This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهربانی بهترین آیین دنیاست .
@adelehz
@adelehz
از آن روزی که زنها آموختند پاشنه بلند بپوشند خیلی چیزها تغییر کرد.زنها یادگرفتند که میتوان هم زیبا بود وهم، همتراز مردان ایستاد ..پاشنه بلندها به زنان چیزهای زیادی آموختند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
شیشه عطر بهار
لب دیوار شکست
و هوا پر شد از بوی خدا
و من اینگونه دعایت کردم که
خدا در همه جا، باز کنارت باشد
📸 سحرابراهیمی
@adelehz
لب دیوار شکست
و هوا پر شد از بوی خدا
و من اینگونه دعایت کردم که
خدا در همه جا، باز کنارت باشد
📸 سحرابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما دلمان بارانی میخواهد
یک دفعه ای
بدون پیش بینی و غافلگیرکننده
ودلمان میخواهد توهم بیایی
شبیه همان باران
#عادله_زمانی
@adelehz
یک دفعه ای
بدون پیش بینی و غافلگیرکننده
ودلمان میخواهد توهم بیایی
شبیه همان باران
#عادله_زمانی
@adelehz
در نسخه تلگرام ایکس،تلگرام دردسترس میباشد.
لینک دانلود از گوگل پلی:
play.google.com/store/apps/details?id=org.thunderdog.challegram
@adelehz
لینک دانلود از گوگل پلی:
play.google.com/store/apps/details?id=org.thunderdog.challegram
@adelehz
Google Play
Telegram X - Apps on Google Play
Instant messaging — simple, fast, secure, and synced across all your devices.
مردی از کسی چیزی بخواست
او را دشنام داد
گفت :مرا که چیزی ندهی چرا به دشنام رانی ؟
گفت خوش ندارم که تهیدست روانت کنم!
عبید زاکانی
پ.ن : حکایت این روزهای خیلی هاست .مارا به خیرتو امید نیست شر مرسان.
@adelehz
او را دشنام داد
گفت :مرا که چیزی ندهی چرا به دشنام رانی ؟
گفت خوش ندارم که تهیدست روانت کنم!
عبید زاکانی
پ.ن : حکایت این روزهای خیلی هاست .مارا به خیرتو امید نیست شر مرسان.
@adelehz
دراوج جوانی برای هزارچیز میجنگیم.ثروت،موفقیت،شهرت و هرچیزی که حقمان میدانیم اماسالها بعدمیفهمیم تنها چیزی که نیازداشتیم خاطری جمع و وجدانی اسوده ست برای لذت بردن درعین نوشیدن یک فنجان چای
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
روانشناسی شغل نیست
یک رسالتِ حیاتی و مقدس است !
رسالتی که این روزها ؛
تاوانِ بایکوتِ کورکورانه اش را پس میدهیم ...
نرگس صرافیان
روز روانشناس و مشاور گرامی باد
@adelehz
یک رسالتِ حیاتی و مقدس است !
رسالتی که این روزها ؛
تاوانِ بایکوتِ کورکورانه اش را پس میدهیم ...
نرگس صرافیان
روز روانشناس و مشاور گرامی باد
@adelehz
روانشناس که باشی شب که میروی تا بخوابی هزارجور حرف توی ذهنت راه میرود ..هرچه ازمراجعینت شنیدی هرچه دردشان را با تو درمیان بگذارند توآن درد را برمیداری ومیاوری خانه وبدون اینکه بفهمی شب با آن خوابت میبرد ..
دلت بجزمشکلات شخصی ات کنار دختری که معشوقه مردی متاهل ست یا مردی که زنش را دوست ندارد یا مادری که توان آرام ساختن کودک سه ساله اش راندارد یا پدری که نمیداندکجای راه را اشتباه رفته که پسرش معتادشده ویاهرکس دلش میخواهدبتوبگوید وازتو بشنود باقی میماند.
روانشناس که باشی برای هر رفتار اطرافیانت باید درون ذهنت دنبال دلیل باشی و اولین رسالتت را بگذاری درک کردنشان .
روانشناس که باشی باید دیگران رابیشترازخودت بفهمی.
خلاصه که روانشناس بودن بارسنگینی ست برخلاف ظاهر آرامش دریای متلاطمی به دنبال دارد.هرادمی ازجسم وجان تشکیل شده ست و اگر هرکس نیازدارد به دکترجسم پس هرکداممان هم نیازداریم به روانشناس به دکتر جان ..
روز روان شناس روز پزشکان جان مبارک.
#عادله_زمانی
@adelehz
دلت بجزمشکلات شخصی ات کنار دختری که معشوقه مردی متاهل ست یا مردی که زنش را دوست ندارد یا مادری که توان آرام ساختن کودک سه ساله اش راندارد یا پدری که نمیداندکجای راه را اشتباه رفته که پسرش معتادشده ویاهرکس دلش میخواهدبتوبگوید وازتو بشنود باقی میماند.
روانشناس که باشی برای هر رفتار اطرافیانت باید درون ذهنت دنبال دلیل باشی و اولین رسالتت را بگذاری درک کردنشان .
روانشناس که باشی باید دیگران رابیشترازخودت بفهمی.
خلاصه که روانشناس بودن بارسنگینی ست برخلاف ظاهر آرامش دریای متلاطمی به دنبال دارد.هرادمی ازجسم وجان تشکیل شده ست و اگر هرکس نیازدارد به دکترجسم پس هرکداممان هم نیازداریم به روانشناس به دکتر جان ..
روز روان شناس روز پزشکان جان مبارک.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
کارگر است دیگر .گاهی بی حواس است این است که گاهی یادش می رود از ته چاه بالا بیاید ..همانجا می ماند.
گاهی یادش می رود از معدن خارج شود همان داخل کنار ذغال سنگها می خوابد.تاابد
گاهی دستش را توی دستگاههای کارخانه جا میگذارد ..
وگاهی شبی سرد در اتاق کوچک کارگاه با نفس گاز جانش را جا میگذارد ..
کارگر است دیگر،حواس ندارد ..حواسش پی اجاره خانه ،دفترپاره پسرش،کفشهای وصله کرده دخترش است ..
کارگر است دیگر ..دلش به ناهار سرظهرش که کنارخیابان بساطش راپهن میکند خوش است ..به ترانه های ولایتشان وقتی حین کار میخواند ..به خسته نباشیدهایی که گه گاه میشنود ..
کارگر خیلی مقدس است ..نه اینکه شعارباشد خداییش کارگر مقدس است مگرنه اینکه نان مقدس است؟پس پیام آورنان هم مقدس است ..
گاهی ازکوچه ای که گذشتید کارگری را که دیدیدخسته نباشیدی بگویید توی هوای گرم تابستان پارچ شربتی برایش بفرستید ..گاهی غذای گرم برایش ببرید و ایمان داشته باشید خدا به دستان سیاه کارگر خیلی بیشتر نزدیک است تا سجاده نماز من و شما ..
دعایی که سرسجاده ما نگیرد از لبخند رضایت کارگر به حقمان زودتر میگیرد
حق کارگر را نخورید ..کارگرکسی را ندارد ولی خدا دارد...و خدایش خیلی هوای دل شکسته اش را دارد.
کمی بیشتر از مزدش به اوبدهید ..پولش را دیر ندهید کارگر است یک موقع میبینید همان حواسش را پرت میکند وبازخودش را یک جایی یک جوری جا میگذارد که دیگر نتوان پیدایش کرد.
خلاصه که کارگرها خیلی خوبند ...
هوایشان را بیشتر داشته باشید ..
روز کارگر مبارک❤️
#عادله_زمانی
#کارگر
@adelehz
گاهی یادش می رود از معدن خارج شود همان داخل کنار ذغال سنگها می خوابد.تاابد
گاهی دستش را توی دستگاههای کارخانه جا میگذارد ..
وگاهی شبی سرد در اتاق کوچک کارگاه با نفس گاز جانش را جا میگذارد ..
کارگر است دیگر،حواس ندارد ..حواسش پی اجاره خانه ،دفترپاره پسرش،کفشهای وصله کرده دخترش است ..
کارگر است دیگر ..دلش به ناهار سرظهرش که کنارخیابان بساطش راپهن میکند خوش است ..به ترانه های ولایتشان وقتی حین کار میخواند ..به خسته نباشیدهایی که گه گاه میشنود ..
کارگر خیلی مقدس است ..نه اینکه شعارباشد خداییش کارگر مقدس است مگرنه اینکه نان مقدس است؟پس پیام آورنان هم مقدس است ..
گاهی ازکوچه ای که گذشتید کارگری را که دیدیدخسته نباشیدی بگویید توی هوای گرم تابستان پارچ شربتی برایش بفرستید ..گاهی غذای گرم برایش ببرید و ایمان داشته باشید خدا به دستان سیاه کارگر خیلی بیشتر نزدیک است تا سجاده نماز من و شما ..
دعایی که سرسجاده ما نگیرد از لبخند رضایت کارگر به حقمان زودتر میگیرد
حق کارگر را نخورید ..کارگرکسی را ندارد ولی خدا دارد...و خدایش خیلی هوای دل شکسته اش را دارد.
کمی بیشتر از مزدش به اوبدهید ..پولش را دیر ندهید کارگر است یک موقع میبینید همان حواسش را پرت میکند وبازخودش را یک جایی یک جوری جا میگذارد که دیگر نتوان پیدایش کرد.
خلاصه که کارگرها خیلی خوبند ...
هوایشان را بیشتر داشته باشید ..
روز کارگر مبارک❤️
#عادله_زمانی
#کارگر
@adelehz