"زنی که‌گم کردم "
4.39K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
04-Pouya Bayati - Keshti Nooh (1).mp3
10.2 MB
از روزی که رفتی
عادتم شده هرچند لحظه یک بارآرام بگویم جانم .دیوانه نشدم میترسم یک بارصدایم کنی وبی پاسخ بماند
@adelehz
هرشب از خانه ی من عبور میکنی.با آهنگی که باتو میشنیدم با عطری که برای تو میزدم با خوابی که ازتو می دیدم ...نمی آیی اما همیشه اینجایی
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
الهی، صبح امروزت زغم دور
دلت ازحسرت هر بیش و کم دور
خدا یارت، نگهدارت، به هرجا
از اقبالت، دو چشم پر زِ نَم دور
نصیبت حال خوش، شادی و لبخند
لبت از ناله های دم به دم دور

صبح شنبه بخیر
@adelehz
خدایی که من میشناسم .
همیشه بازرگان عادلی بوده ست
یک دست تو را اگر ازچیزی خالی کند.دست دیگرت با بهترش پرخواهدنمود .پس نترس از اینکه چیزی را ازدست بدهی .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی مامانت کتلت سرخ میکرد وتو کنارش بودی اما اجازه نداشتی برداری
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهرام زند یکی از ماندگارترین صداهای دوبلاژ درگذشت .
تنها صداست که می ماند.
@adelehz
بعضی آدمها را بخشیدن خیانت به خودت ست .وقتی به خودت خیانت کنی تاابد نمیتوانی کسی باشی که رویایش راداشتی .بعضی آدمها را بگذار پشت در بمانند این برای فردایت بهترست.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در یک سمت کسی سگی را بی رحمانه کتک میزند ودرسمتی قمرالدین احراری درخواف به چاه میرود تا سگی را نجات دهد.اینجاست که تفاوت دومادر و دو تربیت دیده میشود.
@adelehz
عزیزِ من !
خوشبختی، نامه‌ای نیست که یکروز، نامه رسانی، زنگ در خانه‌ات را بزند و آن را به دست‌های منتظر تو بسپارد !
خوشبختی، ساختن عروسک کوچکی است از یک تکه خمیر نرم شکل پذیر ... به همین سادگی، به خدا به همین سادگی؛ اما یادت باشد که جنس آن خمیر باید از عشق و ایمان باشد نه هیچ چیز دیگر ...
خوشبختی را در چنان هاله‌ای از رمز و راز، لوازم و شرایط، اصول و قوانین پیچیده ادراک ناپذیر فرو نبریم که خود نیز درمانده در شناختنش شویم ...!
خوشبختی، همین عطر محو و مختصر تفاهم است که در سرای تو پیچیده است ...


نادر ابراهیمی
چهل نامه کوتاه به همسرم
@adelehz
Bogzar Ze Man Ey Ashena
Aref
بگذر ز من ای آشنا
چون ازتو من گذشتم ..

@adelehz
باران زده و هوای فروردین است
موسیقی باغ، بانگِ بلدرچین است
پلکی بگشا و باز کن پنجره را
هر صبح بهار با تو عطرآگین است

صبح یکشنبه بخیر🌷


@adelehz
صبونه مفصل عالیه
اما کنارخانوادت روز و شروع کردن هم خیلی خاص وخوبه
🧡
@adelehz
عشق یعنی‌در میان صدهزاران مثنوی
بوی یک تک بیت ناگه مست و مدهوشت کند

فاضل نظری
@adelehz
دوست داشتنت خیلی زیباست .
نمیدانی اما نام دیگرت را درزندگیم مسکن ذخیره کرده ام .بین انبوه دردها بتوفکرمیکنم وهمه چیز آرام میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
نگار من،
امیدِ نوبهارِ من
لبی به خنده باز کن
ببین چگونه
از گلی
خزان باغ ما ،
بهار می‌شود!
سیاوش کسرایی
@adelehz
به صبح لبخند بزن
هرچه دیروز برایش جنگیدی را ازدیروز بیرون نیاور ..
صبح خودبه خود شانسی ست دوباره ،جانی تازه
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
درس ها در زندگی اينقد تکرار ميشوند تا وقتی که آموخته بشوند ...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
که برد از من بی‌دل بر جانان خبری؟
یا که آرد ز نسیم سر کویش اثری؟

ای صبا، صبح دمی بر سر کویش بگذر
تا معطر شود آفاق ز تو هر سحری...

👤عراقی

@adelehz