"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
🔴پدر سنگدل کرجی ، دختر ۱۷ ساله معلولش را دار زد اما دختر زنده است

▪️پدری با قمه به دخترش حمله می کند و سر وی را می‌شکافد و در ادامه کودک معلول خود را به دار می آویزد.
نگار ۱۷ ساله و معلولیت جسمی دارد ، مبتلا به بیماری هیدروسفال و معلولیت جسمی حرکتی است و همراه با خانواده‌اش در یکی از محلات کرج زندگی می‌کند.

رقیه موسوی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین شعبه کرج در خصوص آزار و اذیت نگار توسط پدرش می‌گوید:
▪️با توجه به ترک خانه توسط مادر، پدر از این فرصت استفاده کرده و با قمه به سر و صورت نگار زده و در ادامه با طناب وی را به دار می آویزد
پدر سنگدل تمامی این اعمال را با گوشی خود فیلم و عکس می گیرد و پس از اینکه کودک معصوم تاب آورده و زنده می‌ماند پدر برای در امان ماندن از دست قانون سر کودک را بدون بی حسی در خانه بخیه می زند.
پس از سه روز اعضای خانواده از این جریانات اطلاع پیدا کرده و کودک به یکی از بیمارستان های کرج ارجاع می شود/خبر آنلاین

پ.ن :جای تاسفه والله حیوونم با بچه اش این کارا رو نمیکنه بعضیا یه سور به حیوون زدن .
@adelehz
خاطرات خوب آدمهایی که تکرارنمیشوند، نمی میرند بلکه از قلبی جوان به قلبی پیر منتقل میشوند...
#عادله_زمانی
از سیاهی ها نترس
خدای شب
خدای صبح هم هست ..
شب زیبا 🌙🌙⭐️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برخیز و آغوشت را
از صبح پر کن
آغاز شو
زندگی منتظر
سلام های
آشنای من و توست!

صبح بخیر 🧡

@adelehz
آن کس که شتاب دارد، عاشق نیست.
تشنه‌ای است که معشوق را
چشمهٔ آب شیرین تصور کرده است!
وقتی دوید و رسید و نوشید و ورم کرد،
رها می‌کند و می‌رود ...
محبوب، چشمهٔ آب شیرین نیست،
هوای خنک دم صبح است...

📖بر جاده‌های آبی‌سرخ
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
برای یک زن چه چیز مهم تراست؟ظاهری زیبا؟اندامی متناسب؟اینکه کدبانوی ماهری باشد و یااینکه حتی کارمند و رییس خوبی باشد؟هرکس ممکن است جوابی داشته باشد اما من جوابم هیچ کدام است !
ازنظر من برای یک زن ازهرچیزی مهمتر این است که بتواند خودش باشد.بدون نیاز به هر عنوان و نامی که برایش درنظر بگیرند یا انتخاب نماید .برای یک زن باید بسیار مهمتر از عمل زیبایی و یا هزینه ارایشگاهش این باشد که بفهمد صرفا وجود خودش میتواند اثری ماندگار ازاوبرجای بگذارد.یک زن نیاز دارد که زیبا باشد اما زیبایی نباید تمام دنیای اوباشد او باید بیاموزد که زیبایی فقط برای خوداوست او نباید سعی کند برای دل خوشی دیگری خود را بیاراید ...هر دختری و هر زنی باید یادبگیرد که او مسوول زندگی خودش است باید از زندگی،حریم شخصی و دنیایش حراست کند .
واین گونه ما خواهیم توانست وارد دنیایی شویم که نه دران قربانی که یک عضو از جامعه هستیم .عضویی که تمام تلاشش را برای جایگاه واقعی خود انجام می دهد .وفراموش نمی کند که برای رسیدن به قله هزاران بار ممکن است پایش بلغزد اما ناامید نشود.
#عادله_زمانی
#زن
@adelehz
به شیراز بگویید یک اردیبشهت بهاری با عطرناب بهارنارنج هایش یک عشق بازی باصبح شعف انگیزش یک شب عاشقانه خوانی در حافظیه اش ویک نماز درشاهچراغش به من بدهکاراست.
#عادله_زمانی
+به بهانه روز شیراز
@adelehz
شیراز باشه واین اردیبهشت و فالوده هاو دگر هیچ
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این داستان :از فیلتر گذشته ها :)
@adelehz
گاهی از خودم سوال میکنم که آیا تمام روزهایی که منتظرت بودم توام منتظر من بودی؟
نکند تمام وقتهایی که باید باتو تماس میگرفتم را به حساب اینکه نوبت توست ازدست داده باشم؟
گاهی ازخود میپرسم که نکند بجای عاشق تاجربودم؟؟؟و حسابگر؟
واین شایدها چه بی جواب می ماندهمیشه
#عادله_زمانی
@adelehz
شیراز ترین شهر جهان است، نگاهت

میخانه‌ ی صوفی و مُغان است نگاهت
@adelehz
.
ای دمِ صبح
چه داری خبر از
مقدم دوست . . .
#سعدی

صبح بخیر❤️
@adelehz
الهی
هیچ گلدانی در هیچ خانه ای
وهیچ قلبی درهیچ سینه ای
را خالی از گل خالی از عشق نگه ندار.
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️
@adelehz
یهو فیلترشکن قطع میشه آی پی از هلند میره لندن .تلگرام هنگ میکنه فکر میکنه داریم تو زمان سفرمیکنیم.
اسیرشدیم بقرآن :|
@adelehz
بهار بهانه ای بود برای یادآوریت
بهارنام دیگر بودنت ،بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
مررسی که باوجود فیلتر بازهم به کانال سرمیزنید .قدر دان محبتتون هستم 😍
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همکلاسی داشتم که برای روزمعلم هفته ها دونه های رنگی وجمع میکرد تابتونه یک گردنبند برای معلممون درست کنه وخدامیدونه معلم چقد ذوق کرد .حالا اونو مقایسه کنید بااین فیلم چه برسر تربیت بچه ها آورده شده؟؟
تو مگو همه به جنگند و ز صلحِ من چه آید
تو یکی نِه ای هزاری ،تو چراغِ خود بر افروز

@adelehz
شب به شب رویاهایتان را در کاغذی بنویسید و درجایی دورازدسترس بگذارید .در واقع کاغذ را به خدابسپارید و به سراغ جای خوابتان بروید.
یادتان باشد که رویاهای مختلف بگذارید کوچک وبزرگ رنگارنگ اما به سراغ کاغذها نروید ومرتب پیگیر نباشید .
خواهید دید که خدا بعدازبه خواب رفتنتان کاغذتان را پیدا میکند و رویاهایتان را به لیست آرزوها اضافه میکند و در زمان مخصوص خودش بشما پاسخ خواهد داد.
پس به او فرصت دهید.وبه خواب بروید او ازهرچه میشناسید تواناترست والبته مهربان تر.
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz