"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
فیلم
شبها در رودانته
در ژانر درام،آرام و لطیف با داستانی ملایم و پایانی غیرمنتظره با بازی جذاب ریچارد گری و دیانا لن
@adelehz
تو خودت صبح دل انگیز جهانی به خدا

پس تو ای صبح دل انگیز جهان صبح به خیر

@adelehz
هوا هوای بهارست
صبونه 🧡💛
@adelehz
گلـــزار کُند عِشقَت،
آن شوره‌ی
خاکی را...
👤مولانا
📷غلام نجاتی
📝ولیعصر تهران
@adelehz
قصه های مجید
بدون بی بی با دوفرزندش.
این قافله عمر چنین میگذرد...
@adelehz
پیدا کردن کسی که عاشقت ست یک اتفاق ست .اما نگاه داشتن او وعشقش هنر توست .
#عادله_زمانی
@adelehz
‏پاول دوروف دقایقی قبل در حساب توییتر خود، قطع شدن برق یکی از سرورهای ‎تلگرام در اروپا را علت اختلال ایجاد شده در این سرویس پیام رسان اعلام کرد و نوشت که تلاش برای تعمیر این سرور ادامه دارد.


@adelehz
تعارض بخشی از وجود ادمیزادست .شاید بهمین دلیل ست که زنی میگوید برو ولی ته دلش به ماندنت راضی ست گاهی آدمهارا حتی از حرفی که میزنند هم نمیشودشناخت.
#عادله_زمانی
@adelehz
بومی از رنگ
هدیه ی خاک به آدم
@adelehz
جمعه همان معشوقه ی زیبایی ست که هرهفته هزارحرف آماده میکنی تاوقتی به دیدارت آمد تحویلش بدهی.اما همینکه می آید هرچیزی درعالم را فراموش میکنی جز او.
#عادله_زمانی
صبح، سرمست از شراب روشنی است
صبح، لبخند گل بوییدنی است
در گلستان بهار عاشقی
رویش خورشید زیبا دیدنی است
@adelehz
باهرکسی که هستی بییشتر بخند.
خواه دوست باشد خواه عشق خواه مادرخواه پدر...
تونمی دانی
ولی در پایان راه ،هیچ چیز جزهمین خنده ها برایت باقی نمی ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
‏برون شو ای غم از سینه
که لطفِ یار می‌آید

مولانا
@adelehz
معمارهای قدیمی خانه که میساختند فکر دل مردم را میکردند.خانه ای را که میساختند رنگ میدادند ،نورمیدادند گل میدادند تا کسی دلش نگیرد.معمارهای قدیمی شاید دلهای نازک تری داشتند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
+بگو زندگی
+پدر
+گفتم بگو زندگی
+پدرم زندگی منه.
@adelehz
و دنیا هنوز به خیلی از ما بدهکارست
دو استکان چای نخورده باکسی که دلمان میخواست و دنیا چه زمانی بدهیش را میپردازد،چه کسی میداند.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
به نام پدر
اینکه من بخواهم برای تو بنویسم کار آسانی نیست .اصلا حرف زدن درمورد تو بنظرم آن قدر باشکوه ست که حس میکنم برای ادا کردنش کوچکم ،بی مقدارم ...
بابا جان بخاطر هرچیزی که به من دادی نمیتوانم تشکرکنم.واقعا نمیتوانم جوانی ات را برایت بازگردانم یا مثل تمام سالهایی که صرف من کردی را بخرم.اما بابا هیچ وقت غصه نخور اگرپایت درد بگیرد خودم برایت پا خواهم شد اگرچشمان زیبایت ضعیف شود خودم چشمانت میشوم ..من اینجا هستم همیشه بابا.
بخاطر هرچیزی که من دارم اما متعلق بتوست ازتو ممنونم .بخاطر چشمانم که تو همیشه درآن نشسته ای ..بخاطر فردایی که تو برایم ساختی بخاطر نام خانوادگی که به من دادی و هرجا ازمن باقی میماند.
شاید وقتی باهم فیلم میدیدیم ،یازمانی که باهم بستنی میخریدیم شاید آن روزهایی که باهم آشپزی میکردیم هرگز فرصت نشد که بتوبگویم ،بابا توتنها مردی هستی دردنیا که میترسم از اینکه دستانم را رهاکنی .تنها مردی که هیچ کس نمیتواند اورا ازمن بگیرد.
نه امروز بلکه هرروز،روزتوست روزتویی که خدای مجسم من روی زمینی .
بابا لطفا همیشه در این خانه رابزن بااینکه کلید داری بازهم درخانه رابزن.
بگذار هرچقدرهم که ناامید باشم باصدای زنگت یادم بیاید که در دنیا کسی هست که میتوان تاابد به اوتکیه کردوازهیچ چیز وهیچ کس نترسید.
دوستت ندارم
عاشقت هستم
ویادت بماند من همیشه اینجا هستم کافی ست صدایم کنی.
روز پدرمبارک.
#عادله_زمانی
@adelehz