"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بزرگترین ظلم را در تاریخ به زنها،خودمان انجام دادیم .وقتی ملاک خوبیمان شد موهای مرتب و هیکلهای متناسب و رژلبهای قرمزمان..
ما به بقیه به مردها یاد ندادیم که مارا به خاطرخودمان دوست داشته باشند.مردها ازما نیاموختند که زن همیشه ارزش دوست داشتن دارد حتی اگر چاق باشد موهایش مش نباشد یا بلد نباشد کفش و لباسش را ست کند.ما ظلم کردیم به خودمان ،همان زمانی که به مردها نیاموختیم زن به خاطر مهربانیش زیباست نه به خاطر مدل بودنش ..واینگونه شد که آنها یاد گرفتند همیشه نقاب مان را دوست داشته باشند نه خود واقعی مان را ،که شاید گاهی مرتب نباشیم اما همیشه دلی گرم برای عشق داریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
کایوکا هستند.
شادترین حیوان دنیا که حتی توخوابم لبخندمیزنه
احساس میکنم خیلی خوشبخته :)
@adelehz
وقتی کسی را وارد دلت میکنی بقیه را به خاطر او از دلت بیرون میبری .
ووقتی او می رود تو می مانی و دلی که هیچ کس درونش نیست..
خالی...
تهی...
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی آدمها فراموش نمیشوند.انقدرخوبند که نمیتوانی فراموششان کنی.انگار که بهارند..همیشه دلت میخواهدشان.بعضی آدمها نایابند اگر یکی شان را داری یعنی ثروتمندترینی و بکوش ثروتت را ازدست ندهی.
#عادله_زمانی
با جرعه ای زِ بوی تو
ازخویش میروم...

#حسین_منزوی
@adelehz
Audio
@adelehz
شکارآهو
كجايي ای زِ جان خوشتر ؟
شبت خوش باد، من رفتم.
عراقی

@adelehz
صبح شروع نمیشود
مگربا لبخندآنکه دوستش داری ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
صبحونه باعطر گل🧡🧡
@adelehz
آدم ها،همیشه آن چیزی که نشان می دهند نیستند.تو نمیدانی در پس سلام صبح بخیر همکارت،چه شبی ایستاده ست.نمیدانی او دیشب چندبار ازخواب پریده و ناخودآگاه اشک ریخته ست.
تونمیدانی در پس گریه ی نوزاد همسایه ات چه غمی نشسته ست .همسایه ات که کودکی بیمار دارد و جیبی خالی برای درمانش.
تونمیدانی در پس لبخند همکلاسی ات ممکن ست چه بغضی باشد از گرفتاری ها و مشکلاتش .
وقتی خواهرت جواب پیامت را با استیکری خندان میدهد شاید حتی نتوانی حدس بزنی شب گذشته او وهمسرش چه طوفانی از دعوا را پشت سر گذاشته اند.
بله،آدم ها با لبخندها و سکوت کردنشان شناخته نمیشوند.لذا هرآدمی که میبینی درجنگ ست گاهی درون خودش،گاهی درون خانه اش .درون بودنش..
آدمها را درک کن.لازم نیست لباس پیامبری بپوشی و برای همه شان معجزه کنی.نه این کارتونیست .اما می توانی درک شان کنی ، به آنها حس همدلی بدهی اگر ازمشکلاتشان برایت گفتند باتمام قوا سعی نکن به آنها بفهمانی که وضعیت توبدترست یا باید شاکرباشند و خیلی ازآنها بدترها هم وجود دارد.برای هرآدمی مشکلش شاید بزرگترین گرفتاری دنیا باشد.به آنها بگو میدانی که مشکلشان بزرگ ست.اینکه تویک قهرمانی که درچنین شرایطی جلومی روی اینکه باور داری میتوانند این راهم بگذرانند.
رفیق
آدمها به امید زنده اند.به اینکه بدانند قوی هستند این باور را ازانها نگیر امید را ازآدم ها نگیر ماهی بیرون افتاده از آب را به تنگ بگردان..چرا که کسی که ازمشکلاتش برایت میگوید نه نصحیت میخواهد نه کلاه ازسربرداشتن او فقط نیازدارد تا تو بغلش کنی وبگویی که تو یک قهرمانی..بدون شک
#عادله_زمانی
@adelehz
📷شهناز
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ممنونم بخاطر سفره هایی که فرستادید.
امیدوارم امسال آرزوهاتون آرزو باقی نمونه و به تموم آرزوهاتون دست پیدا کنید.
به عنوان حسن ختام تعدادی از سفره ها دریک ویدیو گذاشته شدند.
بازم متشکرم.
@adelehz
📷سمیرا زارعی
حیفم اومد اخرین سفره رو ازیک مادرمهربان نذارم .
ارزوی طلایی مادرانه:خدا هیچ پدرومادری رو شرمنده اولادش نکنه.🎈
@adelehz
تو از زمان تولد درون من بودی
وگرنه
عشق که اینقدر اتفاقی نیست ...

فرامرز عرب عامری

@adelehz
بانوجان
عاشق مردی باش که باتوپیرمیشود، که زیباترین میبیندتوراحتی اگرخودت بدانی که نیستی.مرد بی عاطفه زخم ناسورست بانو،هزارمرهم هم بزنی خوب نمیشودمردی رابخواه که باتمام مردانگی اش میخواهدت
#عادله_زمانی