دیگر منتظر کسی نیستم
هر که آمد
ستاره از رویاهایم دزدید
هر که آمد
سفیدی از کبوترانم چید
هر که آمد
لبخند از لبهایم برید
منتظر کسی نیستم
از سر خستگی
در این ایستگاه نشستهام!
"رسول یونان"
@adelehz
هر که آمد
ستاره از رویاهایم دزدید
هر که آمد
سفیدی از کبوترانم چید
هر که آمد
لبخند از لبهایم برید
منتظر کسی نیستم
از سر خستگی
در این ایستگاه نشستهام!
"رسول یونان"
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
وقتی کسی را وارد دلت میکنی بقیه را به خاطر او از دلت بیرون میبری .
ووقتی او می رود تو می مانی و دلی که هیچ کس درونش نیست..
خالی...
تهی...
#عادله_زمانی
@adelehz
ووقتی او می رود تو می مانی و دلی که هیچ کس درونش نیست..
خالی...
تهی...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
تا بچه بودیم ،منتظر بزرگ شدن ایستادیم
وحالا در اوج بزرگی دلمان برای کودکی مان پر میکشد .
ما انگار نسل همیشه حسرت به دل بشر هستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
وحالا در اوج بزرگی دلمان برای کودکی مان پر میکشد .
ما انگار نسل همیشه حسرت به دل بشر هستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعداز50سال زندگی مشترک همسرش به یک سفرکوتاه رفته بود.
مردهای پولدار وخوش قیافه وموفق شاید فراموش بشنداما یک مرد وفادار عاشق هرگز ...
@adelehz
مردهای پولدار وخوش قیافه وموفق شاید فراموش بشنداما یک مرد وفادار عاشق هرگز ...
@adelehz
هروقت خواستید برای کسی وقت وانرژی بذارید که به اندازه شما مشتاق نیست این بیت مولانا رو بیادبیارید:
چون دلت با من نباشد
همنشینی سود نیست ...
@adelehz
چون دلت با من نباشد
همنشینی سود نیست ...
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ماپس ازسالهاخیلی چیزهارافراموش میکنیم.چیزهایی که شایدروزی باور نمیکردیم که فراموششان خواهیم کرد.اولین عشق،اولین بوسه اولین دروغ .. همه چیز باگذر زمان عوض میشود.مرهم نام دیگر زمان ست.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
هرگز نیامدی و در این خانه را نزدی
تن زنگ در را هیچگاه لمس نکردی
نمیگویم بی وفایی
نمیگویم قولت یادت رفته
خوشبینم به این که شاید
راه را گم کردی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
تن زنگ در را هیچگاه لمس نکردی
نمیگویم بی وفایی
نمیگویم قولت یادت رفته
خوشبینم به این که شاید
راه را گم کردی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزی که کودکم ازمن بپرسدخدا کیست؟به اومیگویم کسی ست که ازکوچکترین و بی دفاع ترین مخلوقش هم حفاظت میکند نه کسی که آنها را بخاطر کمی کج نهادن پا زجر بدهد.
@adelehz
@adelehz
صبح شد ...
چشم بگشای که خورشید شِکُفت ...
باز کن پنجره را با دمِ صبح ،
باید از خانهی دل گَرد پریشانی رُفت !
سلمان هراتی
صبح بخیر❤️
@adelehz
چشم بگشای که خورشید شِکُفت ...
باز کن پنجره را با دمِ صبح ،
باید از خانهی دل گَرد پریشانی رُفت !
سلمان هراتی
صبح بخیر❤️
@adelehz