"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
کاش امروز یک نان تازه و خوش عطر باشد ...
#طعم_روز
@adelehz
امروز سالروز تولد همایون شجریان هست.
و البته این یعنی دنیاهنوزهم زیبایی ها ودلخوشی های زیادی داره❤️
که ازان جمله می توان به صدای همایون شجریان اشاره کرد☺️
تولد همایون اواز فرخنده 🎼
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بچه که بودم تصورم این بود که حیوونها باهم حرف میزنند و عین خودما آدمهان شاید تاثیرکارتونهایی بود که میدیدم.امروزاینو که دیدم نمیدونم چرا فکرمیکنم واقعاهم همینطوره ومثلا این موشه تحصیلکرده و کاردسته:)
رفتی و در رکابت دل رفت و صبر و دانش
بازآ که نیم جانی بهر نثار دارم ...

سعدی

@adelehz
Atre To
Hojjat Ashrafzadeh
🎼آهنگ جدید حجت_اشرف زاده به نام عطر تو



@adelehz
چه غم انگیز ..
که روزی دستهایی را در باران نیمه شبی خیس از آب و تنها می بینیم.که روزی بادستان کسی پرمیشد.کسی که حالا زیر باران گمشده ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست کسی ست که حتی اگه خودش میترسه اما بازم کنارت بمونه ...
@adelehz
تا بحال مرز ناامیدی مطلق را رد کرده اید؟
anonymous poll

بله .روزی بود که حس میکردم دیگر انتهای خطم. – 119
👍👍👍👍👍👍👍 69%

نه .همیشه ته دلم حدی از امید وجود داشت – 54
👍👍👍 31%

👥 173 people voted so far. Poll closed.
هر چند عمر شوم تو ای نابکار شب
بر ما گذشت تلخ‌تر از صد هزار شب
من...
با یقین روشن، بیدار، پایدار
تا بانگ احتضار تو هستم در انتظار
آغوش باز کرده سوی آسمان صبح...

#فریدون_مشیری
@adelehz
کاش امروز یک هلوی انجیری باشد شیرین وخوش عطر و حاصل پیوند دوچیز؛ خیر وبرکت .
#طعم_روز
ما در چه شماریم، که خورشید جهانتاب
گردن به تماشای تو از صبح کشیده‌ست

#صائب_تبریزی
@adelehz
هشتگ دوست داشتم چه کسی بودم .
اگر این شانس را داشتید که کسی دیگر باشید دوست داشتید چه کسی بودید؟ برایم اینجا بنویسید
👇👇
@az1310
1.دوست داشتم دختری ایتالیایی بودم که دریکی از کوچه های رم صاحب کافی شاپی کوچک ست .مغازه ای شاد که پاتوق مشتریانی همیشگی ست همانهایی که برای خوردن قهوه و شیرینی های مخصوص دخترک هر عصر به او سرمیزنند.
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم.
@adelehz
و کاش خداوند به ما فرصتی دوباره برای خوشحالی میداد مثل کودکی که شب میخوابد و صبح بدون هیچ غصه ای از خواب میخزد برای ادامه زندگی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم.
دوست داشتم یه کارکتر داستانی بودم که وجود خارجی نداشتم هر دفعه که خوانده میشدم وارد دنیای یه فردی میشدم و چند صباحی به من فکر میکرد و تمام میشدم و باز نفر دیگه ای و دنیای کسی دیگه
دوست داشتم گل سرخ شازده کوچولو بودم.
سحر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کودکی مون هدر اضطراب طاقت فرسای امتحانای خرداد و ترس از شهریور به مدرسه رفتن شد..
درحالی که ما تمام خردادهای بچه گی وباید اینجا می بودیم ..
#مازندران
@adelehz
خرداد
ماه دلهره های امتحانی
عاشقانه های مدرسه ای
توت های رسیده کنار خیابان
برنامه ریزی های سه ماه تابستان
برنامه های کودک ساعت 2
خرداد
ماه گرم خوشحالی
مبارک.
@adelehz
#دوست_داشتم_چه_کسی_بودم
دوست داشتم جای خودم باشم که در گذشته جا ماندم دختری شاد که زود تمام شد خودم و کسی که دوستش داشتم در زندگی قشنگمان من هر روز دوست دارم جای خود جامانده ام باشم.
ماهک
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهت اطلاع رسانی
برسانید به دست کسانی که لازم دارند.
@adelehz