"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چیزهایی هست که نیاز به گفتن نداره :)
@adelehz
پاول دروف
موسس ومدیرعامل پیام رسان محبوب تلگرام 😍

@adelehz
Delband
Dang Show
دلبند
دنگ شو
@adelehz
#حال_خوش
چای تازه دم بیرون شهر
روزجمعه
@adelehz
جمعه همان دخترک تنهای کلاس اولی ست که کسی با او دوست نمیشود.
اما اودلش یک دوست همیشگی میخواهد.
همانی که تاهست وجودش حس نمیشود ولی اگر نباشد چیزی کم ست انگار..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی خشک ترین قوانین دنیا
برای دل کوچک کودکی شکسته میشود.
@adelehz
Ze Man Migorizi
Sepanta Mojtahed Zadeh
ز من میگریزی سرابی مگر
به کامم نگردی شرابی مگر؟
سپنتا مجتهدزاده
@adelehz
جمعه تعطیل است...
ولی...
درِ دُکانِ تمامِ بی کسی ها باز است!

حسین پناهی
@adelehz
تخت جمشید در دهه 50میلادی
نه تابحال درچندسفرم تخت جمشید واینجوری دیدم ونه عکسی به این شکل
چقدر زیبا بوده...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما به باران نیاز داریم .
نه تنها برای سیراب کردن زمین های کشاورزیمان بلکه برای پرکردن حفره های روحمان برای جلابخشیدن به روح خاک گرفته مان
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر زندگی آن طور نیست که باید باشد.هیچ چیز را تغییر نده
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Nameh
Hayedeh
نامه
هایده
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو را گم می كنم هر روز و پیدا می كنم هر شب
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می كنم هر شب

محمدعلی بهمنی
شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز هم اول هفته است و هم اول ماه
دیگه هیچ بهونه ای برای انجام کارهای عقب مونده نداریم :)
شنبه اول ماه تون بخیر
@adelehz
صبونه❤️
@adelehz
#حال_خوش
صبح با عطرنان تازه دم
@adelehz
اردی بهشت را باید جدا جدا نوشت .
تا چشم همه به دیدن بهشتش منور شود.
اردی بهشت در واقع یک ماه نیست یک فصل است .فصل پنجم سال ..فصل عاشقی
البته که دراین فصل خوب سال آنکس را که دلبری دارد باب میل خوش تر است ..
وآنکس که تنهاست ویا دور کتابچه عشق وعاشقی خط قرمزکشیده است انقدر خوش خوشانش نیست ..اما بااین وجود اردی بهشت جان انقدر زیباست که حتی آن بدون عشق متنفر ازعاشقی هم دلش تپیدن میگیرد ..
اسمش را من میگذارم فصل عاشقی ولی بدرد غیر عاشق ها هم میخورد ..
اردی بهشت معلم خوبی ست .نگاهش که میکنی یادت می اید که هر زمستانی هرچقدرهم سرد هرچقدر هم سیاه هرچقدرهم بغض آلود می گذرد..
تمام می شود ..انقدر تمام می شود که به جای سیاهی سبزی به جای سرما تیز ملایمت نسیم بهار و به جای بغض ..نه به جای بغض البته چیزی نمی اید چرا که اگر بغضی ته گلویت مانده باشد هزار بهار هم که بیاید چیزی جایش را نمی گیرد .این است که بغض را فقط باید ترکاند تا ازشرش خلاص شد ..باید در اردی بهشت کنار یک بیشه زار سبز خالی و بی انتها بنشینی به غریبانه خواندن روستایی ها گوش بدهی و های های اشک بریزی ..
اشک ریختن انجا خیلی باارزش است باعث می شود بغضت بشکند و سبک شوی ..چون بغض را هیچ چیز یارای ازبین بردن نیست به جز ترکیدنش ..
خلاصه که اردی بهشت ..نعمت خداست به این بنده های همواره گرفتار ..خدا شاید بااردی بهشت می خواهد بگوید که بنده جان ها ..هنوزهم دوستتان دارم ..هنوزهم اشک که می ریزید شانه ام را بهتان قرض می دهم .وخلاصه که اردی بهشت را برایتان افریدم تا بدانید که هیچ وقت فراموش تان نکرده ام ..نمی کنم .
#عادله_زمانی
#اردی_بهشت
@adelehz
اردی بهشت
نیمی ازبهشت است
توکه بیایی
میشود تمام بهشت...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM