راستش را بخواهی من هیچ وقت نتوانستم فراموشت کنم.یعنی نشد که بتوانم.سعی کردم اما بازهم نشد.
هنوزهم که هنوزست وقتی میخواهم ذوق زده چیزجالبی را برای کسی تعریف کنم نام تواز زبانم میپرد.هیجان زده میگم این راشنیدی فلانی!وخوب فلانی همان نام توست که ناگهان گل میکند.تا مدتها تلاشم این بود که فراموشت کنم اما نشد.هرصبح که بیدارمیشدم ناخوداگاه یادت بود که درهوای اتاقم میچرخید.این برای من خوب نبود.کم کم یاد گرفتم دست از تلاش بردارم یعنی هی تلاش نکنم که با سرگرم کردن خودم تورا ازیادببرم درست ست که روز موفق میشدم اما شب ...شب لعنتی دوباره هرچه بافته بودم را پنبه میکرد.پس به فکرت وبه یادت وحتی به اسمت اجازه دادم که روزها بیایند و بنشینند کنارمن،وقتی دارم مینویسم و یا فیلم میبینم ویا باکسی حرف میزنم یادت همانجا کنارم بنشیند ودرسکوت نگاهم کند.
ومن هم قول دادم که آزارش ندهم و دنبال پاک کردنش نباشم .نمیدانم خوب ست یا بد اما من و یادت بهم عادت کرده ایم و من اگریادت را نداشته باشم دلتنگ میشوم.حالا من یادگرفته ام چگونه با یادت خوش باشم و نامت را هنوز پرازعشق در گوشه ی زندگیم حفظ کنم.سرنوشت تمام عاشقان دنیا رسیدن نیست .همه اینقدرخوش شانس نیستند امابا یاد یک نفر میتوان سالها درصلح زنده بود و زندگی کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
هنوزهم که هنوزست وقتی میخواهم ذوق زده چیزجالبی را برای کسی تعریف کنم نام تواز زبانم میپرد.هیجان زده میگم این راشنیدی فلانی!وخوب فلانی همان نام توست که ناگهان گل میکند.تا مدتها تلاشم این بود که فراموشت کنم اما نشد.هرصبح که بیدارمیشدم ناخوداگاه یادت بود که درهوای اتاقم میچرخید.این برای من خوب نبود.کم کم یاد گرفتم دست از تلاش بردارم یعنی هی تلاش نکنم که با سرگرم کردن خودم تورا ازیادببرم درست ست که روز موفق میشدم اما شب ...شب لعنتی دوباره هرچه بافته بودم را پنبه میکرد.پس به فکرت وبه یادت وحتی به اسمت اجازه دادم که روزها بیایند و بنشینند کنارمن،وقتی دارم مینویسم و یا فیلم میبینم ویا باکسی حرف میزنم یادت همانجا کنارم بنشیند ودرسکوت نگاهم کند.
ومن هم قول دادم که آزارش ندهم و دنبال پاک کردنش نباشم .نمیدانم خوب ست یا بد اما من و یادت بهم عادت کرده ایم و من اگریادت را نداشته باشم دلتنگ میشوم.حالا من یادگرفته ام چگونه با یادت خوش باشم و نامت را هنوز پرازعشق در گوشه ی زندگیم حفظ کنم.سرنوشت تمام عاشقان دنیا رسیدن نیست .همه اینقدرخوش شانس نیستند امابا یاد یک نفر میتوان سالها درصلح زنده بود و زندگی کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
مردها،همان هایی که بلدنیستند گریه کنند و دلتنگی هایشان راقدم میزنند.شاید بدترین عذاب درحقشان همان ست که نمیتوانند اشک بریزند.شاید اشک گرانبهاترین ثروتیست که به زنان رسید..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
به کمند تو گرفتار و به دام تو اسیر
درِ آفاق گشادهست ولیکن بستهست
از سر زلف تو در پای دل ما زنجیر....
سعدی
شب زیبا
@adelehz
به کمند تو گرفتار و به دام تو اسیر
درِ آفاق گشادهست ولیکن بستهست
از سر زلف تو در پای دل ما زنجیر....
سعدی
شب زیبا
@adelehz
عاشق میشویم اما عاشق آدمی اشتباه تازمانی که کنارش هستیم پی نمیبریم به این وصله ناجوربرزندگیمان
اماکافیست کمی فاصله بگیریم تابتوانیم واقعیت رابه چشم ببینیم.گاهی فاصله گرفتن خیلی لازم ست.
#عادله_زمانی
اماکافیست کمی فاصله بگیریم تابتوانیم واقعیت رابه چشم ببینیم.گاهی فاصله گرفتن خیلی لازم ست.
#عادله_زمانی
ستم برمن مکن شاخه نباتم
ستم برمن مکن تا درحیاتم
ستم برمن نکن روزی دوصدبار
پشیمان میشوی بعداز وفاتم...
#دوبیتی_محلی
@adelehz
ستم برمن مکن تا درحیاتم
ستم برمن نکن روزی دوصدبار
پشیمان میشوی بعداز وفاتم...
#دوبیتی_محلی
@adelehz
عصربه عصر دلت را آماده کن چایی بریز و حیاط را آب بپاش ...
ومنتظرکسی باش که هربار میتواند علت لبخندت باشد.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
#چای_تایم
@adelehz
ومنتظرکسی باش که هربار میتواند علت لبخندت باشد.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چیزهایی هست که نیاز به گفتن نداره :)
@adelehz
@adelehz
جمعه همان دخترک تنهای کلاس اولی ست که کسی با او دوست نمیشود.
اما اودلش یک دوست همیشگی میخواهد.
همانی که تاهست وجودش حس نمیشود ولی اگر نباشد چیزی کم ست انگار..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما اودلش یک دوست همیشگی میخواهد.
همانی که تاهست وجودش حس نمیشود ولی اگر نباشد چیزی کم ست انگار..
#عادله_زمانی
@adelehz