جانم
خوشبختی گل کوچک سرخی ست
اما کسی سرراهش آن را به تو نمیدهد.
خوشبختی گل سرخی ست که خودت باید آن را بکاری،ازاو مراقبت کنی و درنهایت ثمره اش را به تماشا بنشینی.
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
خوشبختی گل کوچک سرخی ست
اما کسی سرراهش آن را به تو نمیدهد.
خوشبختی گل سرخی ست که خودت باید آن را بکاری،ازاو مراقبت کنی و درنهایت ثمره اش را به تماشا بنشینی.
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به دیدارم بیا هر شب دلم تنگ است
بیا ای روشن ...
ای روشنتر از لبخند ...!
#مهدی_اخوان_ثالث
شب خوش
@adelehz
بیا ای روشن ...
ای روشنتر از لبخند ...!
#مهدی_اخوان_ثالث
شب خوش
@adelehz
دست از دامان شب برداشتم
تا بیاویزم به گیسوی سحر
تیرگی پا میکشد از بامها
صبح میخندد به راه شهر من
#سهراب_سپهرى
صبح بخیر
@adelehz
تا بیاویزم به گیسوی سحر
تیرگی پا میکشد از بامها
صبح میخندد به راه شهر من
#سهراب_سپهرى
صبح بخیر
@adelehz
سالها برای یافتن مفهوم دلخوشی به هرریسمانی چنگ زدم.غافل ازاینکه شادی همان حالی ست که هر روز پای سفره خانه ام و کنارخانواده ام رخ میدهد به همین آسانی و در دسترسی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
این عکس یک عکس قدیمی ست .به زیبایی این عکس دقت کنید بدون هیچ ویرایش و ادیتی زیبایی منظره،زیبایی و ارامش چهره این دختر و حس خوب عکس ..
چقدرباعکسهای امروزی متفاوت ست.
@adelehz
چقدرباعکسهای امروزی متفاوت ست.
@adelehz
زیبایی راه وجاده به همسفرست .
این است که جان،
راهت را اگر تنها بروی بسیار بهترست تا با همسفری دل آزار..
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
این است که جان،
راهت را اگر تنها بروی بسیار بهترست تا با همسفری دل آزار..
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
نامه پانزدهم
گل اخترکم
سلام
پسر عزیزم این نامه را که برایت می نویسم ،بهارست.زمین سبز شده و آسمان فیروزه ای تر ازهر فصلی درسال ست.بارانها گاه وبیگاه مهمان حیاط خانه وخیابانهای شهر میشوند و گلها مشتاقانه بارانها را در آغوش میکشند.پسرکم بهار یعنی زندگی
میدانی جان مادر،هرسال زمستان می آید.همه جا یخ میکنند .همان اسمان آبی که بتوگفتم سیاه میشود.وگلها همه می میرند...
باغچه ها عزادارند ویخ زده و خورشید هم حتی رمق تابیدن ندارد.شاید بپرسی که آدمها چطور در زمستان زنده می مانند؟!جوابش ساده ست عزیزکم ،به امید بهار
آدمها هرسختی و سرمایی رابه امید دیدن دوباره ی بهار تحمل میکنند.این یک قانون نانوشته ست .
پس هربار درزندگیت زمستان به باغ دلت زد.ناامیدنشو
هربار درخت دلت بدون برگ و بارشد نترس.
هردفعه برف بر بام حالت بارید صبرکن.
چون درانتهای هرزمستان بهاری درخشان در راه ست .چون خدا هنوز حواسش به گلهای خشکیده ی دلها هست و برای جوانه زدنشان برنامه ریزی کرده ست.
و خوب درانتهای این نامه هم برایت مینویسم که زمستانها را نبین وبرای بهار، دلت را سبز نگاه دار.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
گل اخترکم
سلام
پسر عزیزم این نامه را که برایت می نویسم ،بهارست.زمین سبز شده و آسمان فیروزه ای تر ازهر فصلی درسال ست.بارانها گاه وبیگاه مهمان حیاط خانه وخیابانهای شهر میشوند و گلها مشتاقانه بارانها را در آغوش میکشند.پسرکم بهار یعنی زندگی
میدانی جان مادر،هرسال زمستان می آید.همه جا یخ میکنند .همان اسمان آبی که بتوگفتم سیاه میشود.وگلها همه می میرند...
باغچه ها عزادارند ویخ زده و خورشید هم حتی رمق تابیدن ندارد.شاید بپرسی که آدمها چطور در زمستان زنده می مانند؟!جوابش ساده ست عزیزکم ،به امید بهار
آدمها هرسختی و سرمایی رابه امید دیدن دوباره ی بهار تحمل میکنند.این یک قانون نانوشته ست .
پس هربار درزندگیت زمستان به باغ دلت زد.ناامیدنشو
هربار درخت دلت بدون برگ و بارشد نترس.
هردفعه برف بر بام حالت بارید صبرکن.
چون درانتهای هرزمستان بهاری درخشان در راه ست .چون خدا هنوز حواسش به گلهای خشکیده ی دلها هست و برای جوانه زدنشان برنامه ریزی کرده ست.
و خوب درانتهای این نامه هم برایت مینویسم که زمستانها را نبین وبرای بهار، دلت را سبز نگاه دار.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
نامه پانزدهم گل اخترکم سلام پسر عزیزم این نامه را که برایت می نویسم ،بهارست.زمین سبز شده و آسمان فیروزه ای تر ازهر فصلی درسال ست.بارانها گاه وبیگاه مهمان حیاط خانه وخیابانهای شهر میشوند و گلها مشتاقانه بارانها را در آغوش میکشند.پسرکم بهار یعنی زندگی میدانی…
خوب البته من فرزندی ندارم . در کانال مجموعه نامه هایی منتشر شده تحت عنوان نامه هایم برای هیواد،باهشتگ #هیواد و #نامه_هایم تاحدی شبیه سبک کتاب نامه هایم به فرزندی که هرگز زاده نشد از اوریانا فالاچی هست..درسته که اولین کسی نیستم که اینکار و میکنم اما فکر میکنم لذتی خاص در نوشتن نامه برای فرزندی که هرگز وجود نداشته،وجود داره بطوریکه بنظرم هر دختری باید یکبار این حس رو تجربه کنه .. و اینکه سپاسگزارحضورتون هم هستم..🌹
@adelehz
@adelehz