"زنی که‌گم کردم "
4.37K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ما در چه شماریم،
که خورشید جهان‌تاب
گردن به تماشای تو از صبح کشیده‌ست
 ما را ز شب وصل چه حاصل،
که تو از ناز
تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده‌ست....

صبح به خیر

@adelehz
صبونه❤️
نور و رنگ و عطر ❤️
@adelehz
#حال_خوش
عطر مغازه میوه فروشی
@adelehz
"مرا در آغوش بگیر"
می‌خواهم بهار را
زودتر تجربه کنم...

سیدعلی صالحی
@adelehz
اشک ریختن برای خیلی چیزها اشتباه ست ..
سالها بعدبه خیلی از اشکهایت میخندی وباورنمیکنی روزی چنین چیزی تورا به غم واداشته ست..
حواست باشد اشکهایت را کجا خرج میکنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادربزرگ ثروتمندنبوداما همینکه هرعصر چای میریخت وهندوانه قاچ میکرد موهایش راشانه میزد و حین سرمه کشیدن به چشمانش منتظر آمدن مرد خانه با نان تازه بود.خودش راخوشبخت ترین میدید
#عادله_زمانی
#چای_تایم
گویی به خواب بود جوانیمان گذشت
گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود
کاری ندارم کجایی، چه می‌کنی....
بی‌عشق سر مکن که دلت پیر می‌شود...

قیصر امین پور

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینقد که میگن انگار سخت نیست سربازی :)
@adelehz
اردیبهشت های بچگی سخت میگذشت .دراضطراب امتحانات خرداد و بعدش هم جدایی ازهمکلاسی ها و سال بعد را خدامیدانست که بازهم این همکلاسی های جون جونی همکلاسی میمانند یا نه.
حالا آن میانه سه ماه هم تعطیلی تابستانی بود که اغراق نباشد بهترین دوره ی زندگی ما بچه هابود.
اما خوب هیچ خاطره مشخصی از اردیبهشت به جز اضطراب تمام شدن مدرسه وامتحانات درذهن ما نمی ماند.
باوجود هوای سکرآمیز و درختان سبز وگلهای محمدی تازشکفته ی راه مدرسه که هربارسعی میکردیم یواشکی ودورازچشم صاحب خانه بچینیمشان.باوجود عطر خوب خاک وقتی عصرهااز مدرسه برمیگشتیم و ازآب پاشی خانه های داخل کوچه بلند میشد .باوجود بستنی های راه مدرسه که تازه با شروع فصل گرم شدن بازهم راهی مغازه ها شده بودند وبا وجود تمام این چیزهای خوب من در بچگی نمیتوانستم قدر اردیبهشت رابدانم.
حالا گاهی فکر میکنم نکند حالا که بزرگ شده ام هم ناخواسته به خاطر یک امتحان ساده لذت چیزی که دردستم دارم را حس نکنم .
نکند مثل بچگی که اردیبهشت را میباختیم چیزی رابرای چیزساده ای ببازم وبعد خیلی دیر بفهمم که کاش اینقدر سخت نمیگرفتم.
حالا،هربچه مدرسه ای را که در راه مدرسه میبینم دلم برایش میسوزد اگر با همان کوله ی خوشرنگش زیر درختان تازه جوانه زده ندود و بستنیش را باشدت و بیخیال ازدنیا نخورد.دلم میسوزد اگر نبینم توی راه برگشت بخانه یک بغل گل دستش نیست و از ذوق رسیدن اینهمه حال خوب بچگی مدام نمیخندد.
اگر بچه مدرسه ای ها رااینطور نبینم دلم میگیرد چون پی میبرم که بازهم کسی دارد چیزی گرانبها را به بهایی مفت می بازد.
#عادله_زمانی
@adelehz
Ye Shab Poshte Dar
Dang Show
یه شب پشت در
دنگ شو
@adelehz
صبح آمده بر خیز که خورشید تویی
در عالم نا امیدی ، امید تویی

در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
#مولانا
@adelehz
هوا هوای بهارست
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تمرینات جالب ایروبیک در مدرسه ای در تهران .
مدیریت خوب یک مدرسه
@adelehz
روزمعمار مبارک .❤️
خصوصا برمعمارهای قدیمی که روح عشق را برخانه ها می دمیدند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
معجزه ای به اسم
معماری شرقی❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شهری که درآن حیوانات وپرندگان کنار آدم احساس امنیت نکنند .از آدمها بخاطر آزار بترسند حتما چیزی کم دارد ...مثلا انسانیت..
@adelehz
این هفته بازیکنان سری A ایتالیا در حمایت از زنان در برابر خشونت با ردی از رژ لب قرمز به صورت به میدان آمدند،برای کمپین مبارزه با خشونت علیه زنان

@adelehz