"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
برای خداوند فرقی ندارد که تو برایش نماز بخوانی یا نه
برایش روزه بگیری یا نه
فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی

اما اینها برای من و تو فرق می کند...
و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم ، من گفتم من با ایمان ترم و تو گفتی من!

و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی ست فقط راه اتصالمان به او فرق دارد.
به راه های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم
اجازه بدهیم هر کس به گونه ی خودش به خدایش وصل شود نه به شیوه ما
خداوند عارف عاشق می خواهد نه مشتری
بهشت...‌‌

منسوب به
#دكتر_الهى_قمشه_اى

@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم مرغ مهاجری بودم و با شروع فصل کوچ، پرواز میکردم، اوج میگرفتم، دور میشدم و می رفتم به هر کجا غیر از این دنیای دلگیر...

مانیا
@adelehz
01 Gole Aftabgardoon
Arian
🎧 @adelehz
گل افتابگردون
گروه اریان
جهان آلودۀ خواب
است
و من در وهم خود
بيدار


@adelehz
بارالها
به من بیاموز
قبل انکه ازتو گله کنم
ببینم ایا خودم بنده ی قابل قبولی هستم ویانه ..
#عادله_زمانی
یکشنبه به خیر
@adelehz
کاش امروز طعم
یک لبخند کودکانه باشد
بی بهانه و واقعی
#طعم_روز
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم دختری بودم روستایی با موهای بلندِ مشکیِ بافته شده
که هفتاد سال قبل در یکی از روستاهای شمال زندگی میکردم
و هرروز کوزه به دست میرفتم سمت چشمه
و عاشق پسری بودم که اون سمت چشمه ایستاده و داره آواز میخونه
درست شبیه مادرم❤️

فاطمه
@adelehz

دل شادباد
آنکه دلم
شاد ازاو نگشت

وآن گل
که یاد من نکند
یاد باد از او

#شهریار
📸بهنود روح الفدا
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم
همون دختر دبیرستانی
دە سال قبل بودم.

پرشنگ
@adelehz
علاج کودک بدخو ز دایه می‌آید!

کجاست عشق
که در مانده‌ام به چارهٔ دل ...

#صائب_تبریزی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم جای برنارد بودم تا بتونم بعضی ساعتارو رو با حضرت یارم بگذرونم....بدون نگرانی تموم شدن تایم با هم بودن....دلم میخواد اون ساعت رو استپ کنم وقتی دستاش تو دستامه و نگاهش به نگام😊

آرزوی محمد❤️
@adelehz
آدمیزاد انگار گاهی درون یک هزارتوی سبز راه میرود .اولش که راه می افتد ممکن ست دهها نفر با او همراه باشند .آدمهایی که با او میخندند و حتی با او گریه میکنند .بااو نفس میکشند و با او زندگی میکنند.آن زمانها انسان غرق مستی و شادی ست ازاینکه دیگرانی هستند که عاشقانه دوسش دارند .و درهر لحظه به او عشق بی دریغ هدیه میدهند.اما کم کم که راه هزار تو پیچیده میشود آدمیزاد حس میکند از آدمهای کنارش کم و کم میشوند ..آدمهایی که باور داشت تا آخر عمرکنارش میمانند اورا فراموش میکنند .و دیگر آدمیزاد نمیتواند باآنها بخندد ویا حتی گریه کند .
یک روز که او به خودش می آید میبیند که درون یک بن بست سبز ایستاده ست .وروبرویش دیواری بلند و سبز قرار دارد و کنارش خالیست از هر کسی ..
بله آدمیزاد به بن بست هزارتو میرسد و میبیند که حالا هیچ کس کنارش نمانده ست ..حتی کسانی که فکر میکرد همیشه مال او هستند.
درهزارتوی زندگی غم تنهایی اگر آدمیزاد را ازپا نیندازد غم رها شدن حتما این کار را تمام خواهد کرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
Roya
Moein
🎧@adelehz
من از این دنیا چی می خوام.
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست دارم جای مادری باشم که
بچش بدنیا میاد و اولین بار نی نی شو میبینه و بغل میکنه...
ناهید
@adelehz
دوست داشتم دختری بودم درصدسال قبل،گیسوان بلندم رابازمیکردم ودراین تالار باچشمانی بسته روی گل قالی به دورخودمیچرخیدم.درحالی که عطرعشقی پنهان درون سینه ام موج میزد.
#عادله_زمانی
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
زلال چشمه‌ی جوشیده از دل سنگی
الا که آینه‌ی صبـح بی غبـار تویی
دلم هوای تو دارد ، هوای زمزمه ات
بخوان که جاری آواز جویبار تویی

حسین منزوی
صبح سبز ❤️
@adelehz
درپس هرطوفان
خودت را به خدا بسپار
چون از او ناخدای بهتری برای کشتی زندگیت پیدا نمیکنی در پی هرطوفان این اوست که تورا سالم به مقصدمیرساندبه او اعتمادکن.
#عادله_زمانی
صبح به خوشی❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشاصبح
خوشا موسم امید
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم
کسی باشم که دوستِش داری..

نفیس
@adelehz