ستم برمن مکن شاخه نباتم
ستم برمن مکن تا درحیاتم
ستم برمن نکن روزی دوصدبار
پشیمان میشوی بعداز وفاتم...
#دوبیتی_محلی
@adelehz
ستم برمن مکن تا درحیاتم
ستم برمن نکن روزی دوصدبار
پشیمان میشوی بعداز وفاتم...
#دوبیتی_محلی
@adelehz
عصربه عصر دلت را آماده کن چایی بریز و حیاط را آب بپاش ...
ومنتظرکسی باش که هربار میتواند علت لبخندت باشد.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
#چای_تایم
@adelehz
ومنتظرکسی باش که هربار میتواند علت لبخندت باشد.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چیزهایی هست که نیاز به گفتن نداره :)
@adelehz
@adelehz
جمعه همان دخترک تنهای کلاس اولی ست که کسی با او دوست نمیشود.
اما اودلش یک دوست همیشگی میخواهد.
همانی که تاهست وجودش حس نمیشود ولی اگر نباشد چیزی کم ست انگار..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما اودلش یک دوست همیشگی میخواهد.
همانی که تاهست وجودش حس نمیشود ولی اگر نباشد چیزی کم ست انگار..
#عادله_زمانی
@adelehz
تخت جمشید در دهه 50میلادی
نه تابحال درچندسفرم تخت جمشید واینجوری دیدم ونه عکسی به این شکل
چقدر زیبا بوده...
@adelehz
نه تابحال درچندسفرم تخت جمشید واینجوری دیدم ونه عکسی به این شکل
چقدر زیبا بوده...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما به باران نیاز داریم .
نه تنها برای سیراب کردن زمین های کشاورزیمان بلکه برای پرکردن حفره های روحمان برای جلابخشیدن به روح خاک گرفته مان
#عادله_زمانی
@adelehz
نه تنها برای سیراب کردن زمین های کشاورزیمان بلکه برای پرکردن حفره های روحمان برای جلابخشیدن به روح خاک گرفته مان
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر زندگی آن طور نیست که باید باشد.هیچ چیز را تغییر نده
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو را گم می كنم هر روز و پیدا می كنم هر شب
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می كنم هر شب
محمدعلی بهمنی
شب زیبا
@adelehz
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می كنم هر شب
محمدعلی بهمنی
شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز هم اول هفته است و هم اول ماه
دیگه هیچ بهونه ای برای انجام کارهای عقب مونده نداریم :)
شنبه اول ماه تون بخیر
@adelehz
دیگه هیچ بهونه ای برای انجام کارهای عقب مونده نداریم :)
شنبه اول ماه تون بخیر
@adelehz