"زنی کهگم کردم "
این ویدیو رو پرویز پرستویی در اینستاگرامش گذاشته و نوشته: این بی شرم و بی وجدان را که در اهواز زندگی میکنه هرچه زودتر پیدا کنیدوجلوی این بیرحمی رابر روی این فرشته های روی زمین بگیرید. @adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی میشه اون بی همه چیز
یکی هم میشه اینا توی هند .
میخوام بگم بهشت آنجاست که آزاری نباشد کسی را با کسی کاری نباشد.
همین
@adelehz
یکی هم میشه اینا توی هند .
میخوام بگم بهشت آنجاست که آزاری نباشد کسی را با کسی کاری نباشد.
همین
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی مجبوری بهردلیلی حرفای تکراری یه نفر و گوش بدی
@adelehz
@adelehz
سالها بعد وقتی دارم با خستگی تمام در پایان یکروز کاری سخت آخرین اسباب بازی های رها شده ی پسر6 ساله ام را از روی زمین برمیدارم.دربین آن همه مشغله وقتی به کلاس بسکتبالش و آخرین مربی اش فکر میکنم .وقتی فکر میکنم کیکی را که دوست دارد آماده کنم تا جلوی جوجو همان دخترک تپلی و چش عسلی مدرسه اش که عاشقش شده بدقول نشود.همان لحظه که به کارهای عقب مانده ی خودم فکر میکنم به وقت آرایشگاهی که دارم یا کلاسهای یوگایی که جدیدا ثبت نام کردم .وسط افکارم درمورد کارم و آخرین کتابی که دلم میخواهد بخرمش .میان جمع اوری کلکسیون مدادسیاه هایی که از کودکی جمع کرده ام وحالا باید مرتب به پسرم گوشزد کنم که نمیتواند قول مدادهای مرا به جوجو بدهد.میان دلی که برای عطر پیراهن چهارخانه ی مردی که پدرپسرم ست وقتی از روی کاناپه جمعش میکنم ضعف می رود.میان دلی که با دیدن انگشتر هدیه همان پدر پسرک ناخوداگاه مثل دخترک چهارده ساله ای غنج میرود، جایی برای اشکهایی که برایت ریختم نیست.
بله میان آن همه دغدغه های رنگی و درخشان جایی برای فکر کردن به تو و نامهربانی هایت نیست.جایی برای تمام وقتهایی که کارت دل مرا شکستن بود نیست .
دیگر وقتی برای فکر کردن بتو نیست..شایدزمانی که سرگرم هرکدام از این دغدغه ها بودم .نامی شبیه نام تورا از تلوزیون بشنوم لحظه ای بایستم فکر کنم و دوباره به کارم برگردم .
واین شاید عادلانه ترین سهم تو از فردای این زن باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بله میان آن همه دغدغه های رنگی و درخشان جایی برای فکر کردن به تو و نامهربانی هایت نیست.جایی برای تمام وقتهایی که کارت دل مرا شکستن بود نیست .
دیگر وقتی برای فکر کردن بتو نیست..شایدزمانی که سرگرم هرکدام از این دغدغه ها بودم .نامی شبیه نام تورا از تلوزیون بشنوم لحظه ای بایستم فکر کنم و دوباره به کارم برگردم .
واین شاید عادلانه ترین سهم تو از فردای این زن باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دختربچه ها
به پرنسس بابابودن نیازندارند .آنها به خواندن ونوشتن، به باور خود به قدرتشان نیازدارند.دخترهابرای زنده ماندن در اجتماع شخصیت های عروسکی نه بلکه شخصیتهای آهنی لازم دارند .
#عادله_زمانی
به پرنسس بابابودن نیازندارند .آنها به خواندن ونوشتن، به باور خود به قدرتشان نیازدارند.دخترهابرای زنده ماندن در اجتماع شخصیت های عروسکی نه بلکه شخصیتهای آهنی لازم دارند .
#عادله_زمانی
هر دختر باید شعری داشته،که تنها برای او سروده شده باشد.حتی اگر برای این کار آسمان به زمین بیاید.
سیلویا پلات
@adelehz
سیلویا پلات
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دنیا جای زیبایی ست .
اگر یادبگیرم خوشبختی نه یک رویا بلکه همان چیزیست که امروز در دست دارم .
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر یادبگیرم خوشبختی نه یک رویا بلکه همان چیزیست که امروز در دست دارم .
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دست از دامان شب برداشتم
تا بیاویزم به گیسوی سحر
تیرگی پا میکشد از بامها
صبح میخندد به راه شهر من
سهراب_سپهرى
صبح بخیروبرکت
@adelehz
تا بیاویزم به گیسوی سحر
تیرگی پا میکشد از بامها
صبح میخندد به راه شهر من
سهراب_سپهرى
صبح بخیروبرکت
@adelehz
آسان ترین راهی که برای رسیدن به حال خوب بلدم این ست که بیاد بیاورم آن چیزی که امروز دارم آرزوی دیروزم بود .پس آرزوی امروزم حتما فردا در دستانم خواهدبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
یک بار
یک بار...
و فقط یک بار میتوان عاشق شد.
عاشق زن، عاشق مرد، عاشق اندیشه، عاشق وطن، عاشق خدا
بار دوم دیگر خبری از جنس اصل نیست!
👤 نادر ابراهیمی
@adelehz
یک بار...
و فقط یک بار میتوان عاشق شد.
عاشق زن، عاشق مرد، عاشق اندیشه، عاشق وطن، عاشق خدا
بار دوم دیگر خبری از جنس اصل نیست!
👤 نادر ابراهیمی
@adelehz