خورشید هر روز می تابد ...
اما انقدر باشکوه است که هرگز تکراری
نمیشود...صبح تان باشکوه...قصه زندگی هم این است..
سهمتان از روزی پربرکت☀️☀️☀️
@adelehz
اما انقدر باشکوه است که هرگز تکراری
نمیشود...صبح تان باشکوه...قصه زندگی هم این است..
سهمتان از روزی پربرکت☀️☀️☀️
@adelehz
اگر آمدی کفشهایت را پشت در نگذار
به من اجازه بده
هرروز باخیال خوش اینکه آمده ای وبازیادت
رفته با کفش روی فرش نروی
خودم را گول بزنم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
به من اجازه بده
هرروز باخیال خوش اینکه آمده ای وبازیادت
رفته با کفش روی فرش نروی
خودم را گول بزنم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
البته این شاعرش مرد بوده
من اگه دخدر همسایه برامون آش بیاره
فقط ظرف و میگیرم و درم میبندم😜
والله حیفه این کاسه به این قشنگی بشکنه خوب😊🍜🍲🍵
@adelehz
من اگه دخدر همسایه برامون آش بیاره
فقط ظرف و میگیرم و درم میبندم😜
والله حیفه این کاسه به این قشنگی بشکنه خوب😊🍜🍲🍵
@adelehz
دخترها هیچ وقت پیر نمیشوند.
شاید سالهابعدبتوان اسمشان را گذاشت پیرزن، اما راستش حتی آن موقع هم ته دلشان با دیدن گوشواره ی آویزی یا پیرهن حریرصورتی یا انگشترپرازنگین طلایی،یا دسته گل میخک ومریم میلرزد.اینجاست که میشودگفت هیچ دختری هیچ وقت پیرنمیشود..❤️❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید سالهابعدبتوان اسمشان را گذاشت پیرزن، اما راستش حتی آن موقع هم ته دلشان با دیدن گوشواره ی آویزی یا پیرهن حریرصورتی یا انگشترپرازنگین طلایی،یا دسته گل میخک ومریم میلرزد.اینجاست که میشودگفت هیچ دختری هیچ وقت پیرنمیشود..❤️❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
tel:55147969
لطفا انتشار بدهیدتا خوبی و کمک فراگیر بشود.❤️
@adelehz
اگر مهمانی دارید و غذا اضافه آوردید بجای دور ریختن آن با خیریه طلوع تماس بگیرید .
لطفا انتشار بدهیدتا خوبی و کمک فراگیر بشود.❤️
@adelehz
اگر مهمانی دارید و غذا اضافه آوردید بجای دور ریختن آن با خیریه طلوع تماس بگیرید .
هیچ کس را نباید یواشکی دوست داشت.
هرطوری شده دوست داشتن را باید فریاد زد
حتما هم نه با کارهای عجیب ...
گاهی میتوان دوست داشتن کسی را فریاد
زدفقط با یک دعای خیر..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرطوری شده دوست داشتن را باید فریاد زد
حتما هم نه با کارهای عجیب ...
گاهی میتوان دوست داشتن کسی را فریاد
زدفقط با یک دعای خیر..
#عادله_زمانی
@adelehz
من از شب
ساعات آخرش را دوست دارم
همان موقعی که خورشید شروع
میکند دریدن پیراهن سیاه شب را
این مرا به زندگی امیدوارمیکند.
#عادله_زمانی
شبتون خوش عزیزای دلم اروم بخوابید⭐️⭐️🌙
@adelehz
ساعات آخرش را دوست دارم
همان موقعی که خورشید شروع
میکند دریدن پیراهن سیاه شب را
این مرا به زندگی امیدوارمیکند.
#عادله_زمانی
شبتون خوش عزیزای دلم اروم بخوابید⭐️⭐️🌙
@adelehz
موزیک شب قطعه به دادم برس از احسان خواجه امیری....
🎼🎼🎼🎼🎼
هیچ گاه از تکیه دادن به او ناامید نشوید او که تکیه گاه همه دنیاست🌹🌹🌹
@adelehz
🎼🎼🎼🎼🎼
هیچ گاه از تکیه دادن به او ناامید نشوید او که تکیه گاه همه دنیاست🌹🌹🌹
@adelehz
شاید بزرگترین لطف خدا به بنده هایش
دادن هدیه ای به نام "امید"باشد.گاهی ادم فکر میکند اگر امید نبود بااین حجم از غصه ودلتنگی باید چه میکرد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
دادن هدیه ای به نام "امید"باشد.گاهی ادم فکر میکند اگر امید نبود بااین حجم از غصه ودلتنگی باید چه میکرد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه جغرافیا رابیشتر از تاریخ
دوست داشتم ...
چون دلم میخواست همواره بدانم
توکجایی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتم ...
چون دلم میخواست همواره بدانم
توکجایی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#مترونویس
دردنیای خودم بودم که با عربده پسربچه ای کوچک ازجا پریدم .پسرک گویا با مادرش راهی مطب دکتر بود .بااعلام هرایستگاه و نزدیکتر شدن به ایستگاه مقصد صدای عربده های پسرک بیشتر اوج می گرفت .دراین میان تقلاهای اطرافیان و مادر پسرک هم با شدت و حدت ادامه داشت ..پسرک فریاد نیزد واشک می ریخت و مادر با مسخره ترین جمله دنیا سعی در آرام کردن پسرک داشت:گریه نکن مرد که گریه نمیکند!خنده تلخی روی لبم نشست با خودم گفتم بیچاره مردها!چه زندگی سختی ،زندگی بدون گریه حتما خیلی سخت است ...هنوز خنده ام کمرنگ نشده بود که یکی از اطرافیان در تقلای دیگری به پسرک گفت :گریه نکن دندونهات ریخته دیده میشه مرد که دندونهاش نمی ریزه !!!!اینبار شاخ دراوردم ...این دیگر چه زندگی ست ...دلم برای مرد ها سوخت. راستی این دروغ مسخره ای ست بنظرم هر مردی هر زمانی که لازم دارد باید گریه کند اشک بریزد ناله کند ...تا آرام شود.هیچ مردی نباید از گریه بترسد چون اگر گریه نکنی دلت سنگ میشود ...و آدم گریان خیلی بهتراز آدم دلسنگ است .
عادله زمانی
خرداد1395
@adelehz
دردنیای خودم بودم که با عربده پسربچه ای کوچک ازجا پریدم .پسرک گویا با مادرش راهی مطب دکتر بود .بااعلام هرایستگاه و نزدیکتر شدن به ایستگاه مقصد صدای عربده های پسرک بیشتر اوج می گرفت .دراین میان تقلاهای اطرافیان و مادر پسرک هم با شدت و حدت ادامه داشت ..پسرک فریاد نیزد واشک می ریخت و مادر با مسخره ترین جمله دنیا سعی در آرام کردن پسرک داشت:گریه نکن مرد که گریه نمیکند!خنده تلخی روی لبم نشست با خودم گفتم بیچاره مردها!چه زندگی سختی ،زندگی بدون گریه حتما خیلی سخت است ...هنوز خنده ام کمرنگ نشده بود که یکی از اطرافیان در تقلای دیگری به پسرک گفت :گریه نکن دندونهات ریخته دیده میشه مرد که دندونهاش نمی ریزه !!!!اینبار شاخ دراوردم ...این دیگر چه زندگی ست ...دلم برای مرد ها سوخت. راستی این دروغ مسخره ای ست بنظرم هر مردی هر زمانی که لازم دارد باید گریه کند اشک بریزد ناله کند ...تا آرام شود.هیچ مردی نباید از گریه بترسد چون اگر گریه نکنی دلت سنگ میشود ...و آدم گریان خیلی بهتراز آدم دلسنگ است .
عادله زمانی
خرداد1395
@adelehz
روز برای کار
وشب برای خواب
پس کی به چشمانت فکر کنم؟
#عادله_زمانی
شبتون بخیر عزیزای دلم ❤️خوب بخوابید
ورویاهای قشنگ ببینید ..خدامراقب شبهای آدمهای خوب هست❤️❤️❤️
@adelehz
وشب برای خواب
پس کی به چشمانت فکر کنم؟
#عادله_زمانی
شبتون بخیر عزیزای دلم ❤️خوب بخوابید
ورویاهای قشنگ ببینید ..خدامراقب شبهای آدمهای خوب هست❤️❤️❤️
@adelehz
همه رفتنها که با چمدان نیست!!
گاهی آدم می رود
آنچنان دور که ردی ازاو نمی ماند..
اما بدون اینکه حتی یک چمدان کسی بااو دیده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی آدم می رود
آنچنان دور که ردی ازاو نمی ماند..
اما بدون اینکه حتی یک چمدان کسی بااو دیده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz