صبح، سرمست از شراب روشنی است
صبح، لبخند گل بوییدنی است
در گلستان بهار عاشقی
رویش خورشید زیبا دیدنی است
@adelehz
صبح، لبخند گل بوییدنی است
در گلستان بهار عاشقی
رویش خورشید زیبا دیدنی است
@adelehz
باهرکسی که هستی بییشتر بخند.
خواه دوست باشد خواه عشق خواه مادرخواه پدر...
تونمی دانی
ولی در پایان راه ،هیچ چیز جزهمین خنده ها برایت باقی نمی ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خواه دوست باشد خواه عشق خواه مادرخواه پدر...
تونمی دانی
ولی در پایان راه ،هیچ چیز جزهمین خنده ها برایت باقی نمی ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
معمارهای قدیمی خانه که میساختند فکر دل مردم را میکردند.خانه ای را که میساختند رنگ میدادند ،نورمیدادند گل میدادند تا کسی دلش نگیرد.معمارهای قدیمی شاید دلهای نازک تری داشتند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
و دنیا هنوز به خیلی از ما بدهکارست
دو استکان چای نخورده باکسی که دلمان میخواست و دنیا چه زمانی بدهیش را میپردازد،چه کسی میداند.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
دو استکان چای نخورده باکسی که دلمان میخواست و دنیا چه زمانی بدهیش را میپردازد،چه کسی میداند.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
به نام پدر
اینکه من بخواهم برای تو بنویسم کار آسانی نیست .اصلا حرف زدن درمورد تو بنظرم آن قدر باشکوه ست که حس میکنم برای ادا کردنش کوچکم ،بی مقدارم ...
بابا جان بخاطر هرچیزی که به من دادی نمیتوانم تشکرکنم.واقعا نمیتوانم جوانی ات را برایت بازگردانم یا مثل تمام سالهایی که صرف من کردی را بخرم.اما بابا هیچ وقت غصه نخور اگرپایت درد بگیرد خودم برایت پا خواهم شد اگرچشمان زیبایت ضعیف شود خودم چشمانت میشوم ..من اینجا هستم همیشه بابا.
بخاطر هرچیزی که من دارم اما متعلق بتوست ازتو ممنونم .بخاطر چشمانم که تو همیشه درآن نشسته ای ..بخاطر فردایی که تو برایم ساختی بخاطر نام خانوادگی که به من دادی و هرجا ازمن باقی میماند.
شاید وقتی باهم فیلم میدیدیم ،یازمانی که باهم بستنی میخریدیم شاید آن روزهایی که باهم آشپزی میکردیم هرگز فرصت نشد که بتوبگویم ،بابا توتنها مردی هستی دردنیا که میترسم از اینکه دستانم را رهاکنی .تنها مردی که هیچ کس نمیتواند اورا ازمن بگیرد.
نه امروز بلکه هرروز،روزتوست روزتویی که خدای مجسم من روی زمینی .
بابا لطفا همیشه در این خانه رابزن بااینکه کلید داری بازهم درخانه رابزن.
بگذار هرچقدرهم که ناامید باشم باصدای زنگت یادم بیاید که در دنیا کسی هست که میتوان تاابد به اوتکیه کردوازهیچ چیز وهیچ کس نترسید.
دوستت ندارم
عاشقت هستم
ویادت بماند من همیشه اینجا هستم کافی ست صدایم کنی.
روز پدرمبارک.
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه من بخواهم برای تو بنویسم کار آسانی نیست .اصلا حرف زدن درمورد تو بنظرم آن قدر باشکوه ست که حس میکنم برای ادا کردنش کوچکم ،بی مقدارم ...
بابا جان بخاطر هرچیزی که به من دادی نمیتوانم تشکرکنم.واقعا نمیتوانم جوانی ات را برایت بازگردانم یا مثل تمام سالهایی که صرف من کردی را بخرم.اما بابا هیچ وقت غصه نخور اگرپایت درد بگیرد خودم برایت پا خواهم شد اگرچشمان زیبایت ضعیف شود خودم چشمانت میشوم ..من اینجا هستم همیشه بابا.
بخاطر هرچیزی که من دارم اما متعلق بتوست ازتو ممنونم .بخاطر چشمانم که تو همیشه درآن نشسته ای ..بخاطر فردایی که تو برایم ساختی بخاطر نام خانوادگی که به من دادی و هرجا ازمن باقی میماند.
شاید وقتی باهم فیلم میدیدیم ،یازمانی که باهم بستنی میخریدیم شاید آن روزهایی که باهم آشپزی میکردیم هرگز فرصت نشد که بتوبگویم ،بابا توتنها مردی هستی دردنیا که میترسم از اینکه دستانم را رهاکنی .تنها مردی که هیچ کس نمیتواند اورا ازمن بگیرد.
نه امروز بلکه هرروز،روزتوست روزتویی که خدای مجسم من روی زمینی .
بابا لطفا همیشه در این خانه رابزن بااینکه کلید داری بازهم درخانه رابزن.
بگذار هرچقدرهم که ناامید باشم باصدای زنگت یادم بیاید که در دنیا کسی هست که میتوان تاابد به اوتکیه کردوازهیچ چیز وهیچ کس نترسید.
دوستت ندارم
عاشقت هستم
ویادت بماند من همیشه اینجا هستم کافی ست صدایم کنی.
روز پدرمبارک.
#عادله_زمانی
@adelehz
گفته ام بارها و میگویم:
بی وجودش، حیات مکروه است
همه ی عمر تکیه گاهم بود
پدرم نام کوچکش کوه است ...
امید صباغ نو
@adelehz
بی وجودش، حیات مکروه است
همه ی عمر تکیه گاهم بود
پدرم نام کوچکش کوه است ...
امید صباغ نو
@adelehz
حدودا سه چهار روز قبل از عید بود که برای خرید رفته بودم سمت بازار. تو هیاهوی قبل عید و شلوغی پیاده راه ها صحنه ی قشنگی منو جذب کرد. یک پدر حدودا ۳۴ -۳۵ ساله که نابینا بود با پسر کوچکش که حدودا ۶-۷ ساله بود از میان هیاهو و سراسیمگی بیرحم بازار بدون هیچ عصایی و فقط به کمک پسر کوچکش از جمعیت می گذشت ؛ این طور بود که پسر کوچک جلوتر میرفت و پدر دو دستش را روی شانه های پسر گذاشته بود و بدون هیچ مشکلی از لابه لای مردم میگذشت. این صحنه ناخودآگاه باعث شد دقایقی از حرکت بایستم و فقط تماشا کنم و در این شلوغی انبوه ، روزگار آرام ترین جلوه های خود را نیز به رخم بکشاند. حتی خواستم این صحنه را عکس بگیرم ولی به جهت احترام به حریم شخصی افراد منصرف شدم اما همان روز قول دادم این صحنه را در ذهنم قاب کنم و شیرینی صحنه را با قلم خود با مخاطب به اشتراک بگذارم.
این صحنه نشون میده که انگار بعضی آدما از اول برای تکیه گاه شدن آفریده شده اند ... همان هایی که صدایشان ، آغوششان ، نگاهشان بوی امنیت تکیه دادن می دهد... حتی به نظر من به جنسیت هم ربطی ندارد و خیلی از خانم ها نیز تکیه گاه های استواری بوده اند... مرد بودن به سن و سال و جنسیت نیست... فهمیدم همین که یک تکیه گاه قابل اعتماد باشی مرد هستی...
روز مرد رو به تمام تکیه گاه های استوار زندگی تبریک میگم...🌼
رامین واعظی
#شما_فرستادین
@adelehz
این صحنه نشون میده که انگار بعضی آدما از اول برای تکیه گاه شدن آفریده شده اند ... همان هایی که صدایشان ، آغوششان ، نگاهشان بوی امنیت تکیه دادن می دهد... حتی به نظر من به جنسیت هم ربطی ندارد و خیلی از خانم ها نیز تکیه گاه های استواری بوده اند... مرد بودن به سن و سال و جنسیت نیست... فهمیدم همین که یک تکیه گاه قابل اعتماد باشی مرد هستی...
روز مرد رو به تمام تکیه گاه های استوار زندگی تبریک میگم...🌼
رامین واعظی
#شما_فرستادین
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پدرست دیگر حتی اگر درخاک خفته باشد قلبش برای غصه فرزند زنده می ماند.
@adelehz
@adelehz
به دور باغ دل، پرچین تان سبز
شکفتن های عطرآگین تان سبز
نسیم و سبزه و گل غرق آواز
هوای صبح فروردین تان سبز
صبح بخیر
@adelehz
شکفتن های عطرآگین تان سبز
نسیم و سبزه و گل غرق آواز
هوای صبح فروردین تان سبز
صبح بخیر
@adelehz
درها رازهای نگفته زیاد دارند.ازشبهایی که باشوق بازشدندتاروزهایی که باقهرکوبیده شدند.دری قدیمی که بعدازتخریب خانه باقی مانده،شبیه عاشقی ست منتظربرای معشوقی که هرگزبرنمیگردد.
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
من زنی را میشناختم که معشوقه ی گمشده ی هیچ مردی نبود. تابحال کودکی اورامادر صدانزده وبرای هیچ پدری دختری نکرده بود.او گاهی شک میکرد ایا زن ست یانه.چون هیچگاه خورشیدی ازعشق راجایی نیفروخت.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی