زندگی شاید مثل پله کان باشد گاهی مجبوری پایین تر بیایی تا به بالا برسی ...
@adelehz
@adelehz
نه آنقدر نزدیکی که تن پوشت شوم .نه آنقدر دوری که فراموشت کنم .میان این نزدیک آمدنها و دور رفتن ها چگونه میتوان تورا داشت و نداشت؟
ای حل نشدنی ترین معمای این زن.
#عادله_زمانی
@adelehz
ای حل نشدنی ترین معمای این زن.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی اگرغریبه ای رامیبینی که هفت پشت ناآشنایید.به اولبخند بزن تو نمیدانی شایداو در جنگی باشد که تصورش را هم نتوانی بکنی .وشاید لبخند تو نور را میان قلب خاموشش روشن کند
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
حضور مبارک تون عارضم که دلار بسلامتی از مرز 5000تومن هم گذشت .وباشد که رستگارشویم جمیعا
@adelehz
@adelehz
حتی اگر شده برای یک دقیقه باعث بهترشدن حال کسی شده باشم.یعنی خوشبختم.
ممنونم بابت اینهمه لطف و محبتی که به من دارین یه دنیا ممنون 😍🎈♥
@adelehz
ممنونم بابت اینهمه لطف و محبتی که به من دارین یه دنیا ممنون 😍🎈♥
@adelehz
جانم
خوشبختی گل کوچک سرخی ست
اما کسی سرراهش آن را به تو نمیدهد.
خوشبختی گل سرخی ست که خودت باید آن را بکاری،ازاو مراقبت کنی و درنهایت ثمره اش را به تماشا بنشینی.
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
خوشبختی گل کوچک سرخی ست
اما کسی سرراهش آن را به تو نمیدهد.
خوشبختی گل سرخی ست که خودت باید آن را بکاری،ازاو مراقبت کنی و درنهایت ثمره اش را به تماشا بنشینی.
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به دیدارم بیا هر شب دلم تنگ است
بیا ای روشن ...
ای روشنتر از لبخند ...!
#مهدی_اخوان_ثالث
شب خوش
@adelehz
بیا ای روشن ...
ای روشنتر از لبخند ...!
#مهدی_اخوان_ثالث
شب خوش
@adelehz
دست از دامان شب برداشتم
تا بیاویزم به گیسوی سحر
تیرگی پا میکشد از بامها
صبح میخندد به راه شهر من
#سهراب_سپهرى
صبح بخیر
@adelehz
تا بیاویزم به گیسوی سحر
تیرگی پا میکشد از بامها
صبح میخندد به راه شهر من
#سهراب_سپهرى
صبح بخیر
@adelehz