حضرت یارم بگذرونم....بدون نگرانی تموم شدن تایم با هم بودن....دلم میخواد اون ساعت رو استپ کنم وقتی دستاش تو دستامه و نگاهش به نگام😊
آرزوی محمد❤️
@adelehz
دوست داشتم جای برنارد بودم تا بتونم بعضی ساعتارو رو با حضرت یارم بگذرونم....بدون نگرانی تموم شدن تایم با هم بودن....دلم میخواد اون ساعت رو استپ کنم وقتی دستاش تو دستامه و نگاهش به نگام😊
آرزوی محمد❤️
@adelehz
آدمیزاد انگار گاهی درون یک هزارتوی سبز راه میرود .اولش که راه می افتد ممکن ست دهها نفر با او همراه باشند .آدمهایی که با او میخندند و حتی با او گریه میکنند .بااو نفس میکشند و با او زندگی میکنند.آن زمانها انسان غرق مستی و شادی ست ازاینکه دیگرانی هستند که عاشقانه دوسش دارند .و درهر لحظه به او عشق بی دریغ هدیه میدهند.اما کم کم که راه هزار تو پیچیده میشود آدمیزاد حس میکند از آدمهای کنارش کم و کم میشوند ..آدمهایی که باور داشت تا آخر عمرکنارش میمانند اورا فراموش میکنند .و دیگر آدمیزاد نمیتواند باآنها بخندد ویا حتی گریه کند .
یک روز که او به خودش می آید میبیند که درون یک بن بست سبز ایستاده ست .وروبرویش دیواری بلند و سبز قرار دارد و کنارش خالیست از هر کسی ..
بله آدمیزاد به بن بست هزارتو میرسد و میبیند که حالا هیچ کس کنارش نمانده ست ..حتی کسانی که فکر میکرد همیشه مال او هستند.
درهزارتوی زندگی غم تنهایی اگر آدمیزاد را ازپا نیندازد غم رها شدن حتما این کار را تمام خواهد کرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
یک روز که او به خودش می آید میبیند که درون یک بن بست سبز ایستاده ست .وروبرویش دیواری بلند و سبز قرار دارد و کنارش خالیست از هر کسی ..
بله آدمیزاد به بن بست هزارتو میرسد و میبیند که حالا هیچ کس کنارش نمانده ست ..حتی کسانی که فکر میکرد همیشه مال او هستند.
درهزارتوی زندگی غم تنهایی اگر آدمیزاد را ازپا نیندازد غم رها شدن حتما این کار را تمام خواهد کرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست دارم جای مادری باشم که
بچش بدنیا میاد و اولین بار نی نی شو میبینه و بغل میکنه...
ناهید
@adelehz
دوست دارم جای مادری باشم که
بچش بدنیا میاد و اولین بار نی نی شو میبینه و بغل میکنه...
ناهید
@adelehz
دوست داشتم دختری بودم درصدسال قبل،گیسوان بلندم رابازمیکردم ودراین تالار باچشمانی بسته روی گل قالی به دورخودمیچرخیدم.درحالی که عطرعشقی پنهان درون سینه ام موج میزد.
#عادله_زمانی
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
#عادله_زمانی
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زلال چشمهی جوشیده از دل سنگی
الا که آینهی صبـح بی غبـار تویی
دلم هوای تو دارد ، هوای زمزمه ات
بخوان که جاری آواز جویبار تویی
حسین منزوی
صبح سبز ❤️
@adelehz
الا که آینهی صبـح بی غبـار تویی
دلم هوای تو دارد ، هوای زمزمه ات
بخوان که جاری آواز جویبار تویی
حسین منزوی
صبح سبز ❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
درپس هرطوفان
خودت را به خدا بسپار
چون از او ناخدای بهتری برای کشتی زندگیت پیدا نمیکنی در پی هرطوفان این اوست که تورا سالم به مقصدمیرساندبه او اعتمادکن.
#عادله_زمانی
صبح به خوشی❤️
@adelehz
خودت را به خدا بسپار
چون از او ناخدای بهتری برای کشتی زندگیت پیدا نمیکنی در پی هرطوفان این اوست که تورا سالم به مقصدمیرساندبه او اعتمادکن.
#عادله_زمانی
صبح به خوشی❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستی های بی منت❤️
@adelehz
@adelehz