برای جمعه کدوم و میپسندین؟
anonymous poll
گشت وگذار بیرون شهر با دوستامو وخانواده – 110
👍👍👍👍👍👍👍 67%
یک خواب آروم در سکوت تا هرساعتی که بخوام. – 53
👍👍👍 33%
👥 163 people voted so far.
anonymous poll
گشت وگذار بیرون شهر با دوستامو وخانواده – 110
👍👍👍👍👍👍👍 67%
یک خواب آروم در سکوت تا هرساعتی که بخوام. – 53
👍👍👍 33%
👥 163 people voted so far.
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اینطور نیست که غروب های جمعه به ذات غمگین باشند.اینطور نیست که بقیه روزهای هفته جادویی باشند و جمعه فقط از جادو بی نصیب .
غروب جمعه هم وقتی ست مثل تمام اوقات دیگر،فقط غروبهای جمعه خلوت ست آرام ست کسی نمی دود .سکوت همه جا را میگیردو خوب آدمیزاد در سکوت فرصت بیشتری دارد که فکر کند انگار ما آدمها آن همه دور و برخودمان همهمه و هیاهو راه می اندازیم تا نشنویم تا فکر نکنیم تا بتوانیم از دلتنگی هایمان عبور کنیم.اما غروب جمعه که از راه میرسد نقاب شیشه ای مان میشکند ناگهان بدون پرده بدون نقاب ما میمانیم روبروی تمام دلتنگی ها و دل آزردگی هایی که تمام هفته ناشیانه میکوشیدیم با بیتوجهی انکارشان کنیم .
خلاصه اگر غروب جمعه کسی باشد که حرف زدن با او گذر زمان را یادمان ببرد .دوستی باشد که خنده اش دلمان را پراز قاصدک خوشی کند کسی از خانواده باشد که کنارمان بنشیند و چایی بنوشد و گپ بزند .هیچ چیز غم انگیز تمام نمیشود.
خبر نداریم اما شاید اگر غروبهای جمعه دلگیریم علتش آن ست که تنهاییم.
#عادله_زمانی
@adelehz
غروب جمعه هم وقتی ست مثل تمام اوقات دیگر،فقط غروبهای جمعه خلوت ست آرام ست کسی نمی دود .سکوت همه جا را میگیردو خوب آدمیزاد در سکوت فرصت بیشتری دارد که فکر کند انگار ما آدمها آن همه دور و برخودمان همهمه و هیاهو راه می اندازیم تا نشنویم تا فکر نکنیم تا بتوانیم از دلتنگی هایمان عبور کنیم.اما غروب جمعه که از راه میرسد نقاب شیشه ای مان میشکند ناگهان بدون پرده بدون نقاب ما میمانیم روبروی تمام دلتنگی ها و دل آزردگی هایی که تمام هفته ناشیانه میکوشیدیم با بیتوجهی انکارشان کنیم .
خلاصه اگر غروب جمعه کسی باشد که حرف زدن با او گذر زمان را یادمان ببرد .دوستی باشد که خنده اش دلمان را پراز قاصدک خوشی کند کسی از خانواده باشد که کنارمان بنشیند و چایی بنوشد و گپ بزند .هیچ چیز غم انگیز تمام نمیشود.
خبر نداریم اما شاید اگر غروبهای جمعه دلگیریم علتش آن ست که تنهاییم.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
غروبهای جمعه آدم چنان غمگین ست که گویا برسرجاده ای ایستاده،که ازآن مسافری رفته وبرنگشته ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما چون ز دری پای کشیدیم کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم ، بریدیم
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشهٔ بامی که پریدیم ، پریدیم
رم دادن صید خود از آغاز غلط بود
حالا که رماندی و رمیدیم ، رمیدیم..
امید ز هر کس که بریدیم ، بریدیم
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشهٔ بامی که پریدیم ، پریدیم
رم دادن صید خود از آغاز غلط بود
حالا که رماندی و رمیدیم ، رمیدیم..
از خوبی های تنهایی این بس که دنیا را بهتر میشناسی و همچنان آدمها را آدمیزاد وقتی دورش شلوغ باشد فرصت نمیکندکم لطفی های دیگران را بفهمد که خوب و بد را بهتر بشناسد .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
رکورد مجموع بازدید کانالهای فارسی تلگرام،روز پنجشنبه۲۷ اردیبهشت شکسته شد.
۱میلیاردو ۶۰۰میلیون بازدید در یک روز،بیسابقهترین آمار، ۱۷روز بعداز آغاز فیلترینگ بود
"روزآروز"
@adelehz
۱میلیاردو ۶۰۰میلیون بازدید در یک روز،بیسابقهترین آمار، ۱۷روز بعداز آغاز فیلترینگ بود
"روزآروز"
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی از داماد خیلی خوشتیپ تری 😍
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
باران که ببارد هرچیزی را می شورد .فرقی هم ندارد که ملافه ی سفید و تمیز روی بند باشد یا کفشهای گل گرفته باغبانی پدربزرگ که کنار باغچه اند.یاحتی مردجوان محترم و خوش لباسی که کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده است ...باران به هیچ چیز نگاه نمیکند به اینکه نیاز هست یا نیست ،هرچیزی را می شورد...
میبرد باخودش هرچیزی را ..حالا میخواهد عطر ملافه ها باشد ..گل چکمه ها یا دستمال سرجیب مرد جوان...
گاهی وقتها لازم است درخانه دلتان در زندگیتان باران ببارد...باران ببارد و ببرد هرچیزی که هست ..گاهی خوشی ها را گاهی ناخوشی ها را ..
من فکر میکنم بزرگترین مشکل نوع بشر درواقع عدم توانایی باراندن در زندگیست ما نمیتوانیم ان روزهایی که دلمان میخواهد در زندگیمان باران بباریم چه اگر میتوانستیم ..دیگر هیچ وقت غصه نمیخوردیم ..دلمان نمی گرفت افسوس و حسرت نمیخوردیم..درواقع هربار که غم داشتیم چشمانمان را میبستیم و ناگهان اسمان زندگیمان رعدوبرق می زد و بعد ....
اما متاسفانه ما فقط میتوانیم چشمانمان را بارانی کنیم ..که آنهم اساسا چیزی را عوض نمیکند ..فقط گاهی سبک ترمان میکند..
کاش میشد خدارا دید ،اگرمیدیدمش یحتمل این را به او میگفتم که بروی زمینش انقدر درد هست که باران بسیار لازم است...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
میبرد باخودش هرچیزی را ..حالا میخواهد عطر ملافه ها باشد ..گل چکمه ها یا دستمال سرجیب مرد جوان...
گاهی وقتها لازم است درخانه دلتان در زندگیتان باران ببارد...باران ببارد و ببرد هرچیزی که هست ..گاهی خوشی ها را گاهی ناخوشی ها را ..
من فکر میکنم بزرگترین مشکل نوع بشر درواقع عدم توانایی باراندن در زندگیست ما نمیتوانیم ان روزهایی که دلمان میخواهد در زندگیمان باران بباریم چه اگر میتوانستیم ..دیگر هیچ وقت غصه نمیخوردیم ..دلمان نمی گرفت افسوس و حسرت نمیخوردیم..درواقع هربار که غم داشتیم چشمانمان را میبستیم و ناگهان اسمان زندگیمان رعدوبرق می زد و بعد ....
اما متاسفانه ما فقط میتوانیم چشمانمان را بارانی کنیم ..که آنهم اساسا چیزی را عوض نمیکند ..فقط گاهی سبک ترمان میکند..
کاش میشد خدارا دید ،اگرمیدیدمش یحتمل این را به او میگفتم که بروی زمینش انقدر درد هست که باران بسیار لازم است...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
خانواده سلطنتی..
پروردگارا به ما..
ثروت الیزابت ، زیبایی دیانا ، تیپِ کیت و شانس مگان ؛ عطافرما..
دخترا بلند بگین آمین 🤲
@adelehz
پروردگارا به ما..
ثروت الیزابت ، زیبایی دیانا ، تیپِ کیت و شانس مگان ؛ عطافرما..
دخترا بلند بگین آمین 🤲
@adelehz
صادقانه اگر یه شاهزاده یا شاهزاده خانم بودید حاضربودین با عشق معمولی ویا حتی فقیرتون ازدواج کنید؟
بله .عشق از هرچیزی مهم تره – 52
👍👍👍👍👍👍👍 76%
نه عاقلانه تر تصمیم میگرفتم . – 16
👍👍 24%
👥 68 people voted so far. Poll closed.
بله .عشق از هرچیزی مهم تره – 52
👍👍👍👍👍👍👍 76%
نه عاقلانه تر تصمیم میگرفتم . – 16
👍👍 24%
👥 68 people voted so far. Poll closed.
و توهر جا و هر کجای جهان که باشی باز به رویاهای من بازخواهی گشت تو مرا ربوده٬ مرا کشته مرا به خاکستر خواب ها نشانده ای هم از این روست که هر شب تا سپیده دم بیدارم عشق همین است در سرزمین من،من کشنده ی خواب های خویش را
دوست می دارم!
سید علی صالحی
@adelehz
دوست می دارم!
سید علی صالحی
@adelehz
برخیــز و برفـروز چراغِ سپیده را
تا بنگـرم به روی تو صبح ندیده را
تا سـر بـرآورم به تماشـای آفتـاب
روشن کنم نگاه سیاهی کشیده را
#فریدون_مشیری
@adelehz
تا بنگـرم به روی تو صبح ندیده را
تا سـر بـرآورم به تماشـای آفتـاب
روشن کنم نگاه سیاهی کشیده را
#فریدون_مشیری
@adelehz