"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
📷هدی
📷مهربانو
آرزوی طلایی سی وچهارم : کاش امسال از پنجره دلمان هميشه نور عشق خداوند بتابد..
#آرزو
@adelehz
این عکس یک عکس قدیمی ست .به زیبایی این عکس دقت کنید بدون هیچ ویرایش و ادیتی زیبایی منظره،زیبایی و ارامش چهره این دختر و حس خوب عکس ..
چقدرباعکسهای امروزی متفاوت ست.
@adelehz
زیبایی راه وجاده به همسفرست .
این است که جان،
راهت را اگر تنها بروی بسیار بهترست تا با همسفری دل آزار..
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
نامه پانزدهم
گل اخترکم
سلام
پسر عزیزم این نامه را که برایت می نویسم ،بهارست.زمین سبز شده و آسمان فیروزه ای تر ازهر فصلی درسال ست.بارانها گاه وبیگاه مهمان حیاط خانه وخیابانهای شهر میشوند و گلها مشتاقانه بارانها را در آغوش میکشند.پسرکم بهار یعنی زندگی
میدانی جان مادر،هرسال زمستان می آید.همه جا یخ میکنند .همان اسمان آبی که بتوگفتم سیاه میشود.وگلها همه می میرند...
باغچه ها عزادارند ویخ زده و خورشید هم حتی رمق تابیدن ندارد.شاید بپرسی که آدمها چطور در زمستان زنده می مانند؟!جوابش ساده ست عزیزکم ،به امید بهار
آدمها هرسختی و سرمایی رابه امید دیدن دوباره ی بهار تحمل میکنند.این یک قانون نانوشته ست .
پس هربار درزندگیت زمستان به باغ دلت زد.ناامیدنشو
هربار درخت دلت بدون برگ و بارشد نترس.
هردفعه برف بر بام حالت بارید صبرکن.
چون درانتهای هرزمستان بهاری درخشان در راه ست .چون خدا هنوز حواسش به گلهای خشکیده ی دلها هست و برای جوانه زدنشان برنامه ریزی کرده ست.
و خوب درانتهای این نامه هم برایت مینویسم که زمستانها را نبین وبرای بهار، دلت را سبز نگاه دار.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
نامه پانزدهم گل اخترکم سلام پسر عزیزم این نامه را که برایت می نویسم ،بهارست.زمین سبز شده و آسمان فیروزه ای تر ازهر فصلی درسال ست.بارانها گاه وبیگاه مهمان حیاط خانه وخیابانهای شهر میشوند و گلها مشتاقانه بارانها را در آغوش میکشند.پسرکم بهار یعنی زندگی میدانی…
خوب البته من فرزندی ندارم . در کانال مجموعه نامه هایی منتشر شده تحت عنوان نامه هایم برای هیواد،باهشتگ #هیواد و #نامه_هایم تاحدی شبیه سبک کتاب نامه هایم به فرزندی که هرگز زاده نشد از اوریانا فالاچی هست..درسته که اولین کسی نیستم که اینکار و میکنم اما فکر میکنم لذتی خاص در نوشتن نامه برای فرزندی که هرگز وجود نداشته،وجود داره بطوریکه بنظرم هر دختری باید یکبار این حس رو تجربه کنه .. و اینکه سپاسگزارحضورتون هم هستم..🌹

@adelehz
#فیلم
پی نوشت:دوستت دارم
فضای این فیلم فوق العاده رمانتیک و تاثیربرانگیزست.با بازی جذاب جرارد باتلر
به عنوان یک فیلم درام موفق شد یک سوم زمانش من و به گریه بندازه ...
@adelehz
ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ ،
ﻓﺮﺻﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ هم ﻫﺴﺖ .
ﺑﻪ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﺍﺳﺖ ﺭﺣﻢ ﻛﻨﻴﺪ ،
ﺗﺎ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ،
ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺣﻢ ﻛﻨﺪ .

شب خوش
@adelehz
هوا هوای بهار است
و باده باده‌ی ناب
به خنده خنده بنوشیم
جرعه جرعه شراب
فریدون مشیری

صبح بخیر
@adelehz
🧡💛🧡💛🧡💛
@adelehz
بزرگترین ظلم را در تاریخ به زنها،خودمان انجام دادیم .وقتی ملاک خوبیمان شد موهای مرتب و هیکلهای متناسب و رژلبهای قرمزمان..
ما به بقیه به مردها یاد ندادیم که مارا به خاطرخودمان دوست داشته باشند.مردها ازما نیاموختند که زن همیشه ارزش دوست داشتن دارد حتی اگر چاق باشد موهایش مش نباشد یا بلد نباشد کفش و لباسش را ست کند.ما ظلم کردیم به خودمان ،همان زمانی که به مردها نیاموختیم زن به خاطر مهربانیش زیباست نه به خاطر مدل بودنش ..واینگونه شد که آنها یاد گرفتند همیشه نقاب مان را دوست داشته باشند نه خود واقعی مان را ،که شاید گاهی مرتب نباشیم اما همیشه دلی گرم برای عشق داریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
کایوکا هستند.
شادترین حیوان دنیا که حتی توخوابم لبخندمیزنه
احساس میکنم خیلی خوشبخته :)
@adelehz
وقتی کسی را وارد دلت میکنی بقیه را به خاطر او از دلت بیرون میبری .
ووقتی او می رود تو می مانی و دلی که هیچ کس درونش نیست..
خالی...
تهی...
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی آدمها فراموش نمیشوند.انقدرخوبند که نمیتوانی فراموششان کنی.انگار که بهارند..همیشه دلت میخواهدشان.بعضی آدمها نایابند اگر یکی شان را داری یعنی ثروتمندترینی و بکوش ثروتت را ازدست ندهی.
#عادله_زمانی
با جرعه ای زِ بوی تو
ازخویش میروم...

#حسین_منزوی
@adelehz
Audio
@adelehz
شکارآهو