#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
من همین که جای خودم هستم راضیم
مشکلات فراوان داشتم که باعث شد خود ساخته بشم قوی بشم و قدر تمام داشته های زندگیم را بدانم و از تمام چیزهای کوچک زندگیم لذت ببرم.من یک زنم وبه خودم افتخار میکنم.خدایا دوستت دارم و شاکرم.
نسیم
@adelehz
من همین که جای خودم هستم راضیم
مشکلات فراوان داشتم که باعث شد خود ساخته بشم قوی بشم و قدر تمام داشته های زندگیم را بدانم و از تمام چیزهای کوچک زندگیم لذت ببرم.من یک زنم وبه خودم افتخار میکنم.خدایا دوستت دارم و شاکرم.
نسیم
@adelehz
دوست داشتم جای تو باشم
و ببینم اینکه کسی دیوانه وار آدم را بخواهد چه شکلی ست...
#عادله_زمانی
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
@adelehz
و ببینم اینکه کسی دیوانه وار آدم را بخواهد چه شکلی ست...
#عادله_زمانی
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
@adelehz
مورگان فریمن بازیگر مشهور هالیوود با اتهام آزار جنسی به 8بازیگر زن مواجه ست .
پ.ن نه دیگه واقعا نمیشه ازظاهر آدما قضاوت کرد :|
@adelehz
پ.ن نه دیگه واقعا نمیشه ازظاهر آدما قضاوت کرد :|
@adelehz
آیا تابحال از اعتماد کردن به کسی پشیمون شدید؟
anonymous poll
بله😔 – 136
👍👍👍👍👍👍👍 94%
خیر – 8
▫️ 6%
👥 144 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله😔 – 136
👍👍👍👍👍👍👍 94%
خیر – 8
▫️ 6%
👥 144 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به جمعه خوش آمدید.
معشوقه ی هفته
دلبر هفت روز
و ملکه هفت سرزمین
جمعه روز خوب خدا بخیر .
#عادله_زمانی
@adelehz
معشوقه ی هفته
دلبر هفت روز
و ملکه هفت سرزمین
جمعه روز خوب خدا بخیر .
#عادله_زمانی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم
ساکن دنیایی بودم
که عشق بازی هایش مانند چارلی چاپلین بود؛
ساده ، یکرنگ و خودمانی اما واقعی...
😔💔
عشق بانو
@adelehz
دوست داشتم
ساکن دنیایی بودم
که عشق بازی هایش مانند چارلی چاپلین بود؛
ساده ، یکرنگ و خودمانی اما واقعی...
😔💔
عشق بانو
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
من آرزو داشتم آنچه رو که الان در چهل سالگی اموختم ودرک کردم رو ده پونزده سال پیش آموخته بودم وبااین بینش امروز اون روزها رو میگذروندم😊
هما
@adelehz
من آرزو داشتم آنچه رو که الان در چهل سالگی اموختم ودرک کردم رو ده پونزده سال پیش آموخته بودم وبااین بینش امروز اون روزها رو میگذروندم😊
هما
@adelehz
بعد از باران از تپه ای خاک در کنار ساختمانی نیمه کاره این همه گل روییده ...
میخوام بگم همیشه امید دوباره سبز شدن وجود داره ...
@adelehz
میخوام بگم همیشه امید دوباره سبز شدن وجود داره ...
@adelehz
چرا جمعه را مقصر ميكنيم؟
مقصر خودِ ماييم كه ميگوييم: "جمعه دلگير است." يا "اى بر جمعه و غروبش."
وقتى كسى نباشد كه وجودمان را برايش بگذاريم،
يا
وقتى كه كسى نباشد كه سر بر روى شانه هايش بگذاريم، جمعه را مقصر تمامِ دلگيرى ها و دلتنگى ها مى دانيم.
جمعه را بايد دونفره بگذرانی؛
آن هم با تنها دلیل زندگی کردنت!
نه اينكه يك گوشه منزوى باشى و در خودت كز كنى.
گیرم که جمعه دلگير است؛
تو خودت نبايد بانىِ شاد بودنِ جمعه ات باشى؟!
نباید خودت تيشه بر ريشه ى شالوده ى دلگيرى ها بزنى؟!
بگذار هزار بار غروبِ جمعه لعنتى ترين لحظه ی لحظاتت باشد
امّا تو، برايش دست و پنجه نرم كن، به جانش بيفت، به زمين بينداز.
جمعه را، براى خودت، شاد باش.
#طاها_رحيميان
@adelehz
مقصر خودِ ماييم كه ميگوييم: "جمعه دلگير است." يا "اى بر جمعه و غروبش."
وقتى كسى نباشد كه وجودمان را برايش بگذاريم،
يا
وقتى كه كسى نباشد كه سر بر روى شانه هايش بگذاريم، جمعه را مقصر تمامِ دلگيرى ها و دلتنگى ها مى دانيم.
جمعه را بايد دونفره بگذرانی؛
آن هم با تنها دلیل زندگی کردنت!
نه اينكه يك گوشه منزوى باشى و در خودت كز كنى.
گیرم که جمعه دلگير است؛
تو خودت نبايد بانىِ شاد بودنِ جمعه ات باشى؟!
نباید خودت تيشه بر ريشه ى شالوده ى دلگيرى ها بزنى؟!
بگذار هزار بار غروبِ جمعه لعنتى ترين لحظه ی لحظاتت باشد
امّا تو، برايش دست و پنجه نرم كن، به جانش بيفت، به زمين بينداز.
جمعه را، براى خودت، شاد باش.
#طاها_رحيميان
@adelehz
از زیبایی های خلقت میتوان به این حیوان کوچک زیبا و بی آزار اما خواستنی اشاره کرد :)
📸بردیا روح الفدا
@adelehz
📸بردیا روح الفدا
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم یه سبز انگشتی بودم. انگشتمو رو هر دیوار و خاک و زمینی که میذاشتم سرسبزِ سرسبز میشد.
نسیم
دوست داشتم یه سبز انگشتی بودم. انگشتمو رو هر دیوار و خاک و زمینی که میذاشتم سرسبزِ سرسبز میشد.
نسیم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باران قصه ی من بود
در روزهای نبودنت
فرقش این بود که باران من نه از اسمان
که ازچشمانم میبارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
در روزهای نبودنت
فرقش این بود که باران من نه از اسمان
که ازچشمانم میبارید.
#عادله_زمانی
@adelehz