زمانی که سنم کم بود تلوزیون کارتونی پخش میکرد که کودکی به هرچی دست میزد تبدیل به گل می شد .یک بار راهش به یک کارخانه تفنگ واسلحه سازی بازشد و شب به تمام سلاح ها دست کشید .فردا در جنگ تمام تفنگ ها گل شلیک میکردند و جهان دربهت فرو رفته بود..
چقدر این روزها که فضای جهان مسموم و پر استرس ست نیاز داشتیم تا کودکی باشد و بر اسلحه ها دست بکشد تا هیچ جنگی رخ ندهد..
باآرزوی آرامش و زندگی آرام که حق تمام مردمان جهان ست برای همه ..
گرچه رویایی ست دست نیافتنی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
چقدر این روزها که فضای جهان مسموم و پر استرس ست نیاز داشتیم تا کودکی باشد و بر اسلحه ها دست بکشد تا هیچ جنگی رخ ندهد..
باآرزوی آرامش و زندگی آرام که حق تمام مردمان جهان ست برای همه ..
گرچه رویایی ست دست نیافتنی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
سیاستمدارها به جنگ نمیروند
تعدادشان کم است
و طول عمرهای بلندی دارند!
و سربازها
سربازها …!
داستانهای کوتاهِ غم انگیزند.
🌙شب زیبا
به امید اینکه هیچ جنگی هیچ کجای دنیا براه نیفتد.
@adelehz
تعدادشان کم است
و طول عمرهای بلندی دارند!
و سربازها
سربازها …!
داستانهای کوتاهِ غم انگیزند.
🌙شب زیبا
به امید اینکه هیچ جنگی هیچ کجای دنیا براه نیفتد.
@adelehz
بتو هرصبح که فکر میکنم .
شاخه ی رز وسط باغچه شروع میکند به گل کردن ،خورشید کمی دلبرانه تر می تابد و نسیم تنش را بی محابا تربه تنم میزندچراکه هرصبح ازتو آغازمیشود.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
شاخه ی رز وسط باغچه شروع میکند به گل کردن ،خورشید کمی دلبرانه تر می تابد و نسیم تنش را بی محابا تربه تنم میزندچراکه هرصبح ازتو آغازمیشود.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به امپراطوری پنجشنبه
و دلخوشی آمدن جمعه و استراحتش
و خوشبحال شدن مضاعف تعطیل بودن شنبه خوش آمدید.😊
@adelehz
و دلخوشی آمدن جمعه و استراحتش
و خوشبحال شدن مضاعف تعطیل بودن شنبه خوش آمدید.😊
@adelehz
باورکردم که اگربخواهم احساس بدبختی کنم نه تنها کسی نجاتم نمی دهد.بلکه شایددیگران برایشان آسانترباشدکه آدم ضعیفی رادرکنارشان داشته باشند تا فردی خودباور
باوردارم اولین منجی خودم،خودم هستم.
#عادله_زمانی
باوردارم اولین منجی خودم،خودم هستم.
#عادله_زمانی
فال میگیرم تودرطالعم نمی افتی
دردلم به حافظ شک میکنم.دوباره فال میگیرم،اینبارهم ردپایت درفنجانم به چشم نمیخوردومن به همه ی فنجانهای قهوه بدگمان میشوم اماشایدحقیقت اینست که تو مال من نیستی
#عادله_زمانی
دردلم به حافظ شک میکنم.دوباره فال میگیرم،اینبارهم ردپایت درفنجانم به چشم نمیخوردومن به همه ی فنجانهای قهوه بدگمان میشوم اماشایدحقیقت اینست که تو مال من نیستی
#عادله_زمانی
من موهای منیژ را بیشتر از هر چیزی توی این دنیا دوست دارم !
یعنی اول موهای منیژ را دوست دارم، بعد مادرم را، بعد ... نه، اول مادرم را دوست دارم، بعد موهای منیژ را، بعد خود منیژ را، بعد ستارهها را ...!
بعضی وقتها چندتا گل یاس از توی باغچه میچیند و میگذارد لای موهاش.
یک بار گفتمش : "منیژ کاش من یاس بودم، خوش به حال یاسها ...! "
مصطفی مستور
@adelehz
یعنی اول موهای منیژ را دوست دارم، بعد مادرم را، بعد ... نه، اول مادرم را دوست دارم، بعد موهای منیژ را، بعد خود منیژ را، بعد ستارهها را ...!
بعضی وقتها چندتا گل یاس از توی باغچه میچیند و میگذارد لای موهاش.
یک بار گفتمش : "منیژ کاش من یاس بودم، خوش به حال یاسها ...! "
مصطفی مستور
@adelehz
ازکسی که با او دریک رابطه هستید سوال نکنید که در گذشته کسی را دوست داشته یا کسی در زندگیش حضور داشته ست یا نه .زندگی او قبل از شناخت شما ،کاملا مربوط به خوداوست .حیطه شخصی و چهارچوب فردی اوست.
وی تعهدی به شما نداشته ست و اینکه امروز به شما اجازه ی حضور در زندگیش را داده حقی برای سوال وجواب کردن گذشته او بشما نمیدهد.
مهم این ست که وی در طول رابطه باشما (چه درقالب ازدواج وچه در قالب نامزدی و ..) بشما متعهد باشد ومتعهد بماند.
هرانسانی صرف نظر ازمرد یا زن گذشته ای دارد و گذشته اش مربوط به خود وی میباشد.
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
وی تعهدی به شما نداشته ست و اینکه امروز به شما اجازه ی حضور در زندگیش را داده حقی برای سوال وجواب کردن گذشته او بشما نمیدهد.
مهم این ست که وی در طول رابطه باشما (چه درقالب ازدواج وچه در قالب نامزدی و ..) بشما متعهد باشد ومتعهد بماند.
هرانسانی صرف نظر ازمرد یا زن گذشته ای دارد و گذشته اش مربوط به خود وی میباشد.
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک عدد عشق ورزشکار😍
@adelehz
@adelehz
هوا آرام،
شب خاموش،
راه آسمانها باز،
خيالم چون كبوترهای وحشی
میكند پرواز.
#فریدون_مشیری
شب خوش
@adelehz
شب خاموش،
راه آسمانها باز،
خيالم چون كبوترهای وحشی
میكند پرواز.
#فریدون_مشیری
شب خوش
@adelehz
می شناسمت؛ چشم هایِ تو
میزبان آفتابِ صبحِ سبزِ باغ هاست!
می شناسمت...
-شفیعی کدکنی♥️
صبح جمعه بخیر
@adelehz
میزبان آفتابِ صبحِ سبزِ باغ هاست!
می شناسمت...
-شفیعی کدکنی♥️
صبح جمعه بخیر
@adelehz
شایدسالهابعدیک صبح جمعه
من باشم که برخیزم وگیسوان سفیدم راشانه بزنم.وتوکه بروی تاحلیم داغ ونان تازه بخری وهردومنتظرنوه هایمان باشیم تاازخواب برخیزند.وشایدهم تمامش رویای ناتمامی بیش نباشد
#عادله_زمانی
من باشم که برخیزم وگیسوان سفیدم راشانه بزنم.وتوکه بروی تاحلیم داغ ونان تازه بخری وهردومنتظرنوه هایمان باشیم تاازخواب برخیزند.وشایدهم تمامش رویای ناتمامی بیش نباشد
#عادله_زمانی