"زنی که‌گم کردم "
4.36K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بایداز روزها متنفر بود،وعاشق شبها
بود.که روزها جداکننده اند وشبها وصال بخش
هرعاشقی شب به معشوقش می پیوندد
خواه درواقعیت خواه درخیال..واین
شب را همواره بینظیرمیسازد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب تون قشنگ خوب بخوابید⭐️وامیدوارباشید🌙🌙فردا روز دیگریست ..به خدا اعتمادکنید❤️⭐️💋❤️
@adelehz
صبح یعنی...هنوزهم خدا شانسی برای
خوشبخت بودن فراهم کرده..
پس دنبالش بروید...بروید وسهمتان را
ازخدا بگیرید..
صبح تان بخیر ونور وبرکت☀️☀️☀️🌞
@adelehz
وقتی کسی رادوست داری وبه هیچ راهی به اونمیرسی میشوی کودک همسایه ،همانی که با دوستانش ازدرخت همسایه شاتوت چید.
صاحب خانه رسید.همه فرارکردنداوجاماند
دستانش سرخ بودوگیرافتادبدون اینکه شاتوتی
چیده باشد..
گاهی روزها هیچ الهامی
برای سرودن ندارم ...
پس مینشینم و به چشمانت فکرمیکنم
وهزارشعرمیگویم..
#عادله_زمانی
@adelehz
مدل موهای یونان باستان💇
چقد خوشگلن همشون ❤️👒
@adelehz
یک فنجان چای یاقهوه خودتان را مهمان کنید
شما یک روز دیگر را به نبرد با مشکلات
به پایان رسانید...واین یعنی شما قهرمان زندگی
خودهستید...☕️☕️☕️☕️🍩🍩🍩
@adelehz
یه بوته کوچیک گوجه
از توی خیابون کنار ی باغچه پیداش کردم.
روپشت بوم توی یه گلدون کاشتمش
حالا حسابی قد کشیده منتظرم گل بده وبعدهم حاصل.برای به بارنشستن مهم نیست کجاباشید..سعی تون روبکنید.
@adelehz
1
نمی گویم فراموشم مکن گاهی به یاد آور
اسیری را که میدانی نخواهی رفت از یادش

#عاشق_اصفهانی

@adelehz
امشب براتون موسیقی ونوایی خاص انتخاب کردم.🌙یک لالایی⭐️موقع خواب درتاریکی این لالایی و پلی کنید و چشماتون و ببندید..برید به سفر،به هرسرزمینی که دوسش دارید فرقی نمیکنه کجا باشه.سرزمین مادری یا سرزمینی که حتی تابحال درآن حضورنداشتید.هرجایی که میتونه دلتون روحتون و ذهنتون و آروم کنه سفربی خطر😊🎼🎼🎼
@adelehz
اگه بیبی تو خونه دارید حتما اینو و براش پلی کنید وکنارش بشینید ونوازشش کنید ...یقین دارم خوبی خواهدداشت بی نظیر
لالا گل بیتاب ...هرجا هستی خدا همرات🌙🌙🌙🌙🌙⭐️⭐️
@adelehz
خیلی کتاب خونده خوابش برده😊
فک کنم امتحان داره😊🙈🐶📚📖✏️
شب تون بخیر عزیزای دلم ...خوابای خوب
ببینید...😊😇💤
@adelehz
خورشید هرصبح میتابد
بدون اینکه خسته شود...ومن
هرروز باید بیشتردوستت داشته باشم
شبیه خورشید...
#عادله_زمانی
صبحتون بخیرررر🌞🌞🌞
@adelehz
مردن خیلی هم سخت نیست .درواقع برای ادمی که یک بار رفته باشد سخت نیست اگرتوانسته ای یک بارهمه چیز را رها کنی بروی ..بازهم
میتوانی ،پس مردن ترس ندارد..کافیست بگذری
@adelehz
#عادله_زمانی
موجودات عجیبی هستیم.ملاک خوشبختی رادررویاهای مجلل و آنچنانی میبینیم.امادرعمل باکوچکترین چیزها خودمان را خوشبخت حس میکنیم ..حتی یک نامه, ازآن که باید..
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی از همراهان همیشگی کانال این متن تامل برانگیز وفرستادن ..توصیه میکنم حتما بخونید👇👇
@adelehz
در ماه رمضان چند جوان، پیر مردی را دیدند که دور از چشم مردم، غذا میخورد.
به او گفتند: ای پیر مرد مگر روزه نیستی؟
پیرمرد گفت: چرا روزه‌ام، فقط آب و غذا میخورم
جوانان خندیدند و گفتند: واقعا؟
پیرمرد گفت:
بلی، دروغ نمیگویم،
به کسی بد نگاه نمیکنم، کسی را مسخره نمیکنم، با کسی با دشنام سخن نمیگویم، کسی را آزرده نمیکنم، چشم به مال کسی ندارم و...
ولی چون بیماری خاصی دارم متأسفانه نمیتوانم معده را هم روزه دارش کنم،
بعد پیرمرد به جوانان گفت: آیا شما هم روزه هستید؟
یکی از جوانان در حالی که سرش را از خجالت پایین انداخته بود، به آرامی گفت: خیر ما فقط غذا نمیخوریم !!!

ماه رمضان پیشاپیش بر همه انان که چشم و دل و زبان و رفتار و کردارشان ، درخدمت خلق خداست ، و زمین را ، اب را ، و گل و سبزه را، و دیگر موجودات را اسیب نمی رسانند ، و......
..... مبارک باد !
@adelehz
از رفتن جانان
ز برم
رفتن جان به ..
@adelehz
توهنوز درعکست جوانی..
همیشه دراین چهارچوب جوان میمانی
ومن....من سالهاست پیرشدم ازهمان
روزی که ازتوفقط عکست درخانه ام ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz