"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پنجشنبه ها ...نه تنها باید یاد رفتگان کرد
بلکه باید یاد خانه ها و روزهایی که ازدست رفتند را هم کرد..
یادهمه چیزهای خوبی که ازدست دادیم و قدرشان را ندانستیم بخیر.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از سری داستانهای پدرانه دخترانه :)
@adelehz
باید باور کنی که همیشه شرایط بر وفق مراد نیست.همیشه دریا آرام نیست وهمیشه خورشید بدون پرده ای از ابر دربرابرش نمی تابد.باید باور کنی که هر روز ممکن ست سخت تراز دیروز بگذرد.
اما در برابر باور به تمام سختی باید امید را و گذرا بودن را هم باور کنی که هیچ سختی همواره باقی نمی ماند وهیچ کس همیشه سیاه بخت نمیماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Tah Sigar
Rastak
🎧 @adelehz
ته سیگار
رستاک حلاج
دلم برای یک جمعه ی کودکی تنگ شده ست.برای دویدن دریک کوچه باغ سرسبز و قدیمی برای بوکردن هوای تازه ی سرصبح بیرون شهر برای روزهایی که رفتندوهرگز برنگشتند.
#عادله_زمانی
@adelehz
زنها را مقایسه نکنید
هرکدامشان با دیگری فرق دارند
چشمهای هیچ زنی شبیه زن دیگری نیست ...
خدا به تعداد زنهای زمین اقیانوس افریده است برای عمق چشمانشان..
#عادله_زمانی
@adelehz
الـهی ؛
اگر مستم و اگر دیوانه‌ام از مقیمان همین خانه‌ام، آشنایی با خود ده که از کائنات بیگانه‌ام.
الـهی ؛
بر عجز خود آگاهم و بر بیچارگی خود
گواهم، خواست، خواست توست من چه خواهم.

سالروز تولد خواجه عبدالله
انصاری معروف به پیرهرات
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🖤ناصر چشم آذر
آهنگساز و موسیقی دان شهیری که بسیاری از ما آهنگ مادر در فیلم خواهران غریب را از او بیاد داریم صبح امروز درگذشت .
@adelehz
تلگرام روی تلفن های ثابت هم قطع شده؟

بله – 53
👍👍👍👍👍👍👍 57%

نه – 40
👍👍👍👍👍 43%

👥 93 people voted so far.
غروبهای جمعه آدم چنان غمگین ست که گویا برسرجاده ای ایستاده،که ازآن مسافری رفته وبرنگشته ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

قیصر امين پور
@adelehz
🔴پدر سنگدل کرجی ، دختر ۱۷ ساله معلولش را دار زد اما دختر زنده است

▪️پدری با قمه به دخترش حمله می کند و سر وی را می‌شکافد و در ادامه کودک معلول خود را به دار می آویزد.
نگار ۱۷ ساله و معلولیت جسمی دارد ، مبتلا به بیماری هیدروسفال و معلولیت جسمی حرکتی است و همراه با خانواده‌اش در یکی از محلات کرج زندگی می‌کند.

رقیه موسوی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین شعبه کرج در خصوص آزار و اذیت نگار توسط پدرش می‌گوید:
▪️با توجه به ترک خانه توسط مادر، پدر از این فرصت استفاده کرده و با قمه به سر و صورت نگار زده و در ادامه با طناب وی را به دار می آویزد
پدر سنگدل تمامی این اعمال را با گوشی خود فیلم و عکس می گیرد و پس از اینکه کودک معصوم تاب آورده و زنده می‌ماند پدر برای در امان ماندن از دست قانون سر کودک را بدون بی حسی در خانه بخیه می زند.
پس از سه روز اعضای خانواده از این جریانات اطلاع پیدا کرده و کودک به یکی از بیمارستان های کرج ارجاع می شود/خبر آنلاین

پ.ن :جای تاسفه والله حیوونم با بچه اش این کارا رو نمیکنه بعضیا یه سور به حیوون زدن .
@adelehz
خاطرات خوب آدمهایی که تکرارنمیشوند، نمی میرند بلکه از قلبی جوان به قلبی پیر منتقل میشوند...
#عادله_زمانی
از سیاهی ها نترس
خدای شب
خدای صبح هم هست ..
شب زیبا 🌙🌙⭐️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برخیز و آغوشت را
از صبح پر کن
آغاز شو
زندگی منتظر
سلام های
آشنای من و توست!

صبح بخیر 🧡

@adelehz
آن کس که شتاب دارد، عاشق نیست.
تشنه‌ای است که معشوق را
چشمهٔ آب شیرین تصور کرده است!
وقتی دوید و رسید و نوشید و ورم کرد،
رها می‌کند و می‌رود ...
محبوب، چشمهٔ آب شیرین نیست،
هوای خنک دم صبح است...

📖بر جاده‌های آبی‌سرخ
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
برای یک زن چه چیز مهم تراست؟ظاهری زیبا؟اندامی متناسب؟اینکه کدبانوی ماهری باشد و یااینکه حتی کارمند و رییس خوبی باشد؟هرکس ممکن است جوابی داشته باشد اما من جوابم هیچ کدام است !
ازنظر من برای یک زن ازهرچیزی مهمتر این است که بتواند خودش باشد.بدون نیاز به هر عنوان و نامی که برایش درنظر بگیرند یا انتخاب نماید .برای یک زن باید بسیار مهمتر از عمل زیبایی و یا هزینه ارایشگاهش این باشد که بفهمد صرفا وجود خودش میتواند اثری ماندگار ازاوبرجای بگذارد.یک زن نیاز دارد که زیبا باشد اما زیبایی نباید تمام دنیای اوباشد او باید بیاموزد که زیبایی فقط برای خوداوست او نباید سعی کند برای دل خوشی دیگری خود را بیاراید ...هر دختری و هر زنی باید یادبگیرد که او مسوول زندگی خودش است باید از زندگی،حریم شخصی و دنیایش حراست کند .
واین گونه ما خواهیم توانست وارد دنیایی شویم که نه دران قربانی که یک عضو از جامعه هستیم .عضویی که تمام تلاشش را برای جایگاه واقعی خود انجام می دهد .وفراموش نمی کند که برای رسیدن به قله هزاران بار ممکن است پایش بلغزد اما ناامید نشود.
#عادله_زمانی
#زن
@adelehz
به شیراز بگویید یک اردیبشهت بهاری با عطرناب بهارنارنج هایش یک عشق بازی باصبح شعف انگیزش یک شب عاشقانه خوانی در حافظیه اش ویک نماز درشاهچراغش به من بدهکاراست.
#عادله_زمانی
+به بهانه روز شیراز
@adelehz