سالها برای یافتن مفهوم دلخوشی به هرریسمانی چنگ زدم.غافل ازاینکه شادی همان حالی ست که هر روز پای سفره خانه ام و کنارخانواده ام رخ میدهد به همین آسانی و در دسترسی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
این عکس یک عکس قدیمی ست .به زیبایی این عکس دقت کنید بدون هیچ ویرایش و ادیتی زیبایی منظره،زیبایی و ارامش چهره این دختر و حس خوب عکس ..
چقدرباعکسهای امروزی متفاوت ست.
@adelehz
چقدرباعکسهای امروزی متفاوت ست.
@adelehz
زیبایی راه وجاده به همسفرست .
این است که جان،
راهت را اگر تنها بروی بسیار بهترست تا با همسفری دل آزار..
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
این است که جان،
راهت را اگر تنها بروی بسیار بهترست تا با همسفری دل آزار..
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
نامه پانزدهم
گل اخترکم
سلام
پسر عزیزم این نامه را که برایت می نویسم ،بهارست.زمین سبز شده و آسمان فیروزه ای تر ازهر فصلی درسال ست.بارانها گاه وبیگاه مهمان حیاط خانه وخیابانهای شهر میشوند و گلها مشتاقانه بارانها را در آغوش میکشند.پسرکم بهار یعنی زندگی
میدانی جان مادر،هرسال زمستان می آید.همه جا یخ میکنند .همان اسمان آبی که بتوگفتم سیاه میشود.وگلها همه می میرند...
باغچه ها عزادارند ویخ زده و خورشید هم حتی رمق تابیدن ندارد.شاید بپرسی که آدمها چطور در زمستان زنده می مانند؟!جوابش ساده ست عزیزکم ،به امید بهار
آدمها هرسختی و سرمایی رابه امید دیدن دوباره ی بهار تحمل میکنند.این یک قانون نانوشته ست .
پس هربار درزندگیت زمستان به باغ دلت زد.ناامیدنشو
هربار درخت دلت بدون برگ و بارشد نترس.
هردفعه برف بر بام حالت بارید صبرکن.
چون درانتهای هرزمستان بهاری درخشان در راه ست .چون خدا هنوز حواسش به گلهای خشکیده ی دلها هست و برای جوانه زدنشان برنامه ریزی کرده ست.
و خوب درانتهای این نامه هم برایت مینویسم که زمستانها را نبین وبرای بهار، دلت را سبز نگاه دار.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
گل اخترکم
سلام
پسر عزیزم این نامه را که برایت می نویسم ،بهارست.زمین سبز شده و آسمان فیروزه ای تر ازهر فصلی درسال ست.بارانها گاه وبیگاه مهمان حیاط خانه وخیابانهای شهر میشوند و گلها مشتاقانه بارانها را در آغوش میکشند.پسرکم بهار یعنی زندگی
میدانی جان مادر،هرسال زمستان می آید.همه جا یخ میکنند .همان اسمان آبی که بتوگفتم سیاه میشود.وگلها همه می میرند...
باغچه ها عزادارند ویخ زده و خورشید هم حتی رمق تابیدن ندارد.شاید بپرسی که آدمها چطور در زمستان زنده می مانند؟!جوابش ساده ست عزیزکم ،به امید بهار
آدمها هرسختی و سرمایی رابه امید دیدن دوباره ی بهار تحمل میکنند.این یک قانون نانوشته ست .
پس هربار درزندگیت زمستان به باغ دلت زد.ناامیدنشو
هربار درخت دلت بدون برگ و بارشد نترس.
هردفعه برف بر بام حالت بارید صبرکن.
چون درانتهای هرزمستان بهاری درخشان در راه ست .چون خدا هنوز حواسش به گلهای خشکیده ی دلها هست و برای جوانه زدنشان برنامه ریزی کرده ست.
و خوب درانتهای این نامه هم برایت مینویسم که زمستانها را نبین وبرای بهار، دلت را سبز نگاه دار.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
نامه پانزدهم گل اخترکم سلام پسر عزیزم این نامه را که برایت می نویسم ،بهارست.زمین سبز شده و آسمان فیروزه ای تر ازهر فصلی درسال ست.بارانها گاه وبیگاه مهمان حیاط خانه وخیابانهای شهر میشوند و گلها مشتاقانه بارانها را در آغوش میکشند.پسرکم بهار یعنی زندگی میدانی…
خوب البته من فرزندی ندارم . در کانال مجموعه نامه هایی منتشر شده تحت عنوان نامه هایم برای هیواد،باهشتگ #هیواد و #نامه_هایم تاحدی شبیه سبک کتاب نامه هایم به فرزندی که هرگز زاده نشد از اوریانا فالاچی هست..درسته که اولین کسی نیستم که اینکار و میکنم اما فکر میکنم لذتی خاص در نوشتن نامه برای فرزندی که هرگز وجود نداشته،وجود داره بطوریکه بنظرم هر دختری باید یکبار این حس رو تجربه کنه .. و اینکه سپاسگزارحضورتون هم هستم..🌹
@adelehz
@adelehz
ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ ،
ﻓﺮﺻﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ هم ﻫﺴﺖ .
ﺑﻪ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﺍﺳﺖ ﺭﺣﻢ ﻛﻨﻴﺪ ،
ﺗﺎ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ،
ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺣﻢ ﻛﻨﺪ .
شب خوش
@adelehz
ﻓﺮﺻﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ هم ﻫﺴﺖ .
ﺑﻪ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﺍﺳﺖ ﺭﺣﻢ ﻛﻨﻴﺪ ،
ﺗﺎ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ،
ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺣﻢ ﻛﻨﺪ .
شب خوش
@adelehz
بزرگترین ظلم را در تاریخ به زنها،خودمان انجام دادیم .وقتی ملاک خوبیمان شد موهای مرتب و هیکلهای متناسب و رژلبهای قرمزمان..
ما به بقیه به مردها یاد ندادیم که مارا به خاطرخودمان دوست داشته باشند.مردها ازما نیاموختند که زن همیشه ارزش دوست داشتن دارد حتی اگر چاق باشد موهایش مش نباشد یا بلد نباشد کفش و لباسش را ست کند.ما ظلم کردیم به خودمان ،همان زمانی که به مردها نیاموختیم زن به خاطر مهربانیش زیباست نه به خاطر مدل بودنش ..واینگونه شد که آنها یاد گرفتند همیشه نقاب مان را دوست داشته باشند نه خود واقعی مان را ،که شاید گاهی مرتب نباشیم اما همیشه دلی گرم برای عشق داریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
ما به بقیه به مردها یاد ندادیم که مارا به خاطرخودمان دوست داشته باشند.مردها ازما نیاموختند که زن همیشه ارزش دوست داشتن دارد حتی اگر چاق باشد موهایش مش نباشد یا بلد نباشد کفش و لباسش را ست کند.ما ظلم کردیم به خودمان ،همان زمانی که به مردها نیاموختیم زن به خاطر مهربانیش زیباست نه به خاطر مدل بودنش ..واینگونه شد که آنها یاد گرفتند همیشه نقاب مان را دوست داشته باشند نه خود واقعی مان را ،که شاید گاهی مرتب نباشیم اما همیشه دلی گرم برای عشق داریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی کسی را وارد دلت میکنی بقیه را به خاطر او از دلت بیرون میبری .
ووقتی او می رود تو می مانی و دلی که هیچ کس درونش نیست..
خالی...
تهی...
#عادله_زمانی
@adelehz
ووقتی او می رود تو می مانی و دلی که هیچ کس درونش نیست..
خالی...
تهی...
#عادله_زمانی
@adelehz