Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
باران که ببارد هرچیزی را می شورد .فرقی هم ندارد که ملافه ی سفید و تمیز روی بند باشد یا کفشهای گل گرفته باغبانی پدربزرگ که کنار باغچه اند.یاحتی مردجوان محترم و خوش لباسی که کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده است ...باران به هیچ چیز نگاه نمیکند به اینکه نیاز هست یا نیست ،هرچیزی را می شورد...
میبرد باخودش هرچیزی را ..حالا میخواهد عطر ملافه ها باشد ..گل چکمه ها یا دستمال سرجیب مرد جوان...
گاهی وقتها لازم است درخانه دلتان در زندگیتان باران ببارد...باران ببارد و ببرد هرچیزی که هست ..گاهی خوشی ها را گاهی ناخوشی ها را ..
من فکر میکنم بزرگترین مشکل نوع بشر درواقع عدم توانایی باراندن در زندگیست ما نمیتوانیم ان روزهایی که دلمان میخواهد در زندگیمان باران بباریم چه اگر میتوانستیم ..دیگر هیچ وقت غصه نمیخوردیم ..دلمان نمی گرفت افسوس و حسرت نمیخوردیم..درواقع هربار که غم داشتیم چشمانمان را میبستیم و ناگهان اسمان زندگیمان رعدوبرق می زد و بعد ....
اما متاسفانه ما فقط میتوانیم چشمانمان را بارانی کنیم ..که آنهم اساسا چیزی را عوض نمیکند ..فقط گاهی سبک ترمان میکند..
کاش میشد خدارا دید ،اگرمیدیدمش یحتمل این را به او میگفتم که بروی زمینش انقدر درد هست که باران بسیار لازم است...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
میبرد باخودش هرچیزی را ..حالا میخواهد عطر ملافه ها باشد ..گل چکمه ها یا دستمال سرجیب مرد جوان...
گاهی وقتها لازم است درخانه دلتان در زندگیتان باران ببارد...باران ببارد و ببرد هرچیزی که هست ..گاهی خوشی ها را گاهی ناخوشی ها را ..
من فکر میکنم بزرگترین مشکل نوع بشر درواقع عدم توانایی باراندن در زندگیست ما نمیتوانیم ان روزهایی که دلمان میخواهد در زندگیمان باران بباریم چه اگر میتوانستیم ..دیگر هیچ وقت غصه نمیخوردیم ..دلمان نمی گرفت افسوس و حسرت نمیخوردیم..درواقع هربار که غم داشتیم چشمانمان را میبستیم و ناگهان اسمان زندگیمان رعدوبرق می زد و بعد ....
اما متاسفانه ما فقط میتوانیم چشمانمان را بارانی کنیم ..که آنهم اساسا چیزی را عوض نمیکند ..فقط گاهی سبک ترمان میکند..
کاش میشد خدارا دید ،اگرمیدیدمش یحتمل این را به او میگفتم که بروی زمینش انقدر درد هست که باران بسیار لازم است...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
خانواده سلطنتی..
پروردگارا به ما..
ثروت الیزابت ، زیبایی دیانا ، تیپِ کیت و شانس مگان ؛ عطافرما..
دخترا بلند بگین آمین 🤲
@adelehz
پروردگارا به ما..
ثروت الیزابت ، زیبایی دیانا ، تیپِ کیت و شانس مگان ؛ عطافرما..
دخترا بلند بگین آمین 🤲
@adelehz
صادقانه اگر یه شاهزاده یا شاهزاده خانم بودید حاضربودین با عشق معمولی ویا حتی فقیرتون ازدواج کنید؟
بله .عشق از هرچیزی مهم تره – 52
👍👍👍👍👍👍👍 76%
نه عاقلانه تر تصمیم میگرفتم . – 16
👍👍 24%
👥 68 people voted so far. Poll closed.
بله .عشق از هرچیزی مهم تره – 52
👍👍👍👍👍👍👍 76%
نه عاقلانه تر تصمیم میگرفتم . – 16
👍👍 24%
👥 68 people voted so far. Poll closed.
و توهر جا و هر کجای جهان که باشی باز به رویاهای من بازخواهی گشت تو مرا ربوده٬ مرا کشته مرا به خاکستر خواب ها نشانده ای هم از این روست که هر شب تا سپیده دم بیدارم عشق همین است در سرزمین من،من کشنده ی خواب های خویش را
دوست می دارم!
سید علی صالحی
@adelehz
دوست می دارم!
سید علی صالحی
@adelehz
برخیــز و برفـروز چراغِ سپیده را
تا بنگـرم به روی تو صبح ندیده را
تا سـر بـرآورم به تماشـای آفتـاب
روشن کنم نگاه سیاهی کشیده را
#فریدون_مشیری
@adelehz
تا بنگـرم به روی تو صبح ندیده را
تا سـر بـرآورم به تماشـای آفتـاب
روشن کنم نگاه سیاهی کشیده را
#فریدون_مشیری
@adelehz
باید به کودکان آموخت که جهان
بی باتوم و گلوله زیباتر است!
باید به فکر ساختن یک بادبادک بود!
هنوز هم با مُشتی نخ
ُکمی کاغذ می شود
به گیسِ طلای خورشید رسید!
کودکی که با مسلسل بازی کند،
جهان را نجات نخواهد داد.
👤 اوریانا فالاچی
@adelehz
بی باتوم و گلوله زیباتر است!
باید به فکر ساختن یک بادبادک بود!
هنوز هم با مُشتی نخ
ُکمی کاغذ می شود
به گیسِ طلای خورشید رسید!
کودکی که با مسلسل بازی کند،
جهان را نجات نخواهد داد.
👤 اوریانا فالاچی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرکدوم از ما دخترا حدااقل یک بار کابوس چنین اتفاقی و تو عروسیا در مورد لباسمون دیدیم 🤦♀
در فرش قرمز جشنواره کن رخ داد.
@adelehz
در فرش قرمز جشنواره کن رخ داد.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هیچوقت ازظرفهای یکبارمصرف برای غذای نذری خوشم نیومد!بنظرم نذروباید بابهترینهات اماده کنی عین قدیمی های مهربون شله زردوبذاری توکاسه گل سرخی و ببری درخونه همسایه سالخورده کناری که سالهاست شله زرد نپخته.
از دیروز مرتب عکسهای عروس جدید خاندان سلطنتی انگلستان ومیبینم و نقل سادگیش و کنایه زدن به زنها که ببینید ویادبگیرید .
البته کمتر کسی اشاره میکند که این عروسی ساده 45 میلیون پوند هزینه دربر داشته ست .
انگار همیشه تیغ اشاره ی جوامع ما روی زنهاست .زنهایی که حتی برای شخصی ترین موضوع ممکنشان که نوع آرایش ست هم باید مسخره بشوند ..
البته در جامعه ای که قبل از ازدواج از دختر گواهی بکارت گرفته میشود اما سوال نمیشود که پسر تا بحال با چند نفر خوابیده ست این موضوع چیز عجیبی نیست.
بد نیست که بدانیم پرنس انگلستان با زنی مطلقه از نژاد و ملیتی دیگر که فرزنده طلاق بوده وسه سال از او بزرگترست ازدواج کرده ست .
ولی در جوامع جهان دهمی ما چنین زنی حتی حق زندگی همراه بااحترام راهم ندارد و هر آدم بی ارزشی بخود اجازه میدهد به او پیشنهادهای رنگارنگ بدهد از صاحبخانه تا رییس تا حتی مصلح محل !!
چه برسد که یک پرنس جوان با موقعیتی بی مثال با او ازدواج کند .
انگار زن در جامعه های ما کالایی ست که بعد از باز شدن پس گرفته نمیشود!!!!باچنین نگاه شرم آوری به زن بهتر نیست دیگر کسی به خود اجازه ندهد راجع به آرایش و لباس زنان ومدلشان نظر بدهد؟
بهتر نیست قبل از آنکه به زن بودن زن خرده بگیریم ببینیم خودمان چه اندازه مردیم؟؟
بیایید که زن را نه با ظاهرش که با شخصیتش بسنجیم ...شاید درجامعه ای بهتر زندگی کردیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
البته کمتر کسی اشاره میکند که این عروسی ساده 45 میلیون پوند هزینه دربر داشته ست .
انگار همیشه تیغ اشاره ی جوامع ما روی زنهاست .زنهایی که حتی برای شخصی ترین موضوع ممکنشان که نوع آرایش ست هم باید مسخره بشوند ..
البته در جامعه ای که قبل از ازدواج از دختر گواهی بکارت گرفته میشود اما سوال نمیشود که پسر تا بحال با چند نفر خوابیده ست این موضوع چیز عجیبی نیست.
بد نیست که بدانیم پرنس انگلستان با زنی مطلقه از نژاد و ملیتی دیگر که فرزنده طلاق بوده وسه سال از او بزرگترست ازدواج کرده ست .
ولی در جوامع جهان دهمی ما چنین زنی حتی حق زندگی همراه بااحترام راهم ندارد و هر آدم بی ارزشی بخود اجازه میدهد به او پیشنهادهای رنگارنگ بدهد از صاحبخانه تا رییس تا حتی مصلح محل !!
چه برسد که یک پرنس جوان با موقعیتی بی مثال با او ازدواج کند .
انگار زن در جامعه های ما کالایی ست که بعد از باز شدن پس گرفته نمیشود!!!!باچنین نگاه شرم آوری به زن بهتر نیست دیگر کسی به خود اجازه ندهد راجع به آرایش و لباس زنان ومدلشان نظر بدهد؟
بهتر نیست قبل از آنکه به زن بودن زن خرده بگیریم ببینیم خودمان چه اندازه مردیم؟؟
بیایید که زن را نه با ظاهرش که با شخصیتش بسنجیم ...شاید درجامعه ای بهتر زندگی کردیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
به امروزتان بسیار بها بدهید.
گذشته ماهی رها شده از دستتان است
وآینده اسبی ست که هنوز سوارش نشده اید.
اما امروز قناری ست که همین حالا درخانه تان آواز میخواند..
#عادله_زمانی
صبح به برکت
@adelehz
گذشته ماهی رها شده از دستتان است
وآینده اسبی ست که هنوز سوارش نشده اید.
اما امروز قناری ست که همین حالا درخانه تان آواز میخواند..
#عادله_زمانی
صبح به برکت
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
امروز سالروز تولد همایون شجریان هست.
و البته این یعنی دنیاهنوزهم زیبایی ها ودلخوشی های زیادی داره❤️
که ازان جمله می توان به صدای همایون شجریان اشاره کرد☺️
تولد همایون اواز فرخنده 🎼
@adelehz
و البته این یعنی دنیاهنوزهم زیبایی ها ودلخوشی های زیادی داره❤️
که ازان جمله می توان به صدای همایون شجریان اشاره کرد☺️
تولد همایون اواز فرخنده 🎼
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بچه که بودم تصورم این بود که حیوونها باهم حرف میزنند و عین خودما آدمهان شاید تاثیرکارتونهایی بود که میدیدم.امروزاینو که دیدم نمیدونم چرا فکرمیکنم واقعاهم همینطوره ومثلا این موشه تحصیلکرده و کاردسته:)