"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
عاشق میشویم اما عاشق آدمی اشتباه تازمانی که کنارش هستیم پی نمیبریم به این وصله ناجوربرزندگیمان
اماکافیست کمی فاصله بگیریم تابتوانیم واقعیت رابه چشم ببینیم.گاهی فاصله گرفتن خیلی لازم ست.
#عادله_زمانی
ستم برمن مکن شاخه نباتم
ستم برمن مکن تا درحیاتم
ستم برمن نکن روزی دوصدبار
پشیمان میشوی بعداز وفاتم...
#دوبیتی_محلی
@adelehz
عصربه عصر دلت را آماده کن چایی بریز و حیاط را آب بپاش ...
ومنتظرکسی باش که هربار میتواند علت لبخندت باشد.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چیزهایی هست که نیاز به گفتن نداره :)
@adelehz
پاول دروف
موسس ومدیرعامل پیام رسان محبوب تلگرام 😍

@adelehz
Delband
Dang Show
دلبند
دنگ شو
@adelehz
#حال_خوش
چای تازه دم بیرون شهر
روزجمعه
@adelehz
جمعه همان دخترک تنهای کلاس اولی ست که کسی با او دوست نمیشود.
اما اودلش یک دوست همیشگی میخواهد.
همانی که تاهست وجودش حس نمیشود ولی اگر نباشد چیزی کم ست انگار..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی خشک ترین قوانین دنیا
برای دل کوچک کودکی شکسته میشود.
@adelehz
Ze Man Migorizi
Sepanta Mojtahed Zadeh
ز من میگریزی سرابی مگر
به کامم نگردی شرابی مگر؟
سپنتا مجتهدزاده
@adelehz
جمعه تعطیل است...
ولی...
درِ دُکانِ تمامِ بی کسی ها باز است!

حسین پناهی
@adelehz
تخت جمشید در دهه 50میلادی
نه تابحال درچندسفرم تخت جمشید واینجوری دیدم ونه عکسی به این شکل
چقدر زیبا بوده...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما به باران نیاز داریم .
نه تنها برای سیراب کردن زمین های کشاورزیمان بلکه برای پرکردن حفره های روحمان برای جلابخشیدن به روح خاک گرفته مان
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر زندگی آن طور نیست که باید باشد.هیچ چیز را تغییر نده
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Nameh
Hayedeh
نامه
هایده
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو را گم می كنم هر روز و پیدا می كنم هر شب
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می كنم هر شب

محمدعلی بهمنی
شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز هم اول هفته است و هم اول ماه
دیگه هیچ بهونه ای برای انجام کارهای عقب مونده نداریم :)
شنبه اول ماه تون بخیر
@adelehz
صبونه❤️
@adelehz