ای ساقی گلچهره دراین صبح دل انگیز
لبریز بده جام مرا شادی جمشید
هر جا گلی خندد با دوست بخندید
هر گه که بهار آید با عشق بجوشید
فریدون مشیری
📸بهنود روح الفدا
صبح بشادی
@adelehz
لبریز بده جام مرا شادی جمشید
هر جا گلی خندد با دوست بخندید
هر گه که بهار آید با عشق بجوشید
فریدون مشیری
📸بهنود روح الفدا
صبح بشادی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چنین صحنه ای و شما فقط در کارتونها میبینید :)
@adelehz
@adelehz
قاسم افشار گوینده خبر صدا و سیما ساعتی قبل در اثر سکته قلبی درگذشت.
پ.ن نوستالژی های زنده دهه های 60و70 رو به پایان هستند:(
@adelehz
پ.ن نوستالژی های زنده دهه های 60و70 رو به پایان هستند:(
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
داشت چیزی را پنهانی کادو میکرد .فکر میکرد نمیبینمش ..اما داشتم نگاه میکردم پرسیدم چیکار میکنی ؟هول شد ..صورتش را با بدنش یکجا برگرداند چیزی را پشت سرش پنهان کرد ..یک گلبرگ رز بی اراده از روی میز افتاد..گفت هیچی نیست!
خندیدم میدانستم چیزی هست ولی اراده ای که برای برهم نزدن حالش داشتم مانع از ان می شد تا اصرار کنم ..به خیالش من هم قبول کردم که هیچ چیز نیست .
چیزی که بود یک عطر نارسیس پیچیده در گلبرگهای سرخ بود ...ویک دنیا محبت ودلی عاشق که همراهش هدیه داد...
حالا بعد از این همه مدت شیشه عطر روی میز مانده که خالیست ..و گلبرگها که خشکیده اند وهمین روزهاست که پودر شوند و دلی که از اینجا مدتهاست رفته و دنیایی که ازمحبت خالی مانده ...و اویی که دیگر نیست ...
ومنی که باور کردم عشق و عطر بی توجه به قیمتی که برایشان پرداختی درنهایت ناپدید میشوند...
#عادله_زمانی
@adelehz
خندیدم میدانستم چیزی هست ولی اراده ای که برای برهم نزدن حالش داشتم مانع از ان می شد تا اصرار کنم ..به خیالش من هم قبول کردم که هیچ چیز نیست .
چیزی که بود یک عطر نارسیس پیچیده در گلبرگهای سرخ بود ...ویک دنیا محبت ودلی عاشق که همراهش هدیه داد...
حالا بعد از این همه مدت شیشه عطر روی میز مانده که خالیست ..و گلبرگها که خشکیده اند وهمین روزهاست که پودر شوند و دلی که از اینجا مدتهاست رفته و دنیایی که ازمحبت خالی مانده ...و اویی که دیگر نیست ...
ومنی که باور کردم عشق و عطر بی توجه به قیمتی که برایشان پرداختی درنهایت ناپدید میشوند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
به عشق در یک نگاه اعتقاد دارید؟
بله❤️ – 37
👍👍👍👍👍👍👍 54%
نه💔 – 32
👍👍👍👍👍👍 46%
👥 69 people voted so far. Poll closed.
بله❤️ – 37
👍👍👍👍👍👍👍 54%
نه💔 – 32
👍👍👍👍👍👍 46%
👥 69 people voted so far. Poll closed.
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بد نیست معنی ربنای استاد شجریان راهم بخوانیم :
ربنای اول : سوره آل عمران از سوره های مدنی – آیه شماره ۸
ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب
بارالها دلهای ما را به باطل میل مده پس از آنکه به حق هدایت فرمودی
و به ما از لطف خویش اجر کامل عطا فرما که همانا تویی بخشنده بی عوض و منت
ربنای دوم : سوره مومنون از سوره های مکی – آیه شماره ۱۰۹
انه کان فریق من عبادی یقولون ربنا ءامنا فاغفرلنا وارحمنا و انت خیر الرحمین
زیرا شمایید که چون طایفه ای از بندگان صالح من روی به من آورده و عرض می کردند
بارالها ما به تو ایمان آوردیم تو از گناهان ما درگذر
و در حق ما لطف و مهربانی فرما که تو بهترین مهربانان هستی
ربنای سوم : سوره کهف از سوره های مکی – آیه شماره ۱۰
اذ اول الفتیه ال الکهف فقالوا ربنا ءاتنا من لدنک رحمه و هیی لنا من امرنا رشدا
آنگاه که آن جوانان کهف ( از بیم دشمن ) در غار کوه پنهان شدند از درگاه خدا مسئلت کردند
بارالها تو در حق ما به لطف خاص خود رحمتی عطا فرما
و بر ما وسیله رشد و هدایتی کامل مهیا ساز
ربنای چهارم : سوره بقره از سوره های مدنی – آیه ۲۵۰
و لما برزوا لجالوت و جنوده قالو ربنا افرغ علینا صبرا
و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکفرین
چون آنها در میدان مبارزه جالوت و لشکریان او آمدند از خدا خواستند
که بار پروردگارا به ما صبر و استواری بخش
و ما را ثابت قدم دار و ما را بر شکست کافران یاری فرما.
@adelehz
ربنای اول : سوره آل عمران از سوره های مدنی – آیه شماره ۸
ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب
بارالها دلهای ما را به باطل میل مده پس از آنکه به حق هدایت فرمودی
و به ما از لطف خویش اجر کامل عطا فرما که همانا تویی بخشنده بی عوض و منت
ربنای دوم : سوره مومنون از سوره های مکی – آیه شماره ۱۰۹
انه کان فریق من عبادی یقولون ربنا ءامنا فاغفرلنا وارحمنا و انت خیر الرحمین
زیرا شمایید که چون طایفه ای از بندگان صالح من روی به من آورده و عرض می کردند
بارالها ما به تو ایمان آوردیم تو از گناهان ما درگذر
و در حق ما لطف و مهربانی فرما که تو بهترین مهربانان هستی
ربنای سوم : سوره کهف از سوره های مکی – آیه شماره ۱۰
اذ اول الفتیه ال الکهف فقالوا ربنا ءاتنا من لدنک رحمه و هیی لنا من امرنا رشدا
آنگاه که آن جوانان کهف ( از بیم دشمن ) در غار کوه پنهان شدند از درگاه خدا مسئلت کردند
بارالها تو در حق ما به لطف خاص خود رحمتی عطا فرما
و بر ما وسیله رشد و هدایتی کامل مهیا ساز
ربنای چهارم : سوره بقره از سوره های مدنی – آیه ۲۵۰
و لما برزوا لجالوت و جنوده قالو ربنا افرغ علینا صبرا
و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکفرین
چون آنها در میدان مبارزه جالوت و لشکریان او آمدند از خدا خواستند
که بار پروردگارا به ما صبر و استواری بخش
و ما را ثابت قدم دار و ما را بر شکست کافران یاری فرما.
@adelehz
یک دانه زتسبیح نماز سحرت را
یک بار به نام من محتاج بینداز
شاید همان دانهی تسبیح دعایت
یکباره بیفتد به دریای اجابت...
رمضان مبارک❤️
@adelehz
یک بار به نام من محتاج بینداز
شاید همان دانهی تسبیح دعایت
یکباره بیفتد به دریای اجابت...
رمضان مبارک❤️
@adelehz
خوب دیگه نصف روزش گذشت فقط مونده 29و نیم روز دیگه :|
حالا اگه نوروز بود الان غروب سیزده بدر بود :)
@adelehz
حالا اگه نوروز بود الان غروب سیزده بدر بود :)
@adelehz
چیزهای قدیمی الزاما همیشه کهنه و بی مصرف نیستند .گاهی از هرچیز تازه وجدیدی پرارزش ترند چون قدیمی تر حاوی خاطراتند چیزی که جدیدی ها کم دارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حیف ازاین صدا
حیف از این نوجوانی وطراوات
فقر فرهنگی مطلق را در تصویر متاسفانه مشاهده میکنید.
@adelehz
حیف از این نوجوانی وطراوات
فقر فرهنگی مطلق را در تصویر متاسفانه مشاهده میکنید.
@adelehz