This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب به شب
قصه ای نو مینویسیم
وهرصبح قصه دیشبمان را پاک میکنیم.کجای راه را اشتباه رفتیم که شبمان به روزمان نمیخورد.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
قصه ای نو مینویسیم
وهرصبح قصه دیشبمان را پاک میکنیم.کجای راه را اشتباه رفتیم که شبمان به روزمان نمیخورد.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
حکایت عاشقی جمعه ها
حکایتی عاشقانه ترست ...
ادم جمعه ها تنهاترست وسرش خلوت تر
این ست عمیق تربه ابعاد عشقش فکرمیکندودرونش غرق میشود ...وادم های غرق شده راهم کسی نمیتواند نجات بدهد
#عادله_زمانی
حکایتی عاشقانه ترست ...
ادم جمعه ها تنهاترست وسرش خلوت تر
این ست عمیق تربه ابعاد عشقش فکرمیکندودرونش غرق میشود ...وادم های غرق شده راهم کسی نمیتواند نجات بدهد
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
حساب جمعه از تمام هفته جداست.
نمیشود که جمعه را دوست نداشت
جمعه سوگلی حرمسرای هفته است
ازهرطرف که بروی دلتنگ هوایش میشوی.
#عادله_زمانی
جمعه به خیر🌹
@adelehz
نمیشود که جمعه را دوست نداشت
جمعه سوگلی حرمسرای هفته است
ازهرطرف که بروی دلتنگ هوایش میشوی.
#عادله_زمانی
جمعه به خیر🌹
@adelehz
کاش ماشین زمانی برای برگشتن به ظهر جمعه ی این خانه ها وجود داشت ..
@adelehz
@adelehz
نمیدونم میدونید یا نه ولی نزدیک به بیست سال از اون ظهرای جمعه ای که میشستیم زی زی گولو میدیدیم گذشته :(
@adelehz
@adelehz
تکرار فاجعه ی ستایش،آتنا،ملیکا،ندا برای سلاله دخترک 5ساله ترکمن در ترکمن صحرا
گرگها،متجاوزان وقاتلان ملیت و قومیت نمیشناسند.
لطفا بیشتر از کودکانتان محافظت کنید.متاسفم واقعا...
@adelehz
گرگها،متجاوزان وقاتلان ملیت و قومیت نمیشناسند.
لطفا بیشتر از کودکانتان محافظت کنید.متاسفم واقعا...
@adelehz
فرقی دارد کجا باشم ...؟
خندان در آینه ،
یا منتظرت کنار پنجره ...
هر جا که باشی ،
در آغوش منی ...
خودت هم این را می دانی ...!
#عباس_معروفی
📸سحرابراهیمی
@adelehz
خندان در آینه ،
یا منتظرت کنار پنجره ...
هر جا که باشی ،
در آغوش منی ...
خودت هم این را می دانی ...!
#عباس_معروفی
📸سحرابراهیمی
@adelehz
صبح یعنی لبخند خدا
خدا همیشه میخندد اما دیدن خنده اش کارهرکسی نیست .
لبخند خدا را درگلی که شکفته نسیمی که وزیده و کودکی که خندیده بایدیافت.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
خدا همیشه میخندد اما دیدن خنده اش کارهرکسی نیست .
لبخند خدا را درگلی که شکفته نسیمی که وزیده و کودکی که خندیده بایدیافت.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هربار که از نرسیدن ترسیدی .از نرسیدن به هرچیزی که میخواهیدش ،هرچیزی که آرزویش را داری فقط فکر کن شاید ساعتت نرسیده است به ساعتت اعتمادکن ..ساعتها دیرنمیکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
باهرکسی که هستی بییشتر بخند.
خواه دوست باشد خواه عشق خواه مادرخواه پدر...
تونمی دانی
ولی در پایان راه ،هیچ چیز جزهمین خنده ها برایت باقی نمی ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خواه دوست باشد خواه عشق خواه مادرخواه پدر...
تونمی دانی
ولی در پایان راه ،هیچ چیز جزهمین خنده ها برایت باقی نمی ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz