بعضی آدمها را بخشیدن خیانت به خودت ست .وقتی به خودت خیانت کنی تاابد نمیتوانی کسی باشی که رویایش راداشتی .بعضی آدمها را بگذار پشت در بمانند این برای فردایت بهترست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در یک سمت کسی سگی را بی رحمانه کتک میزند ودرسمتی قمرالدین احراری درخواف به چاه میرود تا سگی را نجات دهد.اینجاست که تفاوت دومادر و دو تربیت دیده میشود.
@adelehz
@adelehz
عزیزِ من !
خوشبختی، نامهای نیست که یکروز، نامه رسانی، زنگ در خانهات را بزند و آن را به دستهای منتظر تو بسپارد !
خوشبختی، ساختن عروسک کوچکی است از یک تکه خمیر نرم شکل پذیر ... به همین سادگی، به خدا به همین سادگی؛ اما یادت باشد که جنس آن خمیر باید از عشق و ایمان باشد نه هیچ چیز دیگر ...
خوشبختی را در چنان هالهای از رمز و راز، لوازم و شرایط، اصول و قوانین پیچیده ادراک ناپذیر فرو نبریم که خود نیز درمانده در شناختنش شویم ...!
خوشبختی، همین عطر محو و مختصر تفاهم است که در سرای تو پیچیده است ...
نادر ابراهیمی
چهل نامه کوتاه به همسرم
@adelehz
خوشبختی، نامهای نیست که یکروز، نامه رسانی، زنگ در خانهات را بزند و آن را به دستهای منتظر تو بسپارد !
خوشبختی، ساختن عروسک کوچکی است از یک تکه خمیر نرم شکل پذیر ... به همین سادگی، به خدا به همین سادگی؛ اما یادت باشد که جنس آن خمیر باید از عشق و ایمان باشد نه هیچ چیز دیگر ...
خوشبختی را در چنان هالهای از رمز و راز، لوازم و شرایط، اصول و قوانین پیچیده ادراک ناپذیر فرو نبریم که خود نیز درمانده در شناختنش شویم ...!
خوشبختی، همین عطر محو و مختصر تفاهم است که در سرای تو پیچیده است ...
نادر ابراهیمی
چهل نامه کوتاه به همسرم
@adelehz
باران زده و هوای فروردین است
موسیقی باغ، بانگِ بلدرچین است
پلکی بگشا و باز کن پنجره را
هر صبح بهار با تو عطرآگین است
صبح یکشنبه بخیر🌷
@adelehz
موسیقی باغ، بانگِ بلدرچین است
پلکی بگشا و باز کن پنجره را
هر صبح بهار با تو عطرآگین است
صبح یکشنبه بخیر🌷
@adelehz
دوست داشتنت خیلی زیباست .
نمیدانی اما نام دیگرت را درزندگیم مسکن ذخیره کرده ام .بین انبوه دردها بتوفکرمیکنم وهمه چیز آرام میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیدانی اما نام دیگرت را درزندگیم مسکن ذخیره کرده ام .بین انبوه دردها بتوفکرمیکنم وهمه چیز آرام میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
نگار من،
امیدِ نوبهارِ من
لبی به خنده باز کن
ببین چگونه
از گلی
خزان باغ ما ،
بهار میشود!
سیاوش کسرایی
@adelehz
امیدِ نوبهارِ من
لبی به خنده باز کن
ببین چگونه
از گلی
خزان باغ ما ،
بهار میشود!
سیاوش کسرایی
@adelehz
به صبح لبخند بزن
هرچه دیروز برایش جنگیدی را ازدیروز بیرون نیاور ..
صبح خودبه خود شانسی ست دوباره ،جانی تازه
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
هرچه دیروز برایش جنگیدی را ازدیروز بیرون نیاور ..
صبح خودبه خود شانسی ست دوباره ،جانی تازه
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
درس ها در زندگی اينقد تکرار ميشوند تا وقتی که آموخته بشوند ...
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
که برد از من بیدل بر جانان خبری؟
یا که آرد ز نسیم سر کویش اثری؟
ای صبا، صبح دمی بر سر کویش بگذر
تا معطر شود آفاق ز تو هر سحری...
👤عراقی
@adelehz
یا که آرد ز نسیم سر کویش اثری؟
ای صبا، صبح دمی بر سر کویش بگذر
تا معطر شود آفاق ز تو هر سحری...
👤عراقی
@adelehz
شادبودن درشرایط ایده آل هنرنیست.
هنرمند آن ست که حین پاک کردن اشکش بایک دست با دست دیگرش گلی ازلبخند برلب خودیا دیگران بکارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
هنرمند آن ست که حین پاک کردن اشکش بایک دست با دست دیگرش گلی ازلبخند برلب خودیا دیگران بکارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
زنانه ترین عطر عالم چیست؟
زنانه ترین عطرعالم عطری ست که مردی بخاطر دیدار معشوقش بی تابانه برگوشه ی لباسش میپاشاند.
چون رازها آن چنان که نشان داده میشوند نیستند..
#عادله_زمانی
@adelehz
زنانه ترین عطرعالم عطری ست که مردی بخاطر دیدار معشوقش بی تابانه برگوشه ی لباسش میپاشاند.
چون رازها آن چنان که نشان داده میشوند نیستند..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرشبی تمام میشود .
و همین نیم خط کوچک عجیب معجزه میکند.برای صبح هرچقدرهم صبور باشی می ارزد.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
و همین نیم خط کوچک عجیب معجزه میکند.برای صبح هرچقدرهم صبور باشی می ارزد.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz