کسی میگفت وقتی اوضاع بروفق مرادت پیش نمیرود .دعا کن .
به او نگو برایم این کار را انجام بده .این دعا کردن باخدا نیست ،دستوردادن به اوست .
بلکه به خدا بگو ازشرایط فعلیم ناراضی هستم اما اطمینان دارم که توجز خیر چیزی برایم نمیخواهی ولیکن به تو اعتمادمیکنم وازتو خیر میخواهم.
این هم تحمل اوضاع رابرایت آسان ترمیکند وهم صبرت را محکم .
خدا جز خیر برایت چیزی نمیخواهد اما به اواجازه بده کارها را به شیوه ی خودش جلو ببرد نه آنگونه که تو با دانش اندک و دید کوچکت متصورمیشوی .
اوخداست و ازهرکس بیشتر وبهتر بر تصویر زندگی ما اشراف دارد .به اواعتماد کن .
#عادله_زمانی
@adelehz
به او نگو برایم این کار را انجام بده .این دعا کردن باخدا نیست ،دستوردادن به اوست .
بلکه به خدا بگو ازشرایط فعلیم ناراضی هستم اما اطمینان دارم که توجز خیر چیزی برایم نمیخواهی ولیکن به تو اعتمادمیکنم وازتو خیر میخواهم.
این هم تحمل اوضاع رابرایت آسان ترمیکند وهم صبرت را محکم .
خدا جز خیر برایت چیزی نمیخواهد اما به اواجازه بده کارها را به شیوه ی خودش جلو ببرد نه آنگونه که تو با دانش اندک و دید کوچکت متصورمیشوی .
اوخداست و ازهرکس بیشتر وبهتر بر تصویر زندگی ما اشراف دارد .به اواعتماد کن .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شوک وارد کردن به مردمی که در سخت ترین شرایط زندگی میکنند و مرتب درگیر موارد استرس زا هستند اسمش دوربین مخفی نیست .بی شعوری محض و حماقت کامل ست .
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هرچقدرهم عاشق بودن باکسی باشی بازهم نهایت خواسته ات اینست که با مادرت دریک عصر ساکت چای بنوشی و ازچشمانش جان بگیری..عشق همیشه ازخانه شروع میشود
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
هنوزم با دیدن اسباب بازی و بادکنک تو دلتون ذوق میکنید؟؟
آره 😊 – 133
👍👍👍👍👍👍👍 84%
نه🙂 – 25
👍 16%
👥 158 people voted so far. Poll closed.
آره 😊 – 133
👍👍👍👍👍👍👍 84%
نه🙂 – 25
👍 16%
👥 158 people voted so far. Poll closed.
سالها که میگذرد سن آدمیزاد که بالا میرود دغدغه هایش فرق میکند .دیگر دلنگرانیش فقط لباسهای کوچک و رنگی عروسکش که مامان قول داده بود بدوزد نیست .دل مشغولیش حتی ماشین کنترلی پشت ویترین اسباب بازی فروشی بالای خیابان هم باباقول داده بود برای معدل بیست بخردش نیست.
آدمیزاد هرسال که بزرگترمیشود دل خوشی های کوچکتر را میدهد و دلخوشی های بزرگتر،سخت تر وگران تر تحویل میگیرد.اما خوب این میان یک چیزی هست که هرگز ازبین نمیرود و آن هم کودکی ست در اعماق وجود آدمی .که هرچه سن بالاترمیرود این کودک شادومهربان ساکت ترمیشود وآرام تر انگار که کودکی در درون ما خواب ست .
گاهی از همه چیز باید برید و تلنگری زد واین کودک را بیدارکرد .بیدارش کرد تا از دیدن اسباب بازی های پشت ویترین ذوق کند.بیدارش کرد تا دلش بستنی وانیلی خوردن توی پارک بخواهد.بیدارش کرد تا اول سال تحصیلی برود توی مغازه لوازم والتحریر و بدون نیازیک جعبه مدادرنگی 12تایی تمساح نشان بخرد .هرکاری که قبل ها وقتی آدمی کودک بود انجام میداد و غرق لذت می شد .
گاهی باید بی توجه بدنیای آدم بزرگ ها و دغدغه های سیاه وسفیدشان فقط باید حتی برای چندساعت همه چیز را به کودک درون سپرد.
کودک درونتان را خیلی نگذارید بخوابد. نشودکه دیرشود،که یک روز بیاید وببینید آنقدرخوابیده که دیگربیدارشدن یادش رفته ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمیزاد هرسال که بزرگترمیشود دل خوشی های کوچکتر را میدهد و دلخوشی های بزرگتر،سخت تر وگران تر تحویل میگیرد.اما خوب این میان یک چیزی هست که هرگز ازبین نمیرود و آن هم کودکی ست در اعماق وجود آدمی .که هرچه سن بالاترمیرود این کودک شادومهربان ساکت ترمیشود وآرام تر انگار که کودکی در درون ما خواب ست .
گاهی از همه چیز باید برید و تلنگری زد واین کودک را بیدارکرد .بیدارش کرد تا از دیدن اسباب بازی های پشت ویترین ذوق کند.بیدارش کرد تا دلش بستنی وانیلی خوردن توی پارک بخواهد.بیدارش کرد تا اول سال تحصیلی برود توی مغازه لوازم والتحریر و بدون نیازیک جعبه مدادرنگی 12تایی تمساح نشان بخرد .هرکاری که قبل ها وقتی آدمی کودک بود انجام میداد و غرق لذت می شد .
گاهی باید بی توجه بدنیای آدم بزرگ ها و دغدغه های سیاه وسفیدشان فقط باید حتی برای چندساعت همه چیز را به کودک درون سپرد.
کودک درونتان را خیلی نگذارید بخوابد. نشودکه دیرشود،که یک روز بیاید وببینید آنقدرخوابیده که دیگربیدارشدن یادش رفته ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
در بوشهر 6 توله ی یک سگ ماده را درنبودش با چوب میخ دار کشتند .و وقتی مادر برگشته با اجساد توله ها مواجهه شده ست.
عکسشو بخاطر دلخراش بودن بیش از حد منتشرنکردم.ولی قلبم داره تیر میکشه .من نمیدونم هرکس چه دین وباوری داره ولی فقط میدونم که کسی که اینکارو میکنه خدا نداره .به خود خدا که خدا رونمیشناسه ..و خود خود شیطانه....
فقط همین
عکسشو بخاطر دلخراش بودن بیش از حد منتشرنکردم.ولی قلبم داره تیر میکشه .من نمیدونم هرکس چه دین وباوری داره ولی فقط میدونم که کسی که اینکارو میکنه خدا نداره .به خود خدا که خدا رونمیشناسه ..و خود خود شیطانه....
فقط همین
و این زنها هستند
همان هایی که باتمام های وهویشان
گاه ندانسته اسیر میشوند
میان چهارخانه ی پیراهن یک رهگذر..
#عادله_زمانی
@adelehz
همان هایی که باتمام های وهویشان
گاه ندانسته اسیر میشوند
میان چهارخانه ی پیراهن یک رهگذر..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من هرگز نمی گویم در هیچ لحظهای از این سفر دشوار، گرفتار ناامیدی نباید شد.
من میگویم: به امید بازگردیم، قبل از اینکه ناامیدی، نابودمان کند...
نادر ابراهیمی
@adelehz
من میگویم: به امید بازگردیم، قبل از اینکه ناامیدی، نابودمان کند...
نادر ابراهیمی
@adelehz
ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.
بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این میارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیمهای ما به کسی آسیبی نمیزند ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم؛
چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستنها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.
📚 هنر عشق ورزیدن
👤 اریک فروم
@adelehz
بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این میارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیمهای ما به کسی آسیبی نمیزند ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم؛
چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستنها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.
📚 هنر عشق ورزیدن
👤 اریک فروم
@adelehz
عشق همان میوه ی ممنوعه ای بود که حوا خورد و بهشت عدن را ازدست داد.
وما سالهاست به اشتباه سیب را مقصر میدانیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
وما سالهاست به اشتباه سیب را مقصر میدانیم .
#عادله_زمانی
@adelehz