"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
البته این شاعرش مرد بوده
من اگه دخدر همسایه برامون آش بیاره
فقط ظرف و میگیرم و درم میبندم😜
والله حیفه این کاسه به این قشنگی بشکنه خوب😊🍜🍲🍵
@adelehz
دخترها هیچ وقت پیر نمیشوند.
شاید سالهابعدبتوان اسمشان را گذاشت پیرزن، اما راستش حتی آن موقع هم ته دلشان با دیدن گوشواره ی آویزی یا پیرهن حریرصورتی یا انگشترپرازنگین طلایی،یا دسته گل میخک ومریم میلرزد.اینجاست که میشودگفت هیچ دختری هیچ وقت پیرنمیشود..❤️❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
tel:55147969
لطفا انتشار بدهیدتا خوبی و کمک فراگیر بشود.❤️
@adelehz
اگر مهمانی دارید و غذا اضافه آوردید بجای دور ریختن آن با خیریه طلوع تماس بگیرید .
مرا ببخش
نه اینکه نخواهم ..
نمیشود
دوستت نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کس را نباید یواشکی دوست داشت.
هرطوری شده دوست داشتن را باید فریاد زد
حتما هم نه با کارهای عجیب ...
گاهی میتوان دوست داشتن کسی را فریاد
زدفقط با یک دعای خیر..
#عادله_زمانی
@adelehz
من از شب
ساعات آخرش را دوست دارم
همان موقعی که خورشید شروع
میکند دریدن پیراهن سیاه شب را
این مرا به زندگی امیدوارمیکند.
#عادله_زمانی
شبتون خوش عزیزای دلم اروم بخوابید⭐️⭐️🌙
@adelehz
موزیک شب قطعه به دادم برس از احسان خواجه امیری....
🎼🎼🎼🎼🎼
هیچ گاه از تکیه دادن به او ناامید نشوید او که تکیه گاه همه دنیاست🌹🌹🌹
@adelehz
هر مفهومی متضادی دارد ...
به جز تو
اصلا کی دلش می آید با تو ضد باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید بزرگترین لطف خدا به بنده هایش
دادن هدیه ای به نام "امید"باشد.گاهی ادم فکر میکند اگر امید نبود بااین حجم از غصه ودلتنگی باید چه میکرد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه جغرافیا رابیشتر از تاریخ
دوست داشتم ...
چون دلم میخواست همواره بدانم
توکجایی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
لذت افطار در دنبال باشد روزه را
صبح اگر بندد دری ایزد گشاید وقت شام

#صائب_تبریزی

@adelehz
#مترونویس
دردنیای خودم بودم که با عربده پسربچه ای کوچک ازجا پریدم .پسرک گویا با مادرش راهی مطب دکتر بود .بااعلام هرایستگاه و نزدیکتر شدن به ایستگاه مقصد صدای عربده های پسرک بیشتر اوج می گرفت .دراین میان تقلاهای اطرافیان و مادر پسرک هم با شدت و حدت ادامه داشت ..پسرک فریاد نیزد واشک می ریخت و مادر با مسخره ترین جمله دنیا سعی در آرام کردن پسرک داشت:گریه نکن مرد که گریه نمیکند!خنده تلخی روی لبم نشست با خودم گفتم بیچاره مردها!چه زندگی سختی ،زندگی بدون گریه حتما خیلی سخت است ...هنوز خنده ام کمرنگ نشده بود که یکی از اطرافیان در تقلای دیگری به پسرک گفت :گریه نکن دندونهات ریخته دیده میشه مرد که دندونهاش نمی ریزه !!!!اینبار شاخ دراوردم ...این دیگر چه زندگی ست ...دلم برای مرد ها سوخت. راستی این دروغ مسخره ای ست بنظرم هر مردی هر زمانی که لازم دارد باید گریه کند اشک بریزد ناله کند ...تا آرام شود.هیچ مردی نباید از گریه بترسد چون اگر گریه نکنی دلت سنگ میشود ...و آدم گریان خیلی بهتراز آدم دلسنگ است .
عادله زمانی
خرداد1395
@adelehz
روز برای کار
وشب برای خواب
پس کی به چشمانت فکر کنم؟
#عادله_زمانی
شبتون بخیر عزیزای دلم ❤️خوب بخوابید
ورویاهای قشنگ ببینید ..خدامراقب شبهای آدمهای خوب هست❤️❤️❤️
@adelehz
یک صبح خوب قطعا با چنین تصویری آغاز میشه شروع زیبای امید و زندگی 😊😊
صبح به خیررر🌹🌹❤️❤️

@adelehz
ز بتان تو را گزیدم که شه بتان حسنی
من اگرچه خود گدایم دل پادشاه دارم

#محتشم_کاشانی

@adelehz
همه رفتنها که با چمدان نیست!!
گاهی آدم می رود
آنچنان دور که ردی ازاو نمی ماند..
اما بدون اینکه حتی یک چمدان کسی بااو دیده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
به من گفتی برمیگردی
ولی نگفتی درکدام ایستگاه منتظرت بمانم.
شایدبه خاطر گم کردن ایستگاه بود که دیگر
ندیدم بازگشتت را
#عادله_زمانی
@adelehz
❤️❤️❤️❤️💋💋💋🐶
@adelehz
آنقَـدَر بدبختی ام در دوری از تـو کامل است / می روم مهمــان ِ احسان ِ علیخانی شوم ...

پ.ن اندراحوالات بغضهای احسان علیخانی😁😁
@adelehz