"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تکرار فاجعه ی ستایش،آتنا،ملیکا،ندا برای سلاله دخترک 5ساله ترکمن در ترکمن صحرا
گرگها،متجاوزان وقاتلان ملیت و قومیت نمیشناسند.
لطفا بیشتر از کودکانتان محافظت کنید.متاسفم واقعا...
@adelehz
فرقی دارد کجا باشم ...؟
خندان در آینه ،
یا منتظرت کنار پنجره ...
هر جا که باشی ،
در آغوش منی ...
خودت هم این را می دانی ...!

#عباس_معروفی
📸سحرابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Arezoo
Ehsan Khaje Amiri
آرزو
احسان خواجه امیری
@adelehz
آنقدرخوبی که به هنگام وداع
حیفم آید که تورا دست خدا
بسپارم...
شب زیبا
@adelehz
صبح یعنی لبخند خدا
خدا همیشه میخندد اما دیدن خنده اش کارهرکسی نیست .
لبخند خدا را درگلی که شکفته نسیمی که وزیده و کودکی که خندیده بایدیافت.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
هربار که از نرسیدن ترسیدی .از نرسیدن به هرچیزی که میخواهیدش ،هرچیزی که آرزویش را داری فقط فکر کن شاید ساعتت نرسیده است به ساعتت اعتمادکن ..ساعتها دیرنمیکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
باهرکسی که هستی بییشتر بخند.
خواه دوست باشد خواه عشق خواه مادرخواه پدر...
تونمی دانی
ولی در پایان راه ،هیچ چیز جزهمین خنده ها برایت باقی نمی ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
اینم یه جور استاده :)
فقط اونجایی که ذکرشده باچی کوفت شود:)
@adelehz
از آن روزی که زنها آموختند پاشنه بلند بپوشند خیلی چیزها تغییر کرد.زنها یادگرفتند که میتوان هم زیبا بود وهم، همتراز مردان ایستاد ..پاشنه بلندها به زنان چیزهای زیادی آموختند...
#عادله_زمانی
@adelehz
شیشه عطر بهار
لب دیوار شکست
و هوا پر شد از بوی خدا
و من اینگونه دعایت کردم که
خدا در همه جا، باز کنارت باشد

📸 سحرابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما دلمان بارانی میخواهد
یک دفعه ای
بدون پیش بینی و غافلگیرکننده
ودلمان میخواهد توهم بیایی
شبیه همان باران
#عادله_زمانی
@adelehz
توأم خراب کنی
هم تو باشی‌ام معمار

#مولانا
@adelehz
دنیا جای زیباتری بود اگر مادرها
قدرت بیشتری داشتند ...
@adelehz
مردی از کسی چیزی بخواست
او را دشنام داد
گفت :مرا که چیزی ندهی چرا به دشنام رانی ؟
گفت خوش ندارم که تهی‌دست روانت کنم!
عبید زاکانی

پ.ن : حکایت این روزهای خیلی هاست .مارا به خیرتو امید نیست شر مرسان.

@adelehz