"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
جهت اطلاع رسانی
برسانید به دست کسانی که لازم دارند.
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

کاش دختری بودم به عاشقی الان مهم نیست کجا وکی ولی عاشق بودم وشب هابا تبسمی بر لب بر نگاه های دزدکی وعاشقانه های روز میخوابیدم وصبح ها که از خواب بیدار میشدم ترسی برای ندیدن عشقم .از دست داشتنش .وبه دست نیاوردنش نداشتم با امیدی زیبا برای دوباره دیدنش کاش دختر همسایه شان بودم واز کودکی با او بزرگ شده بودم و همه چیزش را از بر بودم .کاش بی پروا میتوانستم فریاد بزنم عاشقش هستم وعاشقانه هایم را برایش می خواندم ...
راستی چقدر به دختر همسایه شان حسودیم شد.
ویا ای کاش
اصلا ندیده بودمش ...
مرضیه
@adelehz
عاشق خوشحالیش و اون لبخند جانانه شم 😍
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به این استاد بلامنازع چی باید گفت؟
آفرین به اراده ات
توی بازار15 خرداد مینویسه گذرتون افتاد حمایت کنید ازش لطفا

@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم خودم باشم ولی پدر داشته باشم.غم و حسرت نبودن پدرم پیرم کرده.😔😔😔

محسنه
@adelehz
شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم

ما را به سخت جانی خود این گمان نبود

@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم کودکی بودم سرخوش و شاد در حیاط قدیمی خانه مادربزرگم با آن حوض فواره دار کاشی آبی ، با آن درخت تنومند توت . آن کودکی که عصرها همه ی خاله ها و دایی ها را میدید که بعد از ظهر تابستان را روی فرش بزرگ دستباف پهن شده در حیاط دور هم جمع شده اند . و مادربزرگم را که کنار سماور همیشه بجوش و چای تازه دم در قوری بند زده نشسته و لبخند میزند .
کاهو سکنجبین خوردن و بازی سرخوشانه ی بچه ها در دو حیاط بزرگ . دوست داشتم کودکی بودم که هنوز در آن خانه قدیمی مادربزرگ است با آن اتاقهای خوشگل پنج دری ... یاد باد ...

مونا
@adelehz
بازآ که در فراق تو چشمِ امیدوار

چون گوشِ روزه‌دار بر الله‌اکبرست ...

#سعدی
@adelehz
چجوری قدیما خوابمون میبرد سحری خواب میموندیم ؟
الان تا سحر بیداریم که ...
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم دختری فرانسوی بودم که هر شب کنار پنجره اطاقم روبروی برج ایفل مینشستم و نگاهش میکردم.

مانی ماه
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همیشه هم گره ها بدنیستند
حتی اگر کور باشند.
هزارگره کور میشود باغ گل قالی
ازگره های سرنوشت هم نباید هراسید
اگرخواهان باغ گل باشی..
#عادله_زمانی
@adelehz
کتاب مارا نجات خواهد داد.
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
آنه شرلی بودن آرزوی من بود و هست؛کتابشو بارها و بارها خواندم و فیلمشو بارها و بارها دیدم ؛هنوز هم نگاه میکنم؛فکری آزاد؛زبانی به دور از تلخی؛قلبی پراز مهربانی؛چشمانی نافذ؛موهایی به زیبایی رنگهای پاییزی؛به دور از ترس قضاوت شدنِ مردم؛ان شرلی بودن زیباست شجاعتش و بی نظیر بودنش آنه بودن برای من همیشه یک آرزو بوده و بس .

همیشه با خودم زمزمه میکنم :
آنه!!!!!!!!!!
تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت

لیلا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و چه کسی میتواند مارا ازعشق منع کند؟
شاید این بار نوبت عشق من باشد ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم جای هیچ کس نبودم دوست داشتم جای خودم نه در گذشته و نه در آینده باشم، دوست داشتم تنها خودم باشم در زمان حال و اما با حالی متفاوت میدانی مدت هاست که از حاله خوش خودم فاصله گرفته ام . باید دست خودم را بگیرم و ببرم بنشانم سر جایش جایی که شاد باشد و سرحال ، آرام باشد و از زندگی لذت ببرد. آهای خودم زود باش دستت را بده بمن میخواهم حالت را تغییر دهم...
هستی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش امروز
اناری باشد دانه دانه
هر دانه اش سفیر یک خوشحالی وخوشبختی...
#طعم_روز
@adelehz