"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم متمولی بودم که غم فقر و نداری رو از چهره پدر و مادر رنج دیده و کودک در انتظار برچینم. هیچ چیز لذت بخش تر از شاد کردن دل هم نوع نیست.

الهام
@adelehz
از خوبی های
سیستم آموزشی همین بس که بعد از این همه سال بادیدن این برگه ها هنوز ته دلم می لرزه !!
@adelehz
دوست داشتم خودم باشم با تمام روياهايم كه من را به بند كشيده اند مثلا تصويرسازي موفق ساكن پاريس ويا شايد يك رقصنده بالرين كه قهرمان پاتيناژ است ويا.....
راستش هركدامشان كه باشم فقط يك چيز مهم است دوست دارم دلبرم در برم باشد همين و بس هيچ كدامشان هم كه نباشم فقط دلبركم باشد برايم كافي است حتي اگر يك كولي صحرا گرد باشم.

كولي
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نازنینا تو چرا
بی خبر از
ما شده ای؟
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

من همین که جای خودم هستم راضیم
مشکلات فراوان داشتم که باعث شد خود ساخته بشم قوی بشم و قدر تمام داشته های زندگیم را بدانم و از تمام چیزهای کوچک زندگیم لذت ببرم.من یک زنم وبه خودم افتخار میکنم.خدایا دوستت دارم و شاکرم.

نسیم
@adelehz
دوست داشتم جای تو باشم
و ببینم اینکه کسی دیوانه وار آدم را بخواهد چه شکلی ست...
#عادله_زمانی
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
@adelehz
Khabhaye Talaee
Javad Maroufi
🎧 @adelehz
خوابهای طلایی
جواد معروفی
مورگان فریمن بازیگر مشهور هالیوود با اتهام آزار جنسی به 8بازیگر زن مواجه ست .
پ.ن نه دیگه واقعا نمیشه ازظاهر آدما قضاوت کرد :|
@adelehz
آیا تابحال از اعتماد کردن به کسی پشیمون شدید؟
anonymous poll

بله😔 – 136
👍👍👍👍👍👍👍 94%

خیر – 8
▫️ 6%

👥 144 people voted so far. Poll closed.
نفحات صبح دانی ز چه روی دوست دارم

که به روی دوست ماند که برافکند نقابی

#سعدی
@adelehz
کاش امروز طعم حلیم داغ و خوش عطر صبح جمعه باشد.
#طعم_روز
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به جمعه خوش آمدید.
معشوقه ی هفته
دلبر هفت روز
و ملکه هفت سرزمین
جمعه روز خوب خدا بخیر .
#عادله_زمانی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم
ساکن دنیایی بودم
که عشق بازی هایش مانند چارلی چاپلین بود؛
ساده ، یکرنگ و خودمانی اما واقعی...
😔💔
عشق بانو
@adelehz
جمعه تعطیل است...
ولی...
درِ دُکانِ تمامِ بی کسی ها باز است!

حسین پناهی
@adelehz
مرا بختی سحرخیزست
ازآن پیشانی روشن
تو می ایی و میتابی به صبح جمعه های من...
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
من آرزو داشتم آنچه رو که الان در چهل سالگی اموختم ودرک کردم رو ده پونزده سال پیش آموخته بودم وبااین بینش امروز اون روزها رو میگذروندم😊

هما
@adelehz
بعد از باران از تپه ای خاک در کنار ساختمانی نیمه کاره این همه گل روییده ...
میخوام بگم همیشه امید دوباره سبز شدن وجود داره ...
@adelehz
‍ چرا جمعه را مقصر ميكنيم؟
مقصر خودِ ماييم كه ميگوييم: "جمعه دلگير است." يا "اى بر جمعه و غروبش."
وقتى كسى نباشد كه وجودمان را برايش بگذاريم،
يا
وقتى كه كسى نباشد كه سر بر روى شانه هايش بگذاريم، جمعه را مقصر تمامِ دلگيرى ها و دلتنگى ها مى دانيم.
جمعه را بايد دونفره بگذرانی؛
آن هم با تنها دلیل زندگی کردنت!
نه اينكه يك گوشه منزوى باشى و در خودت كز كنى.
گیرم که جمعه دلگير است؛
تو خودت نبايد بانىِ شاد بودنِ جمعه ات باشى؟!
نباید خودت تيشه بر ريشه ى شالوده ى دلگيرى ها بزنى؟!
بگذار هزار بار غروبِ جمعه لعنتى ترين لحظه ی لحظاتت باشد
امّا تو، برايش دست و پنجه نرم كن، به جانش بيفت، به زمين بينداز.
جمعه را، براى خودت، شاد باش.

#طاها_رحيميان

@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
فقط خودم‌میبودم
خودی که هیچ کس اجازه ی بودنش را بهم نمیدهد.

آمنه
@adelehz
از زیبایی های خلقت میتوان به این حیوان کوچک زیبا و بی آزار اما خواستنی اشاره کرد :)
📸بردیا روح الفدا
@adelehz