"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست کسی ست که حتی اگه خودش میترسه اما بازم کنارت بمونه ...
@adelehz
تا بحال مرز ناامیدی مطلق را رد کرده اید؟
anonymous poll

بله .روزی بود که حس میکردم دیگر انتهای خطم. – 119
👍👍👍👍👍👍👍 69%

نه .همیشه ته دلم حدی از امید وجود داشت – 54
👍👍👍 31%

👥 173 people voted so far. Poll closed.
هر چند عمر شوم تو ای نابکار شب
بر ما گذشت تلخ‌تر از صد هزار شب
من...
با یقین روشن، بیدار، پایدار
تا بانگ احتضار تو هستم در انتظار
آغوش باز کرده سوی آسمان صبح...

#فریدون_مشیری
@adelehz
کاش امروز یک هلوی انجیری باشد شیرین وخوش عطر و حاصل پیوند دوچیز؛ خیر وبرکت .
#طعم_روز
ما در چه شماریم، که خورشید جهانتاب
گردن به تماشای تو از صبح کشیده‌ست

#صائب_تبریزی
@adelehz
هشتگ دوست داشتم چه کسی بودم .
اگر این شانس را داشتید که کسی دیگر باشید دوست داشتید چه کسی بودید؟ برایم اینجا بنویسید
👇👇
@az1310
1.دوست داشتم دختری ایتالیایی بودم که دریکی از کوچه های رم صاحب کافی شاپی کوچک ست .مغازه ای شاد که پاتوق مشتریانی همیشگی ست همانهایی که برای خوردن قهوه و شیرینی های مخصوص دخترک هر عصر به او سرمیزنند.
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم.
@adelehz
و کاش خداوند به ما فرصتی دوباره برای خوشحالی میداد مثل کودکی که شب میخوابد و صبح بدون هیچ غصه ای از خواب میخزد برای ادامه زندگی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم.
دوست داشتم یه کارکتر داستانی بودم که وجود خارجی نداشتم هر دفعه که خوانده میشدم وارد دنیای یه فردی میشدم و چند صباحی به من فکر میکرد و تمام میشدم و باز نفر دیگه ای و دنیای کسی دیگه
دوست داشتم گل سرخ شازده کوچولو بودم.
سحر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کودکی مون هدر اضطراب طاقت فرسای امتحانای خرداد و ترس از شهریور به مدرسه رفتن شد..
درحالی که ما تمام خردادهای بچه گی وباید اینجا می بودیم ..
#مازندران
@adelehz
خرداد
ماه دلهره های امتحانی
عاشقانه های مدرسه ای
توت های رسیده کنار خیابان
برنامه ریزی های سه ماه تابستان
برنامه های کودک ساعت 2
خرداد
ماه گرم خوشحالی
مبارک.
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم جای خودم باشم که در گذشته جا ماندم دختری شاد که زود تمام شد خودم و کسی که دوستش داشتم در زندگی قشنگمان من هر روز دوست دارم جای خود جامانده ام باشم.
ماهک
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهت اطلاع رسانی
برسانید به دست کسانی که لازم دارند.
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

کاش دختری بودم به عاشقی الان مهم نیست کجا وکی ولی عاشق بودم وشب هابا تبسمی بر لب بر نگاه های دزدکی وعاشقانه های روز میخوابیدم وصبح ها که از خواب بیدار میشدم ترسی برای ندیدن عشقم .از دست داشتنش .وبه دست نیاوردنش نداشتم با امیدی زیبا برای دوباره دیدنش کاش دختر همسایه شان بودم واز کودکی با او بزرگ شده بودم و همه چیزش را از بر بودم .کاش بی پروا میتوانستم فریاد بزنم عاشقش هستم وعاشقانه هایم را برایش می خواندم ...
راستی چقدر به دختر همسایه شان حسودیم شد.
ویا ای کاش
اصلا ندیده بودمش ...
مرضیه
@adelehz
عاشق خوشحالیش و اون لبخند جانانه شم 😍
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به این استاد بلامنازع چی باید گفت؟
آفرین به اراده ات
توی بازار15 خرداد مینویسه گذرتون افتاد حمایت کنید ازش لطفا

@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم خودم باشم ولی پدر داشته باشم.غم و حسرت نبودن پدرم پیرم کرده.😔😔😔

محسنه
@adelehz
شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم

ما را به سخت جانی خود این گمان نبود

@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم

دوست داشتم کودکی بودم سرخوش و شاد در حیاط قدیمی خانه مادربزرگم با آن حوض فواره دار کاشی آبی ، با آن درخت تنومند توت . آن کودکی که عصرها همه ی خاله ها و دایی ها را میدید که بعد از ظهر تابستان را روی فرش بزرگ دستباف پهن شده در حیاط دور هم جمع شده اند . و مادربزرگم را که کنار سماور همیشه بجوش و چای تازه دم در قوری بند زده نشسته و لبخند میزند .
کاهو سکنجبین خوردن و بازی سرخوشانه ی بچه ها در دو حیاط بزرگ . دوست داشتم کودکی بودم که هنوز در آن خانه قدیمی مادربزرگ است با آن اتاقهای خوشگل پنج دری ... یاد باد ...

مونا
@adelehz