"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
همیشه جغرافیا رابیشتر از تاریخ
دوست داشتم ...
چون دلم میخواست همواره بدانم
توکجایی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
لذت افطار در دنبال باشد روزه را
صبح اگر بندد دری ایزد گشاید وقت شام

#صائب_تبریزی

@adelehz
#مترونویس
دردنیای خودم بودم که با عربده پسربچه ای کوچک ازجا پریدم .پسرک گویا با مادرش راهی مطب دکتر بود .بااعلام هرایستگاه و نزدیکتر شدن به ایستگاه مقصد صدای عربده های پسرک بیشتر اوج می گرفت .دراین میان تقلاهای اطرافیان و مادر پسرک هم با شدت و حدت ادامه داشت ..پسرک فریاد نیزد واشک می ریخت و مادر با مسخره ترین جمله دنیا سعی در آرام کردن پسرک داشت:گریه نکن مرد که گریه نمیکند!خنده تلخی روی لبم نشست با خودم گفتم بیچاره مردها!چه زندگی سختی ،زندگی بدون گریه حتما خیلی سخت است ...هنوز خنده ام کمرنگ نشده بود که یکی از اطرافیان در تقلای دیگری به پسرک گفت :گریه نکن دندونهات ریخته دیده میشه مرد که دندونهاش نمی ریزه !!!!اینبار شاخ دراوردم ...این دیگر چه زندگی ست ...دلم برای مرد ها سوخت. راستی این دروغ مسخره ای ست بنظرم هر مردی هر زمانی که لازم دارد باید گریه کند اشک بریزد ناله کند ...تا آرام شود.هیچ مردی نباید از گریه بترسد چون اگر گریه نکنی دلت سنگ میشود ...و آدم گریان خیلی بهتراز آدم دلسنگ است .
عادله زمانی
خرداد1395
@adelehz
روز برای کار
وشب برای خواب
پس کی به چشمانت فکر کنم؟
#عادله_زمانی
شبتون بخیر عزیزای دلم ❤️خوب بخوابید
ورویاهای قشنگ ببینید ..خدامراقب شبهای آدمهای خوب هست❤️❤️❤️
@adelehz
یک صبح خوب قطعا با چنین تصویری آغاز میشه شروع زیبای امید و زندگی 😊😊
صبح به خیررر🌹🌹❤️❤️

@adelehz
ز بتان تو را گزیدم که شه بتان حسنی
من اگرچه خود گدایم دل پادشاه دارم

#محتشم_کاشانی

@adelehz
همه رفتنها که با چمدان نیست!!
گاهی آدم می رود
آنچنان دور که ردی ازاو نمی ماند..
اما بدون اینکه حتی یک چمدان کسی بااو دیده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
به من گفتی برمیگردی
ولی نگفتی درکدام ایستگاه منتظرت بمانم.
شایدبه خاطر گم کردن ایستگاه بود که دیگر
ندیدم بازگشتت را
#عادله_زمانی
@adelehz
❤️❤️❤️❤️💋💋💋🐶
@adelehz
آنقَـدَر بدبختی ام در دوری از تـو کامل است / می روم مهمــان ِ احسان ِ علیخانی شوم ...

پ.ن اندراحوالات بغضهای احسان علیخانی😁😁
@adelehz
موزیک شب قطعه "آغوش"ازباراد
🎼🎼🎼🎼🎼🎼
آغوش افرادی که دوستشان دارید ازشما پرباد و بلعکس❤️❤️🌹⭐️
@adelehz
بعضی اوقات کسی به شما میگوید
شب بخیر!
ولازم دارد که شما به اوبگویید بیا کمی باهم حرف بزنیم..
نه اینکه شب توهم بخیر..
#عادله_زمانی
آرام بخوابید شب آرام🌙⭐️🌙
@adelehz
تازه جمعه هاست که آدم میفهمد چقدر
نیاز دارد به خودش..
اینکه فارغ از هر دغدغه ونگرانی وشلوغی وسروصدا
دست خودش رابگیرد وببرد برایش گل بخرد
وبگوید تو بهترینی...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from HrEstevaOfficial
مرد تنهای شب درگذشت

حبیب محبیان معروف به «حبیب» امروز ۲۱ خرداد و در سن ۶۳ سالگی در روستای نیاسته کتالم رامسر بر اثر ایست قلبی درگذشت.
😔
https://telegram.me/mindfuel
چقدر انسان گاهی درزندگی
به چنین تصویری نیاز دارد..
@adelehz
هرچقدر پیرترشوی بیشتر خواهانت خواهم بود شبیه شراب هرچه کهنه تر گیراتر🍷
#عادله_زمانی
@adelehz
گاه گاهی به من ازمهر پیامی بفرست
فارغ ازحال خود و جان و جهانم مگذار
@adelehz
گاهی آدم از خودش دلگیر است
باخودش قهر است ..
وکسی که درآن حال بتواند دل آدمی را
شادکند قطعا پیامبری با یک بغل معجزه خواهدبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرشب آرزوهایم را بغل میگیرم ومیخوابم.
فرقی ندارد برآورده شوند یا نه مهم
آن است که این ها دلخوشی های من هستند
ازجهانی به این فراخی ..پس باارزشند.
#عادله_زمانی
شب پر از آرزو ⭐️⭐️⭐️
@adelehz
چه انسانهای نابینایی
ازپیامبران معجزه میخواهند
چه معجزه ای بالاترازصبح...
#عادله_زمانی
@adelehz