🖤ناصر چشم آذر
آهنگساز و موسیقی دان شهیری که بسیاری از ما آهنگ مادر در فیلم خواهران غریب را از او بیاد داریم صبح امروز درگذشت .
@adelehz
آهنگساز و موسیقی دان شهیری که بسیاری از ما آهنگ مادر در فیلم خواهران غریب را از او بیاد داریم صبح امروز درگذشت .
@adelehz
تلگرام روی تلفن های ثابت هم قطع شده؟
بله – 53
👍👍👍👍👍👍👍 57%
نه – 40
👍👍👍👍👍 43%
👥 93 people voted so far.
بله – 53
👍👍👍👍👍👍👍 57%
نه – 40
👍👍👍👍👍 43%
👥 93 people voted so far.
غروبهای جمعه آدم چنان غمگین ست که گویا برسرجاده ای ایستاده،که ازآن مسافری رفته وبرنگشته ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شبها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نمنم، تو را دوست دارم
قیصر امين پور
@adelehz
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شبها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نمنم، تو را دوست دارم
قیصر امين پور
@adelehz
🔴پدر سنگدل کرجی ، دختر ۱۷ ساله معلولش را دار زد اما دختر زنده است
▪️پدری با قمه به دخترش حمله می کند و سر وی را میشکافد و در ادامه کودک معلول خود را به دار می آویزد.
نگار ۱۷ ساله و معلولیت جسمی دارد ، مبتلا به بیماری هیدروسفال و معلولیت جسمی حرکتی است و همراه با خانوادهاش در یکی از محلات کرج زندگی میکند.
رقیه موسوی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین شعبه کرج در خصوص آزار و اذیت نگار توسط پدرش میگوید:
▪️با توجه به ترک خانه توسط مادر، پدر از این فرصت استفاده کرده و با قمه به سر و صورت نگار زده و در ادامه با طناب وی را به دار می آویزد
پدر سنگدل تمامی این اعمال را با گوشی خود فیلم و عکس می گیرد و پس از اینکه کودک معصوم تاب آورده و زنده میماند پدر برای در امان ماندن از دست قانون سر کودک را بدون بی حسی در خانه بخیه می زند.
پس از سه روز اعضای خانواده از این جریانات اطلاع پیدا کرده و کودک به یکی از بیمارستان های کرج ارجاع می شود/خبر آنلاین
پ.ن :جای تاسفه والله حیوونم با بچه اش این کارا رو نمیکنه بعضیا یه سور به حیوون زدن .
@adelehz
▪️پدری با قمه به دخترش حمله می کند و سر وی را میشکافد و در ادامه کودک معلول خود را به دار می آویزد.
نگار ۱۷ ساله و معلولیت جسمی دارد ، مبتلا به بیماری هیدروسفال و معلولیت جسمی حرکتی است و همراه با خانوادهاش در یکی از محلات کرج زندگی میکند.
رقیه موسوی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین شعبه کرج در خصوص آزار و اذیت نگار توسط پدرش میگوید:
▪️با توجه به ترک خانه توسط مادر، پدر از این فرصت استفاده کرده و با قمه به سر و صورت نگار زده و در ادامه با طناب وی را به دار می آویزد
پدر سنگدل تمامی این اعمال را با گوشی خود فیلم و عکس می گیرد و پس از اینکه کودک معصوم تاب آورده و زنده میماند پدر برای در امان ماندن از دست قانون سر کودک را بدون بی حسی در خانه بخیه می زند.
پس از سه روز اعضای خانواده از این جریانات اطلاع پیدا کرده و کودک به یکی از بیمارستان های کرج ارجاع می شود/خبر آنلاین
پ.ن :جای تاسفه والله حیوونم با بچه اش این کارا رو نمیکنه بعضیا یه سور به حیوون زدن .
@adelehz
خاطرات خوب آدمهایی که تکرارنمیشوند، نمی میرند بلکه از قلبی جوان به قلبی پیر منتقل میشوند...
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
آن کس که شتاب دارد، عاشق نیست.
تشنهای است که معشوق را
چشمهٔ آب شیرین تصور کرده است!
وقتی دوید و رسید و نوشید و ورم کرد،
رها میکند و میرود ...
محبوب، چشمهٔ آب شیرین نیست،
هوای خنک دم صبح است...
📖بر جادههای آبیسرخ
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
تشنهای است که معشوق را
چشمهٔ آب شیرین تصور کرده است!
وقتی دوید و رسید و نوشید و ورم کرد،
رها میکند و میرود ...
محبوب، چشمهٔ آب شیرین نیست،
هوای خنک دم صبح است...
📖بر جادههای آبیسرخ
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
برای یک زن چه چیز مهم تراست؟ظاهری زیبا؟اندامی متناسب؟اینکه کدبانوی ماهری باشد و یااینکه حتی کارمند و رییس خوبی باشد؟هرکس ممکن است جوابی داشته باشد اما من جوابم هیچ کدام است !
ازنظر من برای یک زن ازهرچیزی مهمتر این است که بتواند خودش باشد.بدون نیاز به هر عنوان و نامی که برایش درنظر بگیرند یا انتخاب نماید .برای یک زن باید بسیار مهمتر از عمل زیبایی و یا هزینه ارایشگاهش این باشد که بفهمد صرفا وجود خودش میتواند اثری ماندگار ازاوبرجای بگذارد.یک زن نیاز دارد که زیبا باشد اما زیبایی نباید تمام دنیای اوباشد او باید بیاموزد که زیبایی فقط برای خوداوست او نباید سعی کند برای دل خوشی دیگری خود را بیاراید ...هر دختری و هر زنی باید یادبگیرد که او مسوول زندگی خودش است باید از زندگی،حریم شخصی و دنیایش حراست کند .
واین گونه ما خواهیم توانست وارد دنیایی شویم که نه دران قربانی که یک عضو از جامعه هستیم .عضویی که تمام تلاشش را برای جایگاه واقعی خود انجام می دهد .وفراموش نمی کند که برای رسیدن به قله هزاران بار ممکن است پایش بلغزد اما ناامید نشود.
#عادله_زمانی
#زن
@adelehz
ازنظر من برای یک زن ازهرچیزی مهمتر این است که بتواند خودش باشد.بدون نیاز به هر عنوان و نامی که برایش درنظر بگیرند یا انتخاب نماید .برای یک زن باید بسیار مهمتر از عمل زیبایی و یا هزینه ارایشگاهش این باشد که بفهمد صرفا وجود خودش میتواند اثری ماندگار ازاوبرجای بگذارد.یک زن نیاز دارد که زیبا باشد اما زیبایی نباید تمام دنیای اوباشد او باید بیاموزد که زیبایی فقط برای خوداوست او نباید سعی کند برای دل خوشی دیگری خود را بیاراید ...هر دختری و هر زنی باید یادبگیرد که او مسوول زندگی خودش است باید از زندگی،حریم شخصی و دنیایش حراست کند .
واین گونه ما خواهیم توانست وارد دنیایی شویم که نه دران قربانی که یک عضو از جامعه هستیم .عضویی که تمام تلاشش را برای جایگاه واقعی خود انجام می دهد .وفراموش نمی کند که برای رسیدن به قله هزاران بار ممکن است پایش بلغزد اما ناامید نشود.
#عادله_زمانی
#زن
@adelehz
به شیراز بگویید یک اردیبشهت بهاری با عطرناب بهارنارنج هایش یک عشق بازی باصبح شعف انگیزش یک شب عاشقانه خوانی در حافظیه اش ویک نماز درشاهچراغش به من بدهکاراست.
#عادله_زمانی
+به بهانه روز شیراز
@adelehz
#عادله_زمانی
+به بهانه روز شیراز
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این داستان :از فیلتر گذشته ها :)
@adelehz
@adelehz
گاهی از خودم سوال میکنم که آیا تمام روزهایی که منتظرت بودم توام منتظر من بودی؟
نکند تمام وقتهایی که باید باتو تماس میگرفتم را به حساب اینکه نوبت توست ازدست داده باشم؟
گاهی ازخود میپرسم که نکند بجای عاشق تاجربودم؟؟؟و حسابگر؟
واین شایدها چه بی جواب می ماندهمیشه
#عادله_زمانی
@adelehz
نکند تمام وقتهایی که باید باتو تماس میگرفتم را به حساب اینکه نوبت توست ازدست داده باشم؟
گاهی ازخود میپرسم که نکند بجای عاشق تاجربودم؟؟؟و حسابگر؟
واین شایدها چه بی جواب می ماندهمیشه
#عادله_زمانی
@adelehz
الهی
هیچ گلدانی در هیچ خانه ای
وهیچ قلبی درهیچ سینه ای
را خالی از گل خالی از عشق نگه ندار.
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️
@adelehz
هیچ گلدانی در هیچ خانه ای
وهیچ قلبی درهیچ سینه ای
را خالی از گل خالی از عشق نگه ندار.
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️
@adelehz
یهو فیلترشکن قطع میشه آی پی از هلند میره لندن .تلگرام هنگ میکنه فکر میکنه داریم تو زمان سفرمیکنیم.
اسیرشدیم بقرآن :|
@adelehz
اسیرشدیم بقرآن :|
@adelehz