"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
گاهی روزها هیچ الهامی
برای سرودن ندارم ...
پس مینشینم و به چشمانت فکرمیکنم
وهزارشعرمیگویم..
#عادله_زمانی
@adelehz
مدل موهای یونان باستان💇
چقد خوشگلن همشون ❤️👒
@adelehz
یک فنجان چای یاقهوه خودتان را مهمان کنید
شما یک روز دیگر را به نبرد با مشکلات
به پایان رسانید...واین یعنی شما قهرمان زندگی
خودهستید...☕️☕️☕️☕️🍩🍩🍩
@adelehz
یه بوته کوچیک گوجه
از توی خیابون کنار ی باغچه پیداش کردم.
روپشت بوم توی یه گلدون کاشتمش
حالا حسابی قد کشیده منتظرم گل بده وبعدهم حاصل.برای به بارنشستن مهم نیست کجاباشید..سعی تون روبکنید.
@adelehz
1
نمی گویم فراموشم مکن گاهی به یاد آور
اسیری را که میدانی نخواهی رفت از یادش

#عاشق_اصفهانی

@adelehz
امشب براتون موسیقی ونوایی خاص انتخاب کردم.🌙یک لالایی⭐️موقع خواب درتاریکی این لالایی و پلی کنید و چشماتون و ببندید..برید به سفر،به هرسرزمینی که دوسش دارید فرقی نمیکنه کجا باشه.سرزمین مادری یا سرزمینی که حتی تابحال درآن حضورنداشتید.هرجایی که میتونه دلتون روحتون و ذهنتون و آروم کنه سفربی خطر😊🎼🎼🎼
@adelehz
اگه بیبی تو خونه دارید حتما اینو و براش پلی کنید وکنارش بشینید ونوازشش کنید ...یقین دارم خوبی خواهدداشت بی نظیر
لالا گل بیتاب ...هرجا هستی خدا همرات🌙🌙🌙🌙🌙⭐️⭐️
@adelehz
خیلی کتاب خونده خوابش برده😊
فک کنم امتحان داره😊🙈🐶📚📖✏️
شب تون بخیر عزیزای دلم ...خوابای خوب
ببینید...😊😇💤
@adelehz
خورشید هرصبح میتابد
بدون اینکه خسته شود...ومن
هرروز باید بیشتردوستت داشته باشم
شبیه خورشید...
#عادله_زمانی
صبحتون بخیرررر🌞🌞🌞
@adelehz
مردن خیلی هم سخت نیست .درواقع برای ادمی که یک بار رفته باشد سخت نیست اگرتوانسته ای یک بارهمه چیز را رها کنی بروی ..بازهم
میتوانی ،پس مردن ترس ندارد..کافیست بگذری
@adelehz
#عادله_زمانی
موجودات عجیبی هستیم.ملاک خوشبختی رادررویاهای مجلل و آنچنانی میبینیم.امادرعمل باکوچکترین چیزها خودمان را خوشبخت حس میکنیم ..حتی یک نامه, ازآن که باید..
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی از همراهان همیشگی کانال این متن تامل برانگیز وفرستادن ..توصیه میکنم حتما بخونید👇👇
@adelehz
در ماه رمضان چند جوان، پیر مردی را دیدند که دور از چشم مردم، غذا میخورد.
به او گفتند: ای پیر مرد مگر روزه نیستی؟
پیرمرد گفت: چرا روزه‌ام، فقط آب و غذا میخورم
جوانان خندیدند و گفتند: واقعا؟
پیرمرد گفت:
بلی، دروغ نمیگویم،
به کسی بد نگاه نمیکنم، کسی را مسخره نمیکنم، با کسی با دشنام سخن نمیگویم، کسی را آزرده نمیکنم، چشم به مال کسی ندارم و...
ولی چون بیماری خاصی دارم متأسفانه نمیتوانم معده را هم روزه دارش کنم،
بعد پیرمرد به جوانان گفت: آیا شما هم روزه هستید؟
یکی از جوانان در حالی که سرش را از خجالت پایین انداخته بود، به آرامی گفت: خیر ما فقط غذا نمیخوریم !!!

ماه رمضان پیشاپیش بر همه انان که چشم و دل و زبان و رفتار و کردارشان ، درخدمت خلق خداست ، و زمین را ، اب را ، و گل و سبزه را، و دیگر موجودات را اسیب نمی رسانند ، و......
..... مبارک باد !
@adelehz
از رفتن جانان
ز برم
رفتن جان به ..
@adelehz
توهنوز درعکست جوانی..
همیشه دراین چهارچوب جوان میمانی
ومن....من سالهاست پیرشدم ازهمان
روزی که ازتوفقط عکست درخانه ام ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
ما ممکن است شبهای زیادی را
باگریه خوابیده باشیم ..اما صبح هنگام
وقتی بیدارمیشویم نه تاریکی باقی مانده ونه گونه مان خیس باقی مانده.خدانمیگذاردهیچ شبی پایداروهیچ اشکی همیشه جاری بماند.
#عادله_زمانی
دراین ماه عزیز سفره های افطارتون رو
کمی وسیع تربندازید لطفاحتی شده یک ساندویچ نون وپنیروخرما که بدیددست یک بچه نیازمند😔ازکمی کمک تون خجالت نکشید.خداوندشماراباکم وکاستتون دوست خواهدداشت...
@adelehz
شبتون زیبا ...
دوست داشتن را هیچ وقت ازیادنبرید..
ما به این دنیا اومدیم تا دوست داشته بشیم و دوست داشته باشیم ..
خوب بخوابیدمهربونای نازنینم❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌙🌙🌙
@adelehz
خورشید هر روز می تابد ...
اما انقدر باشکوه است که هرگز تکراری
نمیشود...صبح تان باشکوه...قصه زندگی هم این است..
سهمتان از روزی پربرکت☀️☀️☀️
@adelehz