This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما به باران نیاز داریم .
نه تنها برای سیراب کردن زمین های کشاورزیمان بلکه برای پرکردن حفره های روحمان برای جلابخشیدن به روح خاک گرفته مان
#عادله_زمانی
@adelehz
نه تنها برای سیراب کردن زمین های کشاورزیمان بلکه برای پرکردن حفره های روحمان برای جلابخشیدن به روح خاک گرفته مان
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر زندگی آن طور نیست که باید باشد.هیچ چیز را تغییر نده
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو را گم می كنم هر روز و پیدا می كنم هر شب
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می كنم هر شب
محمدعلی بهمنی
شب زیبا
@adelehz
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می كنم هر شب
محمدعلی بهمنی
شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز هم اول هفته است و هم اول ماه
دیگه هیچ بهونه ای برای انجام کارهای عقب مونده نداریم :)
شنبه اول ماه تون بخیر
@adelehz
دیگه هیچ بهونه ای برای انجام کارهای عقب مونده نداریم :)
شنبه اول ماه تون بخیر
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اردی بهشت را باید جدا جدا نوشت .
تا چشم همه به دیدن بهشتش منور شود.
اردی بهشت در واقع یک ماه نیست یک فصل است .فصل پنجم سال ..فصل عاشقی
البته که دراین فصل خوب سال آنکس را که دلبری دارد باب میل خوش تر است ..
وآنکس که تنهاست ویا دور کتابچه عشق وعاشقی خط قرمزکشیده است انقدر خوش خوشانش نیست ..اما بااین وجود اردی بهشت جان انقدر زیباست که حتی آن بدون عشق متنفر ازعاشقی هم دلش تپیدن میگیرد ..
اسمش را من میگذارم فصل عاشقی ولی بدرد غیر عاشق ها هم میخورد ..
اردی بهشت معلم خوبی ست .نگاهش که میکنی یادت می اید که هر زمستانی هرچقدرهم سرد هرچقدر هم سیاه هرچقدرهم بغض آلود می گذرد..
تمام می شود ..انقدر تمام می شود که به جای سیاهی سبزی به جای سرما تیز ملایمت نسیم بهار و به جای بغض ..نه به جای بغض البته چیزی نمی اید چرا که اگر بغضی ته گلویت مانده باشد هزار بهار هم که بیاید چیزی جایش را نمی گیرد .این است که بغض را فقط باید ترکاند تا ازشرش خلاص شد ..باید در اردی بهشت کنار یک بیشه زار سبز خالی و بی انتها بنشینی به غریبانه خواندن روستایی ها گوش بدهی و های های اشک بریزی ..
اشک ریختن انجا خیلی باارزش است باعث می شود بغضت بشکند و سبک شوی ..چون بغض را هیچ چیز یارای ازبین بردن نیست به جز ترکیدنش ..
خلاصه که اردی بهشت ..نعمت خداست به این بنده های همواره گرفتار ..خدا شاید بااردی بهشت می خواهد بگوید که بنده جان ها ..هنوزهم دوستتان دارم ..هنوزهم اشک که می ریزید شانه ام را بهتان قرض می دهم .وخلاصه که اردی بهشت را برایتان افریدم تا بدانید که هیچ وقت فراموش تان نکرده ام ..نمی کنم .
#عادله_زمانی
#اردی_بهشت
@adelehz
تا چشم همه به دیدن بهشتش منور شود.
اردی بهشت در واقع یک ماه نیست یک فصل است .فصل پنجم سال ..فصل عاشقی
البته که دراین فصل خوب سال آنکس را که دلبری دارد باب میل خوش تر است ..
وآنکس که تنهاست ویا دور کتابچه عشق وعاشقی خط قرمزکشیده است انقدر خوش خوشانش نیست ..اما بااین وجود اردی بهشت جان انقدر زیباست که حتی آن بدون عشق متنفر ازعاشقی هم دلش تپیدن میگیرد ..
اسمش را من میگذارم فصل عاشقی ولی بدرد غیر عاشق ها هم میخورد ..
اردی بهشت معلم خوبی ست .نگاهش که میکنی یادت می اید که هر زمستانی هرچقدرهم سرد هرچقدر هم سیاه هرچقدرهم بغض آلود می گذرد..
تمام می شود ..انقدر تمام می شود که به جای سیاهی سبزی به جای سرما تیز ملایمت نسیم بهار و به جای بغض ..نه به جای بغض البته چیزی نمی اید چرا که اگر بغضی ته گلویت مانده باشد هزار بهار هم که بیاید چیزی جایش را نمی گیرد .این است که بغض را فقط باید ترکاند تا ازشرش خلاص شد ..باید در اردی بهشت کنار یک بیشه زار سبز خالی و بی انتها بنشینی به غریبانه خواندن روستایی ها گوش بدهی و های های اشک بریزی ..
اشک ریختن انجا خیلی باارزش است باعث می شود بغضت بشکند و سبک شوی ..چون بغض را هیچ چیز یارای ازبین بردن نیست به جز ترکیدنش ..
خلاصه که اردی بهشت ..نعمت خداست به این بنده های همواره گرفتار ..خدا شاید بااردی بهشت می خواهد بگوید که بنده جان ها ..هنوزهم دوستتان دارم ..هنوزهم اشک که می ریزید شانه ام را بهتان قرض می دهم .وخلاصه که اردی بهشت را برایتان افریدم تا بدانید که هیچ وقت فراموش تان نکرده ام ..نمی کنم .
#عادله_زمانی
#اردی_بهشت
@adelehz
بادصبا بیا وازمن بگذر
گلی از فرش دلم بردار و بعداز گذشتن ازهر کوی وبرزن وباغ وبستان بدست اوبرسان.شاید این بار معجزه ای رخ دادو بایک گل بهارشد!
#عادله_زمانی
@adelehz
گلی از فرش دلم بردار و بعداز گذشتن ازهر کوی وبرزن وباغ وبستان بدست اوبرسان.شاید این بار معجزه ای رخ دادو بایک گل بهارشد!
#عادله_زمانی
@adelehz
درکلبه ما رونق اگرنیست
صفاهست...
پ.ن: چای تایم به صرف هرچیزی که درخانه دارید ولی درکنارعزیزترین ها :)
@adelehz
صفاهست...
پ.ن: چای تایم به صرف هرچیزی که درخانه دارید ولی درکنارعزیزترین ها :)
@adelehz
چه کسی میفهمد
در دلم رازی هست
می سپارم آن را
به خیالِ شب و تنهایی خود ...!!
سهراب سپهری
شب زیبا
@adelehz
در دلم رازی هست
می سپارم آن را
به خیالِ شب و تنهایی خود ...!!
سهراب سپهری
شب زیبا
@adelehz
📣دوستان گرامی ،نسخه جدید تلگرام در کانال موجود هست که گفته شده قابل فیلترشدن نیست.اما اگر مشکلی برای کانال درتلگرام پیش امد میتوانید زنی که گم کردم را دراینستا گرام دنبال کنید که البته تازمانی که کانال تلگرام فعال باشد در پیج اینستا مرتب مطالب منتشرنمیشود.
👇👇👇👇
https://instagram.com/_u/adeleh.z1310
👇👇👇👇
https://instagram.com/_u/adeleh.z1310
Instagram
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.
ما در چه شماریم،
که خورشید جهانتاب
گردن به تماشای تو از صبح کشیدهست
ما را ز شب وصل چه حاصل،
که تو از ناز
تا باز کنی بند قبا، صبح دمیدهست....
صبح به خیر
@adelehz
که خورشید جهانتاب
گردن به تماشای تو از صبح کشیدهست
ما را ز شب وصل چه حاصل،
که تو از ناز
تا باز کنی بند قبا، صبح دمیدهست....
صبح به خیر
@adelehz