در بوشهر 6 توله ی یک سگ ماده را درنبودش با چوب میخ دار کشتند .و وقتی مادر برگشته با اجساد توله ها مواجهه شده ست.
عکسشو بخاطر دلخراش بودن بیش از حد منتشرنکردم.ولی قلبم داره تیر میکشه .من نمیدونم هرکس چه دین وباوری داره ولی فقط میدونم که کسی که اینکارو میکنه خدا نداره .به خود خدا که خدا رونمیشناسه ..و خود خود شیطانه....
فقط همین
عکسشو بخاطر دلخراش بودن بیش از حد منتشرنکردم.ولی قلبم داره تیر میکشه .من نمیدونم هرکس چه دین وباوری داره ولی فقط میدونم که کسی که اینکارو میکنه خدا نداره .به خود خدا که خدا رونمیشناسه ..و خود خود شیطانه....
فقط همین
و این زنها هستند
همان هایی که باتمام های وهویشان
گاه ندانسته اسیر میشوند
میان چهارخانه ی پیراهن یک رهگذر..
#عادله_زمانی
@adelehz
همان هایی که باتمام های وهویشان
گاه ندانسته اسیر میشوند
میان چهارخانه ی پیراهن یک رهگذر..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من هرگز نمی گویم در هیچ لحظهای از این سفر دشوار، گرفتار ناامیدی نباید شد.
من میگویم: به امید بازگردیم، قبل از اینکه ناامیدی، نابودمان کند...
نادر ابراهیمی
@adelehz
من میگویم: به امید بازگردیم، قبل از اینکه ناامیدی، نابودمان کند...
نادر ابراهیمی
@adelehz
ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.
بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این میارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیمهای ما به کسی آسیبی نمیزند ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم؛
چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستنها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.
📚 هنر عشق ورزیدن
👤 اریک فروم
@adelehz
بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این میارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیمهای ما به کسی آسیبی نمیزند ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم؛
چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستنها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.
📚 هنر عشق ورزیدن
👤 اریک فروم
@adelehz
عشق همان میوه ی ممنوعه ای بود که حوا خورد و بهشت عدن را ازدست داد.
وما سالهاست به اشتباه سیب را مقصر میدانیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
وما سالهاست به اشتباه سیب را مقصر میدانیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
ماه رمضان کم کم از راه میرسد رمضان برای خیلی ازما یعنی خاطرات جالب ،یعنی زولبیا بامیه ، آش رشته ،مهمونی افطاری یعنی ربنای شجریان سحری خوردن و با لباس مدرسه خوابیدن تا صبح دیرتر بیدارشدن و کلی خاطره دیگه ...
ماه رمضان های سالهای قبل خیلی ها بودند کنار سفره افطار و سحرمون که امسال ممکنه جاشون خالی وبشقابشون و از سفره کم شده باشه .
حالا ما دیگه اون بچه های کوچیک مدرسه ای نیستیم بزرگ شدیم خیلی هامون ازدواج کردیم بچه داریم خیلی ها درس خوندیم شاغلیم و حتی ممکنه هیچ کدوم ازاین ها هم نباشیم اما بزرگ شدیم ..
اگه روزه میگیریم بهتره درکنارش یادمون بمونه روزه مارو تبدیل به مقدس ترین موجود هستی نمیکنه چه بسا که این روزه حتی مورد قبول خداوندهم قرارنگیره یادبگیریم که روزه رو فقط نخوردن و ننوشیدن باطل نمیکنه ..روزه ای که توش به دیگری فحش بدی که ناحقی کنی، که بدگویی کنی روزه نیست .
روزه ای که خودتو به خاطرش ازبقیه برتربدونی بدرد خودت هم نمیخوره .
یادبگیریم اگه روزه میگیرم مربوط خودمونه حق نداریم بخاطرش خودمون و بخدا نزدیکتر ازبقیه بدونیم و بقیه رو دورتر.
که عادل خداست و اونه که میدونه این روزه مقبول هست یا نه ..
اگر روزه نمیگیریم یادبگیریم به روزه و روزه دارها توهین نکنیم .اعتقادشونو توی دنیای واقعی ومجازی به سخره نگیریم به خودمون حق ندیم که فکر کنیم خیلی فهمیده تر و مدرن تر از فردی هستیم که روزه میگیره یادبگیریم این که دربرابر یک روزه دار از عمد و بی توجه به روزه اون با لذت غذا بخوریم اوج بی شعوری مون محسوب میشه نه مدرنیته بودنمون .
که یادبگیریم اگر راه رسیدن به خدا در نزد یک شخص روزه است به راهش احترام بگذاریم ...
وخلاصه همه مون یادبگیریم کنار هم زندگی کنیم ..و لذت ببریم ازهرچی که بهش عقیده داریم یا نداریم .
رمضان برای من ماه زیباییه
من درحد توانم روزه میگیرم ..حس میکنم بهم ارامش میده و سعی میکنم روزه رو شامل حال تمام احوالاتم کنم نه صرفا خوردن ونوشیدنم.ولی فارغ ازهرعقیده فقط ازخدا میخام که امسال رمضان
سفره همه رو پر کنه از نان و ازبرکت
واگر این ماه مهمانی اون هست
به برکت میزبانی خودش
هیچ کودکی و گرسنه نگذاره ..
آمین
رمضان پیشاپیش مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
ماه رمضان های سالهای قبل خیلی ها بودند کنار سفره افطار و سحرمون که امسال ممکنه جاشون خالی وبشقابشون و از سفره کم شده باشه .
حالا ما دیگه اون بچه های کوچیک مدرسه ای نیستیم بزرگ شدیم خیلی هامون ازدواج کردیم بچه داریم خیلی ها درس خوندیم شاغلیم و حتی ممکنه هیچ کدوم ازاین ها هم نباشیم اما بزرگ شدیم ..
اگه روزه میگیریم بهتره درکنارش یادمون بمونه روزه مارو تبدیل به مقدس ترین موجود هستی نمیکنه چه بسا که این روزه حتی مورد قبول خداوندهم قرارنگیره یادبگیریم که روزه رو فقط نخوردن و ننوشیدن باطل نمیکنه ..روزه ای که توش به دیگری فحش بدی که ناحقی کنی، که بدگویی کنی روزه نیست .
روزه ای که خودتو به خاطرش ازبقیه برتربدونی بدرد خودت هم نمیخوره .
یادبگیریم اگه روزه میگیرم مربوط خودمونه حق نداریم بخاطرش خودمون و بخدا نزدیکتر ازبقیه بدونیم و بقیه رو دورتر.
که عادل خداست و اونه که میدونه این روزه مقبول هست یا نه ..
اگر روزه نمیگیریم یادبگیریم به روزه و روزه دارها توهین نکنیم .اعتقادشونو توی دنیای واقعی ومجازی به سخره نگیریم به خودمون حق ندیم که فکر کنیم خیلی فهمیده تر و مدرن تر از فردی هستیم که روزه میگیره یادبگیریم این که دربرابر یک روزه دار از عمد و بی توجه به روزه اون با لذت غذا بخوریم اوج بی شعوری مون محسوب میشه نه مدرنیته بودنمون .
که یادبگیریم اگر راه رسیدن به خدا در نزد یک شخص روزه است به راهش احترام بگذاریم ...
وخلاصه همه مون یادبگیریم کنار هم زندگی کنیم ..و لذت ببریم ازهرچی که بهش عقیده داریم یا نداریم .
رمضان برای من ماه زیباییه
من درحد توانم روزه میگیرم ..حس میکنم بهم ارامش میده و سعی میکنم روزه رو شامل حال تمام احوالاتم کنم نه صرفا خوردن ونوشیدنم.ولی فارغ ازهرعقیده فقط ازخدا میخام که امسال رمضان
سفره همه رو پر کنه از نان و ازبرکت
واگر این ماه مهمانی اون هست
به برکت میزبانی خودش
هیچ کودکی و گرسنه نگذاره ..
آمین
رمضان پیشاپیش مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دنیا به من و تو
یک چای گرم دونفره بدهکاراست .
که بنشینیم و ساعتها حرف بزنیم وچای بنوشیم .
اما عزیزم من میدانم وتوهم میدانی که دنیا هیچ وقت بدهکاری هایش را پس نمی دهد.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
یک چای گرم دونفره بدهکاراست .
که بنشینیم و ساعتها حرف بزنیم وچای بنوشیم .
اما عزیزم من میدانم وتوهم میدانی که دنیا هیچ وقت بدهکاری هایش را پس نمی دهد.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
ای ساقی گلچهره دراین صبح دل انگیز
لبریز بده جام مرا شادی جمشید
هر جا گلی خندد با دوست بخندید
هر گه که بهار آید با عشق بجوشید
فریدون مشیری
📸بهنود روح الفدا
صبح بشادی
@adelehz
لبریز بده جام مرا شادی جمشید
هر جا گلی خندد با دوست بخندید
هر گه که بهار آید با عشق بجوشید
فریدون مشیری
📸بهنود روح الفدا
صبح بشادی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چنین صحنه ای و شما فقط در کارتونها میبینید :)
@adelehz
@adelehz