"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هرچقدر پیرترشوی بیشتر خواهانت خواهم بود شبیه شراب هرچه کهنه تر گیراتر🍷
#عادله_زمانی
@adelehz
گاه گاهی به من ازمهر پیامی بفرست
فارغ ازحال خود و جان و جهانم مگذار
@adelehz
گاهی آدم از خودش دلگیر است
باخودش قهر است ..
وکسی که درآن حال بتواند دل آدمی را
شادکند قطعا پیامبری با یک بغل معجزه خواهدبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرشب آرزوهایم را بغل میگیرم ومیخوابم.
فرقی ندارد برآورده شوند یا نه مهم
آن است که این ها دلخوشی های من هستند
ازجهانی به این فراخی ..پس باارزشند.
#عادله_زمانی
شب پر از آرزو ⭐️⭐️⭐️
@adelehz
چه انسانهای نابینایی
ازپیامبران معجزه میخواهند
چه معجزه ای بالاترازصبح...
#عادله_زمانی
@adelehz
درایستگاههای قطاریافرودگاهها مسافرانی که چمدانهای بزرگتری دارنداخموترند.وانان که بی چمدانند خندانند.در زندگی عادی هم همین است هرچه چمدان غم ودلگیریت کوچکترباشدخنده ات بلندتراست.
#عادله_زمانی
@adelehz
مهم طعم چای شما نیست
مهم هوای دوستی ست که شما
بااوچای تان را مینوشید..
@adelehz
موزیک شب قطعه "آفتابک من "از نگینا خواننده موفق تاجیک 🎼🎼🎼🎼
@adelehz
پ.ن یک شعر مادرانه درتلاش برای بیدارکردن کودک دلبندی که هنوز غرق خوابه...
ازکوچه عبور میکنی
وکاجها پشت سرت عاشق میشوند
نمیتوانند دنبالت راه بیوفتند..
وتازه آنجاست که درد مرا میفهمند.
#عادله_زمانی
@adelehz
پیامهای قشنگی از شما دریافت میکنم.خواستم از تک تک تون که اینهمه به من لطف دارید تشکرکنم.عطرخوش مهربونی تون به من میرسه..پاینده باشید🌺🌺🌹🌹❤️❤️

شبتون خوش عزیزای دلم خوب و باآرامش بخوابید🌙
@adelehz
گهی در گیرم و گه بام گیرم
چو بینم روی تو آرام گیرم

#مولانا

@adelehz
خوشبختی فقط متعلق به انسانها نیست
دیواری که گل پیچک برتنش بوسه زنان بالامیرود
بسیارخوشبخترازدیوارسلول انفرادی یک زندان است...
#عادله_زمانی
@adelehz
حسرت چیزی که از دست دادی راخوردن
دومین کاراحمقانه جهان پس دوست داشتن کسی ست که تورا نمیبند.
#عادله_زمانی
@adelehz
برای هرکاری انگیزه لازمه
خصوصا یه کارسخت
مثل ورزش کردن😊😍👇
@adelehz
باخودم گفتم کمی دوست نداشتن که عیبی ندارد.تابه خودم آمدم تمام قلبم را درختچه های نفرت پرکرده بودگلهای سرخ عشق را بلعیده بودند.ومن مات!ازاینکه چقدر این دوست نداشتن هارونده اندوخانه خراب کن
#عادله_زمانی
برای کشتنم چوبه دار لازم نیست.
بگذارندم جلوی یک پنجره ...
پنجره ای که هر عصر "تو"و "او"از مقابلش قدم زنان میگذرید.
#عادله_زمانی
@adelehz
گلها را پشت سرم پنهان میکنم.
میبینی میخندی ...ومن متحیرمیشوم
چندشاخه گل را نمیتوانم پنهان کنم
عشق به آن بزرگی را چه...
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه"حال وروز"از رستاک❤️❤️🌹🌹جزخواننده های مورد علاقه منه😊❤️❤️👇
🎼🎼🎼🎼🎼🎼
هرشب به خوبی هاتون فکر کنید وسعی کنید در زندگی پررنگ ترشون کنید❤️❤️
@adelehz