#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم متمولی بودم که غم فقر و نداری رو از چهره پدر و مادر رنج دیده و کودک در انتظار برچینم. هیچ چیز لذت بخش تر از شاد کردن دل هم نوع نیست.
الهام
@adelehz
دوست داشتم متمولی بودم که غم فقر و نداری رو از چهره پدر و مادر رنج دیده و کودک در انتظار برچینم. هیچ چیز لذت بخش تر از شاد کردن دل هم نوع نیست.
الهام
@adelehz
از خوبی های
سیستم آموزشی همین بس که بعد از این همه سال بادیدن این برگه ها هنوز ته دلم می لرزه !!
@adelehz
سیستم آموزشی همین بس که بعد از این همه سال بادیدن این برگه ها هنوز ته دلم می لرزه !!
@adelehz
دوست داشتم خودم باشم با تمام روياهايم كه من را به بند كشيده اند مثلا تصويرسازي موفق ساكن پاريس ويا شايد يك رقصنده بالرين كه قهرمان پاتيناژ است ويا.....
راستش هركدامشان كه باشم فقط يك چيز مهم است دوست دارم دلبرم در برم باشد همين و بس هيچ كدامشان هم كه نباشم فقط دلبركم باشد برايم كافي است حتي اگر يك كولي صحرا گرد باشم.
كولي
@adelehz
راستش هركدامشان كه باشم فقط يك چيز مهم است دوست دارم دلبرم در برم باشد همين و بس هيچ كدامشان هم كه نباشم فقط دلبركم باشد برايم كافي است حتي اگر يك كولي صحرا گرد باشم.
كولي
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
من همین که جای خودم هستم راضیم
مشکلات فراوان داشتم که باعث شد خود ساخته بشم قوی بشم و قدر تمام داشته های زندگیم را بدانم و از تمام چیزهای کوچک زندگیم لذت ببرم.من یک زنم وبه خودم افتخار میکنم.خدایا دوستت دارم و شاکرم.
نسیم
@adelehz
من همین که جای خودم هستم راضیم
مشکلات فراوان داشتم که باعث شد خود ساخته بشم قوی بشم و قدر تمام داشته های زندگیم را بدانم و از تمام چیزهای کوچک زندگیم لذت ببرم.من یک زنم وبه خودم افتخار میکنم.خدایا دوستت دارم و شاکرم.
نسیم
@adelehz
دوست داشتم جای تو باشم
و ببینم اینکه کسی دیوانه وار آدم را بخواهد چه شکلی ست...
#عادله_زمانی
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
@adelehz
و ببینم اینکه کسی دیوانه وار آدم را بخواهد چه شکلی ست...
#عادله_زمانی
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
@adelehz
مورگان فریمن بازیگر مشهور هالیوود با اتهام آزار جنسی به 8بازیگر زن مواجه ست .
پ.ن نه دیگه واقعا نمیشه ازظاهر آدما قضاوت کرد :|
@adelehz
پ.ن نه دیگه واقعا نمیشه ازظاهر آدما قضاوت کرد :|
@adelehz
آیا تابحال از اعتماد کردن به کسی پشیمون شدید؟
anonymous poll
بله😔 – 136
👍👍👍👍👍👍👍 94%
خیر – 8
▫️ 6%
👥 144 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله😔 – 136
👍👍👍👍👍👍👍 94%
خیر – 8
▫️ 6%
👥 144 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به جمعه خوش آمدید.
معشوقه ی هفته
دلبر هفت روز
و ملکه هفت سرزمین
جمعه روز خوب خدا بخیر .
#عادله_زمانی
@adelehz
معشوقه ی هفته
دلبر هفت روز
و ملکه هفت سرزمین
جمعه روز خوب خدا بخیر .
#عادله_زمانی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم
ساکن دنیایی بودم
که عشق بازی هایش مانند چارلی چاپلین بود؛
ساده ، یکرنگ و خودمانی اما واقعی...
😔💔
عشق بانو
@adelehz
دوست داشتم
ساکن دنیایی بودم
که عشق بازی هایش مانند چارلی چاپلین بود؛
ساده ، یکرنگ و خودمانی اما واقعی...
😔💔
عشق بانو
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
من آرزو داشتم آنچه رو که الان در چهل سالگی اموختم ودرک کردم رو ده پونزده سال پیش آموخته بودم وبااین بینش امروز اون روزها رو میگذروندم😊
هما
@adelehz
من آرزو داشتم آنچه رو که الان در چهل سالگی اموختم ودرک کردم رو ده پونزده سال پیش آموخته بودم وبااین بینش امروز اون روزها رو میگذروندم😊
هما
@adelehz
بعد از باران از تپه ای خاک در کنار ساختمانی نیمه کاره این همه گل روییده ...
میخوام بگم همیشه امید دوباره سبز شدن وجود داره ...
@adelehz
میخوام بگم همیشه امید دوباره سبز شدن وجود داره ...
@adelehz
چرا جمعه را مقصر ميكنيم؟
مقصر خودِ ماييم كه ميگوييم: "جمعه دلگير است." يا "اى بر جمعه و غروبش."
وقتى كسى نباشد كه وجودمان را برايش بگذاريم،
يا
وقتى كه كسى نباشد كه سر بر روى شانه هايش بگذاريم، جمعه را مقصر تمامِ دلگيرى ها و دلتنگى ها مى دانيم.
جمعه را بايد دونفره بگذرانی؛
آن هم با تنها دلیل زندگی کردنت!
نه اينكه يك گوشه منزوى باشى و در خودت كز كنى.
گیرم که جمعه دلگير است؛
تو خودت نبايد بانىِ شاد بودنِ جمعه ات باشى؟!
نباید خودت تيشه بر ريشه ى شالوده ى دلگيرى ها بزنى؟!
بگذار هزار بار غروبِ جمعه لعنتى ترين لحظه ی لحظاتت باشد
امّا تو، برايش دست و پنجه نرم كن، به جانش بيفت، به زمين بينداز.
جمعه را، براى خودت، شاد باش.
#طاها_رحيميان
@adelehz
مقصر خودِ ماييم كه ميگوييم: "جمعه دلگير است." يا "اى بر جمعه و غروبش."
وقتى كسى نباشد كه وجودمان را برايش بگذاريم،
يا
وقتى كه كسى نباشد كه سر بر روى شانه هايش بگذاريم، جمعه را مقصر تمامِ دلگيرى ها و دلتنگى ها مى دانيم.
جمعه را بايد دونفره بگذرانی؛
آن هم با تنها دلیل زندگی کردنت!
نه اينكه يك گوشه منزوى باشى و در خودت كز كنى.
گیرم که جمعه دلگير است؛
تو خودت نبايد بانىِ شاد بودنِ جمعه ات باشى؟!
نباید خودت تيشه بر ريشه ى شالوده ى دلگيرى ها بزنى؟!
بگذار هزار بار غروبِ جمعه لعنتى ترين لحظه ی لحظاتت باشد
امّا تو، برايش دست و پنجه نرم كن، به جانش بيفت، به زمين بينداز.
جمعه را، براى خودت، شاد باش.
#طاها_رحيميان
@adelehz